Teini määrätty suljetulla nettikieltoon, eikö mene jo kiusaamisen puolelle?
Oli katsonut youtubesta jotain hoitajien mielestä vääränlaista pätkää (joku video missä teinit säikyttelivät ohikulkijoita) Nyt määrättiin kokonaan nettikieltoon "määrittämättömäksi ajaksi" eli on täysin hoitajien mielivallan alaisena, koska saa puhelimensa takaisin, jos saa. Mitään järkevää tekemistä osastolla ei ole, jotain pikkulapsille suunnattuja kirjoja ja lautapelejä joista puuttuu puolet osista. Ja joita kukaan ei edes pelaisi, kun kaikki muut ovat puhelimillaan. Telkkari on oleskeluhuoneessa, mutta se on aina ykkösellä koska hoitajat eivät jaksa vahtia mitä ohjelmia katsoisivat.
Soitin asiasta ja minulle sanottiin vaan, että se on teinin omaksi parhaaksi. Ai se, että tylsistyy hengiltä, kysyn minä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Todella sairaita asenteita tämän palstan mammoilla. Ne "hullutkin" ovat ihmisiä ja heillä on ihan samat ihmisoikeudet kuin sinulla tai minulla. Huomenna se voit olla sinä tai lähiomaisesi, ja silloin toivot että ihmisoikeuksilla olisi merkitystä suljetuissa laitoksissakin.
Et nyt ymmärtänyt. "Hullut" toki ovat ihmisiä muiden kuin psykopaattitrollien mielestä, mutta juuri sinunkin alleviivaamiesi minäminäoikeuksien takia hyvin mahdollisesti tämäkin teini on missä on. Tässä ei hyökätty teinin vaan äidin kimppuun, joka vaikuttaa olevan lapsensa paranemisen este, koska riehuu itse keskenkasvuisena sen sijaan, että osaisi asettua tukemaan lastaan paranemisen eikä syrjäytymisen suuntaan.
Todelliset ihmisoikeudet heikkenevät joka kerran kun minäminäväki vaatii omanapaoikeuksia. Jos kukaan ei ole osannut rajata tuon lapsen elämästä vahingollista käyttäytymistä ja ohjata häntä tunteittensa alkujuurille, nyt on erittäin korkea aika että joku sen tekee. Toivottavasti onnistuvat.
Tällaisia kysymyksia utelevat vanhemmat ovat usein itsekin hoidon tarpeessa....
Ammattilaisten käsissä, luota siihen. Tekstistäsi tulee vain fiilis että hullut vähenis kun vanhemmilla olis keinot ja tahtoa pitää jöötä penskoilleen.
Onneksi holhousyhteiskunta kaatuu ja saadaan piikkilangalla kierrettyjä alueita ihmisille jotka viitsivät antaa yhteiseen kassaan, ei vain aina ottaa sieltä.
Onko lapsukainen siis Psykiatrian suljetulla osastolla vai jossain Koulukodin suljetulla?
Varjossa kirjoitti:
Teinin pitäisi opiskella ja tehdä töitä. Miksi hän on päätynyt suljetulle.
Varmaan siksi, että on sairastunut. Teinejä on paljon myös muissa sairaaloissa ja muilla osastoilla, miksiköhän? Olisiko jo viimeistenkin jäärien aika siirtyä 2000-luvulle?
Hyvin vähäisiä on keinot siellä mutta vanhemmilla on aina mahdollisuus hoitaa lapsensa itse. Ei se ole mikään ihmeparantaja se laitos, sieltä voi karatakin.