Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PRINSSI CHARLESILLA KORONAVIRUSTARTUNTA!

Vierailija
25.03.2020 |

Lähde: HS

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän ohi aiheen, mutta erikoisin versio, jonka olen jonkun kuullut lausuvan prinssi Charlesin nimestä, on prinssi Kaarles. Onko prinssi William sitten puolestaa prinssi Viljami?

Vierailija
42/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu kyllä porskuttaa, vaikka olisi Charles häneen sen koronan tartuttanutkin! Siinä varsinainen rautarouva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän ohi aiheen, mutta erikoisin versio, jonka olen jonkun kuullut lausuvan prinssi Charlesin nimestä, on prinssi Kaarles. Onko prinssi William sitten puolestaa prinssi Viljami?

Suomessa on ollut tapana kääntää nimet Kaarle XVI Kustaa - Carl XVI Gustaf . Ja kenen muistatkaan olleen Aurinkokuninkaan? Joo: Ludvig XIV.

Vierailija
44/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, eikö sinulla ole ketään, kenen kanssa jutella? Ihan oikeasti: me osaamme lukea lehdet ihan itse. Jos sinulla ei ole asiasta mitään keskusteltavaa, niin älä tule kertomaan tänne, mitä lehdessä lukee.

Vai saako tuo sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi? Ajatteletko, että "WOW, MINÄ EHDIN ENSIMMÄISEKSI KERTOMAAN TÄSTÄ!" Lapsellista.

Hanki töitä, kavereita, harrastuksia ja ELÄMÄ.

Sinua nyt vaan kiukuttaa kun et kerenyt ite ekana! Niin läpinäkyvää:DD

Vierailija
45/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Toivon todella, että selviää sairaudesta. Olisi todella kurja Williamille ja Katelle joutua kuninkaaksi ja kuningattareksi, kun Elisabet kuolee ja lapset ovat vielä pieniä / nuoria.

Vierailija
46/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ellu ei saa tartuntaa 

Vierailija
47/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi kääntää Ruotsin kuninkaallisten nimet. Kaarle Kustaa.   Kustaa Vaasa. 

Prinssi Charles on prinssi Charles, mutta voisi toki olla myös prinssi Kaarle.  Ja tämän mukaan muös prinssi Viljami.   Mutta ei Kaarles.

Vierailija
48/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa? Charles sanoi aikanaan, että haluaisi kuoltuaan tulla takaisin viruksena, joka vie hengen suurimmalta osalta ihmiskuntaa.

Vierailija
49/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, eikö sinulla ole ketään, kenen kanssa jutella? Ihan oikeasti: me osaamme lukea lehdet ihan itse. Jos sinulla ei ole asiasta mitään keskusteltavaa, niin älä tule kertomaan tänne, mitä lehdessä lukee.

Vai saako tuo sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi? Ajatteletko, että "WOW, MINÄ EHDIN ENSIMMÄISEKSI KERTOMAAN TÄSTÄ!" Lapsellista.

Hanki töitä, kavereita, harrastuksia ja ELÄMÄ.

Anteeksi. En tiennyt, ettei täällä saa keskustella uutisista. Pahoittelen. Teen seuraavaksi aloituksen vauvani kakan koostumuksesta.

ap

Vierailija
50/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa? Charles sanoi aikanaan, että haluaisi kuoltuaan tulla takaisin viruksena, joka vie hengen suurimmalta osalta ihmiskuntaa.

Ei ollut Charles joka sanoi noin vaan philipin vitsiP

Vierailija
51/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi kääntää Ruotsin kuninkaallisten nimet. Kaarle Kustaa.   Kustaa Vaasa. 

Prinssi Charles on prinssi Charles, mutta voisi toki olla myös prinssi Kaarle.  Ja tämän mukaan muös prinssi Viljami.   Mutta ei Kaarles.

Pätee myös muihin kuin Ruotsin kuninkaallisiin ja ainoastaan hallitsijoihin. Ei kuningatar Elisabet ole oikeasti Elisabet. Tosin kielitoimiston linjauksen mukaan ei enää sovelleta uusiin hallitsijoihin. Charles ei muutu Kaarleksi.

Vierailija
52/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun korona iskee Chuck Norrisiin, niin virus tarvitsee monen viikon lepotauon.

Paras kommentti tähän asti. :D

Kiitos.

Vierailija
53/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti ainakin Harry aj meghan lähtivät alta, kaikki on mahdollista.

Vierailija
54/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kiire Meghanille tuli pois briteistä kokonaan

Vierailija
55/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.Luulin, että sininen veri tarjoaa immuniteetin kaikille sairauksille ja kurjuudelle. Mutta ei näköjään sekään auta 😰

Vierailija
56/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin kiire Meghanille tuli pois briteistä kokonaan

Sai sisäpiirivinkin Valkoisesta talosta.

Vierailija
57/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi.Luulin, että sininen veri tarjoaa immuniteetin kaikille sairauksille ja kurjuudelle. Mutta ei näköjään sekään auta 😰

ei auttanut Ahtisaartakaan tasavaltalaisveri

Vierailija
58/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin odottaa aina siitä lähtein kun Meghan ilmoitti lähtevänsä että isku tulee kuningashuoneeseen ja mainitsi tämänkin mahdollisuuden.

Vierailija
59/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin odottaa aina siitä lähtein kun Meghan ilmoitti lähtevänsä että isku tulee kuningashuoneeseen ja mainitsi tämänkin mahdollisuuden.

Ei Kanadakaan enää turvassa ole, tunnen 5 kanadalaista ja heistä 2 on sairastunut ja kaksi karanteenissa.

Vierailija
60/91 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoriat selittää tämänkin asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi