Syitä miksi rakastat tätä aikaa?
Kommentit (27)
Onnibus pysyy aikataulussa ensimmäistä kertaa.
Ihmisiä on huomattavasti vähemmän yhtään missään. Yhteiskunta on tavallaan rauhoittunut ja oravanpyörä suurimalla osalla pysähtynyt, vaikka tilanne onkin muuten traaginen. Joskus on hyvä vain pysähtyä ja miettiä, vaikka sitten väkisinkin.
Koiraa saa lenkittää ihan rauhassa toisin kuin yleensä, kun joka käänteessä joku mummo tai lapsi on tuppaamassa silittämään sitä. Lisäksi ihmiset väistävät kadulla.
Ei tarvitse potea huonoa omatuntoa kun ei ole omaa elämää.
Ihmiskunta saa nyt urakalla sitä, mitä on tilannut.
On mukavaa, että ketään ei tarvitse kuskata harkkoihin tai olla koko ajan säntäämässä johonkin. Miehen sukulaisia ei tarvitse tavata. Voidaan keskittyä perheenä olemiseen, vihdoinkin aikaa kaikille.
Erilainen tunnelma, Hiljaista kaupungilla iltaisin, matkustelulle stoppi.
Ihanat kauppareissut ! Ei rääkyviä pentuja ole näkynyt enää viikkoihin !!
Ihanaa ..
Zinc
Ehkä ainut asia on se että on vähemmän huono omatunto siitä että ei käy missään, koska en omista sosiaalista elämää.
Kumma kun ne nyt saadaan jätettyä kotiin ne kakarat ;)
Aikaisemminhan se ei onnistunut millään !! Olisi ollut suorastaan ihmisarvoa alentavaa jättää kakarat kauppareissun ajaksi kotiin. Nyt onnistuu !!
Zinc
Mitä kaksinaamaisia valehtelijoita olivat. No kaikkihan sen tiesi jo etukäteen ;)
Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa kun on köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta saa nyt urakalla sitä, mitä on tilannut.
Rauhaa ja etäisyyttä, tilaa hengittää.
Zinc
Ihanaa !
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ainut asia on se että on vähemmän huono omatunto siitä että ei käy missään, koska en omista sosiaalista elämää.
Minä epäsosiaalinen olen nyt muihin verrattuna supersosiaalinen, koska pakko käydä töissä mun ammatissa. (Somea ei lasketa.) Niin se maailma muuttuu yhdessä yössä.
Missä ruokakaupoissa on väljää? Täällä päin kaikissa solkenaan porukkaa.
Saa nukkua pitkään kun työt loppui, onneksi
Aamulla saa nukkua pidempään. Silmät auki ja suoraan töihin. Saa olla kotona. Ei ole kiire mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ne nyt saadaan jätettyä kotiin ne kakarat ;)
Aikaisemminhan se ei onnistunut millään !! Olisi ollut suorastaan ihmisarvoa alentavaa jättää kakarat kauppareissun ajaksi kotiin. Nyt onnistuu !!
Zinc
Mitä kaksinaamaisia valehtelijoita olivat. No kaikkihan sen tiesi jo etukäteen ;)
Kyllä mä vien edelleen lapset kauppaan mukaan. Haluan koronan. Sairaslomaa omista lapsista.
Yksi tehokas keino on ottaa viisivuotias nassikka nuohoomaan kaupan pintoja ja lattioita. Sitten nostaa se syliin ja soo soo. Hehe. Tällä veijarilla on tapana juosta päin ihmisiä ja kärryjä. Siksi hän on sonnustautunut kypärään.
Oma pieni reppu mukaan niin saa pakata sinne kaksi rullaa veeseepaperia.
Salilla on hiljaista. Kuinkahan kauan ne saa vielä olla auki? Joillakin saleilla on kuulemma tarjouksiakin
Saa nukkua aamulla pitkään ja toimisto on viereisessä huoneessa.