Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kaupassa. Kaasajonossa joku sanoi, että maksa kortilla

Vierailija
25.03.2020 |

Siina vaiheessa kun ojensin seteleitä kassalle. Ainoastan oma tyyneyteni ja luonteen lujuuteni kykeni ehkäisemään tilanteen eskaloitumisen.

Korona saa näköjään ihmiset röyhkeiksi.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se tekniikka taas osoittautuu ylivertaiseksi.

Vai mitä Eunukki-setä ? ;)

Zinc

Vierailija
62/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimaksu ja lähimaksu. Käyttekö jatkuvasti kaupassa ostamassa pieniä määriä ostoksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähimaksullahan saa vaan 25 euroon asti useimmilla laitteilla? Mustakin on tosi röyhkeää alkaa määräilemään muiden henkilökohtaisia maksuasioita noin. Mistä kommentoija voi tietää maksajan raha-asioita muutenkaan, ja korttilaitteen näppäily on yhtä epähygieenistä

Soskun asiakkaathan tunnetusti nostaa tilin tyhjäksi joka kuussa.

Varmaan moni eläkeläinen toimii samoin. Itsekkäitä maidon hamstraajia nämä toisten kyttääjät taas !!

Zinc

Vierailija
64/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun niitä soskun rahoja ei vähennettäisi seuraavan tilin tullessa, nyt se olisi NIIN kätevää ;)

Mutta niin vaan olette ITSE päättäneet, että rahaa kannattaa käyttää ;)

Zinc

Vierailija
65/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyvin harva aktiivi ikäinen maksaa ruokakaupassa käteisellä joka kielii hiukan maksuvalmiudesta.

Vierailija
66/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii käteinen paremmin. Nostan kerran viikossa viikon ruokarahat.

Vierailija
67/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei näytä olevan mitään tajua. Ensin on altistus 1000 eri asiaan ja kuvitellaan, että vähentämällä yksi asia pois, se jotenkin auttaisi enää yhtään mitään.

Hölmöläisiä peittoa jatkamassa koko sakki ..

Zinc

Niinhän sä itsekin teet. Juoksentelet erilaisilla kaupoilla kaikenlaista turhaa, ja sitten kuvittelet suojaavasi itseäsi, kun et koska maksupäätteeseen ja maksat kolikoilla. Tervetuloa kerhoon, tampio.

Ei, vaan siinä on se ero, että mä en kuvittele suojaavani itseäni, jos kassa on koskenut 1000 asiakkaan tuotteisiin ja sitten näprää mun KAIKKI tuotteet läpi.

Kukaan ei ole suojassa.

Zinc

EI KUKAAN, ainoastaan idiootti kuvittelee sellaista ..

Vierailija
68/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa kortilla joko lähimaksulla, tai naputelkaa rystysiä käyttäen. Rystysiä tulee harvemmin työnnettyä nenään, suuhun tai kasvoihin ylipäätään. Saamamme vaihtorahat kulkevat myyjän saastaisten käsien kautta. Käsiä kun ei joka asiakkaan jälkeen voi pestä. Näin suojaatte myyjää ja itseänne.

Vierailija
69/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvin harva aktiivi ikäinen maksaa ruokakaupassa käteisellä joka kielii hiukan maksuvalmiudesta.

Jep,

Varakkaammilla on yleensä käteistä jemmassa. Kädestä suuhun elävillä ei ..

Zinc

Vierailija
70/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksakaa kortilla joko lähimaksulla, tai naputelkaa rystysiä käyttäen. Rystysiä tulee harvemmin työnnettyä nenään, suuhun tai kasvoihin ylipäätään. Saamamme vaihtorahat kulkevat myyjän saastaisten käsien kautta. Käsiä kun ei joka asiakkaan jälkeen voi pestä. Näin suojaatte myyjää ja itseänne.

MUTTA KUN NE KAIKKI MUN TUOTTEET MUN JÄÄKAAPISSA ON KULKENEET SEN KASSAN KÄSIEN KAUTTA.

Ne rahat on vain 1/1000 osa siitä.

Zinc

Koittaka jo tajua peiton jatkajat. 1 / 1000 vrt. tuotteet !!!

Vierailija
71/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo käteistä pitäisi nyt välttää. Ajattelisit sinäkin sitä kassahenkilöä.

Afrikassa nähdään nälkää ja sinä ajayttelet vaan kassahenkilöitä täällä. Häpeä.

Vierailija
72/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää pässit ymmärtää, ettei kaikilla, varsinkaan vanhemmilla ihmisillä ole lainkaan maksukorttia. Nälkäänkö heidän pitäisi kuolla?

Eihän maksukortit olekaan olleet käytössä kuin viimeiset neljäkymmentä vuotta. On ollut aikaa hankkia maksukortti ja opetella käyttämään sitä! Tämän päivän 80-vuotias oli 40 vuotta sitten nelikymppinen, eli ikään on turha vedota.

Vierailija
73/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaadoin lompakkoni kolikot kassahenkilön käsineiden päälle, jotta hän pääsi laskemaan niistä seteleiden päälle sopivan summan huomattavasti nopeammin kuin minä. Hän ei valittanut ollenkaan, vaan teki työnsä.

Olen ihan normaalin näköinen kashmirtakkiin ja silkkihuiviin pukeutunut keski-ikäinen. Kukaan ei pysty päättelemään ulkomuodostani sitä, miksi parin setelin lisäksi käytän kassalla myös kolikoita. Eikä se asia muuten kuulu kenellekään. Jos joku jonottaja alkaa huomautella, osaan kyllä hoitaa tilanteen niin, että huomauttelija sulkee suunsa, vaihtaa kassaa tai lähtee suoraan ulos. Kaikkien kärsivällisyydellä on rajansa.

Vierailija
74/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei näytä olevan mitään tajua. Ensin on altistus 1000 eri asiaan ja kuvitellaan, että vähentämällä yksi asia pois, se jotenkin auttaisi enää yhtään mitään.

Hölmöläisiä peittoa jatkamassa koko sakki ..

Zinc

Niinhän sä itsekin teet. Juoksentelet erilaisilla kaupoilla kaikenlaista turhaa, ja sitten kuvittelet suojaavasi itseäsi, kun et koska maksupäätteeseen ja maksat kolikoilla. Tervetuloa kerhoon, tampio.

Ei, vaan siinä on se ero, että mä en kuvittele suojaavani itseäni, jos kassa on koskenut 1000 asiakkaan tuotteisiin ja sitten näprää mun KAIKKI tuotteet läpi.

Kukaan ei ole suojassa.

Zinc

EI KUKAAN, ainoastaan idiootti kuvittelee sellaista ..

Liioittelet kosketustartuntojen riskiä ihmisiin verrattuna. Niiltä pystyy suojautumaan. Mutta teet kuten haluat. Ikävä kyllä miljoona tekee kuten haluaa -tyyppiä on massiivinen ongelma.

Vierailija
75/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi ollut hyvä tilaisuus luopua seteleiden ja kolikoiden käyttämisestä kokonaan.

Vierailija
76/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, näppäillään sitä saastaista maksupäätettä jota jokainen tökkii koronasormillaan yök.

Et ole lähimaksusta kuullut?

Ainakin mun pankissa maksuraja on 50 euroa. Kun kaupassa käyn (en siis juokse siellä joka päivä tosiaankaan) summa on lähemmäs 200 euroa joka kerta. eli mitenkäs minä tuon sitten toteutan? Ryhdyn juoksemaan siellä joka päivä tartuttamassa/ saamassa tartunnan? 

Vierailija
77/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep,

Varakkaammilla on yleensä käteistä jemmassa. Kädestä suuhun elävillä ei ..

Zinc

Päin vastoin.

Luottotiedottomat pelaa käteisellä, koska eivät saa kortteja väärinkäytösten vuoksi.

Vierailija
78/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin kauan lomautettuna, että elän nyt luoton varassa. Luotolla ei pysty käyttämän lähimaksua.

Ei silti ole tapana tunkea käsiä sormiin tai naamaan, kun olen kaupassa. Laitan käsidesiä heti, kun olen saanut ostokset pakattua ja pesen kotona kädet. Pystyn kyllä siihen asti olemaan työntämättä käsiäni nenään, suuhun tai silmiin.

Vierailija
79/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lähimaksua joten se on käteinen tai kortti. Mielummin käteinen, en tahdo näpytellä sitä tahmaista maksupäätettä!

Vierailija
80/110 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne korttipäätteet on saastaisempia kuin raha jonka nostit automaatista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan