Frederikillä 40 astetta KUUMETTA - tuli juuri Kanarialta Suomeen.
Frederik palasi juuri Kanariansaarilta Suomeen värikkäiden käänteiden jälkeen.
–Se tuli varmasti siellä. Minulla oli uusi puhdas mikrofoni, joka hajosi. Sain tilalle vanhan, perkeleen käytetyn mikrofonin. Perhanan mikrofoni oli likainen, Uskon koronan tarttuneen siitä, Frederik kertoi käheä-äänisenä Iltalehdelle.
Frederikillä on kuumetta yli 40 astetta ja olo oli varsinkin yöllä kaikin puolin sekava.
–Tuntuu, että mikään ei auta.
Jos tämä leviää suuressa konserttisalissa, niin miten tämä on levinnyt lentokoneissa.
Taitava virus.
Kommentit (22)
Melkoinen molekyylibiologii kun tietää mistä sai tartunnan!
muuten varmaan istui kiltisti hotelissa ei kulkenut kaduilla, käynyt syömässä ravintolassa?
Enpä oikein jaksa uskoa, että on siitä vanhasta likaisesta mikrofonista tarttunut, ellei sitä ole juuri edellisinä päivinä joku koronapotilas sattunut käyttämään.
Jaksaa kuitenkin olla noin kiukkuinen.
Mä en jaksanut 40 asteen kuumeessa muuta kuin nukkua.
NomNomMikki kirjoitti:
Nimenomaan.. vielä kun itse spekuloi, että se on voinut tartuttaa lentokoneessa muitakin. Tuliko mieleen, että olisi itse voinut saada sen sieltä lentokoneesta. Harmittaa kun ihmiset logiikalla 0 vetää varmoja johtopäätöksiä.
Aikoo olla 2 vk karanteenissa tulonsa jälkeen. Pitäisi olla 2 vk oireiden loppumisen jälkeen.
Toivottavasti Reetu, tuo jumalainen lahja Suomen ja Espanjan naisille, selviää. Mies ehtii vielä takoa hurjasti markkinarakoa.
NomNomMikki kirjoitti:
Periaatteessa aika moni varmaan pystyy ounastelemaan mistä tartunta tuli jos sellaisen saa. Mutta koska Reetu tarvii päivässä monta naista, niin silloin tartuntamahdollisuuksiakin on runsaasti.
Ei varmasti ole sairas, vaan HUOMIONKIPEÄ.
Ja pyh. Reetun juttuja. Jos aikuisella noin korkea kuume niin just sairaalaan. Sanottiin mulle kun yön hourin 40.5 kuumeessa ja oottelin aamua että kyydin sais. Ja noin vanhalla se voi olla 😵
Eikös hän julistanut vielä eilen, että tänään menee ambulanssilla sairaalaan?
Anteeksi, mutta rupesi naurattamaan tuo vanha mikrofoni-juttu 😂
No siellä lentokoneessa on saanut taudin moni muukin..
Takana on rankka putki rilluvuosien.
Toivottavasti reetu paranee.