Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna jatkuu taas lasten jatkuva mankuminen ja miehen kiukuttelu

Vierailija
24.03.2020 |

Pitäisi tuoda lapsille vettä, maitoa, mehua, tehdä ruoat, auttaa iltaan asti tehtävissä, mun ja miehen pitäs hoitaa työt ja niin edelleen. Mies vaan polkee jalkaa ja nostaa kädet pystyyn. Kaikki on mun harteilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta itse olet miehesi valinnut ja lapsesi kasvattanut.

Vierailija
2/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa lapsille, että "tee kuule ite".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, auvoisaa perhe onnea.

Vierailija
4/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita opelle haukkumaviesti kun on kasvattanut lapsesi tuollaiseksi.

Vierailija
5/12 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa ettei miehesi halua auttaa kun kuitenkin tekee sen mielestäsi väärin . Jos komentaa lapsia rauhallisesti lapset ei tottele ja sinä suutut. Taasen jos miehesi karjasee lapset pelästyy ja tottelee mutta sinä moitit miestäsi kun huusi . Todennäköisesti miehesi on sopeutunut tai ei näe ongelmaa tässä ja antaa mennä omalla painollaan . Kannattaa ottaa omaa aikaa lähde vaikka kauppaan pelaamaan peliautomaatteja .

Vierailija
6/12 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua av:ta; toisella on paha olo ja tilanne on stressaava, niin te vaan vit*uilette. Mun työnantajan yritys meni konkurssiin ja 40 henkilöä jäi työttömäksi. Teidän mielestä sekin on varmaan omaa syytä.

Vierailija
7/12 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi nyt hyvä hetki opettaa lapselle viimeistään että kaikkea ei saa mitä haluaa ja että asioiden eteen on joskus itse nähtävä vaivaakin? 

Vierailija
8/12 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ilkeitä kommentteja. Tämä saattaa olla erittäin stressaavaa aikaa lapsille ja aikuisille. Mun mies on ainakin tosi maassa, kun joutui lomautetuksi 3 kuukaudeksi ja voi olla, että työpaikkaa ei enää kohta ole, jos tämä tilanne jatkuu pitkään. Taloudelliset huolet painavat aikuisia ja se näkyy arjessa. Myös jatkuva kotona olo turhauttaa.

Vierailija
9/12 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, minua introverttina ahdistaa tämä tilanne. Ollaan oltu korona karanteenissa kohta kaksi viikkoa kerrostaloasunnossa ja myönnän että muiden jatkuva läsnäolo rasittaa. Tietoisuus siitä, että tämä on ohimenevää, auttaa jaksamaan.

Vierailija
10/12 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä onko tästä apua muille mutta meidän elämää helpotti kun tein selkeän ohjeen päivän kulusta.

Meidän lapsien koulupiste on keittiön pöydän ääressä, roudasin siihen ikean pienen hyllyn missä säilytetään kynät, kirjat ja tietokone.

Meillä on selkeät ajat jolloin opiskelu alkaa ja milloin käydään ulkona ja milloin syödään.

Ei koulussakaan tunnilla vinguta koko ajan että on jano, nälkä tms.

Tehtävät mitä ei osata tehdä- niille on kaksi vaihtoehtoa joko kysytään heti opelta tai sitten ne jätetään myöhemmäksi jos ei osata.

Vierailija
11/12 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulos kävelemään ja jätä lasten ruokkiminen sekä kämpän siivoaminen miehelle. Oppiipahan olemaan.

Vierailija
12/12 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa ettei miehesi halua auttaa kun kuitenkin tekee sen mielestäsi väärin . Jos komentaa lapsia rauhallisesti lapset ei tottele ja sinä suutut. Taasen jos miehesi karjasee lapset pelästyy ja tottelee mutta sinä moitit miestäsi kun huusi . Todennäköisesti miehesi on sopeutunut tai ei näe ongelmaa tässä ja antaa mennä omalla painollaan . Kannattaa ottaa omaa aikaa lähde vaikka kauppaan pelaamaan peliautomaatteja .

Ei ole tarvetta huutaa. Riittää, että komentaa rauhallisesti ja jos lapset eivät tottele, niin rankaisee niitä (sekin edelleen rauhallisesti).