Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua tavata koska joudun käymään työpaikalla paikanpäällä

Vierailija
24.03.2020 |

Ahdistaa koko korona. Olin 1,5 viikkoa toimistotyöstä etänä, kunnes työnantaja tiettyjen käänteiden vuoksi tarvitsi minut paikanpäälle toimistolle n kahdeksi viikoksi työskentelemään. Työpaikka ihan Helsingin keskustassa, ei asiakaskontakteja, mutta samoissa tiloissa n 5-7 kollegaa.

Asumme eri osoitteissa, mutta vietämme joka toisen viikon yhdessä jomman kumman asunnolla lapsettomina viikkoina.

Nyt mies, joka pystyy työskentelemään ja onkin työskennellyt jo kaksi viikkoa etänä, sanoi ettei voi tavata tai asua lapsetonta viikkoa kanssani, koska olen altistunut niin paljon. Ja jos jatkaisimme vuoroviikkoasumista edelleen vanhaan malliin, ei hän voisi ottaa omia lapsiaan itselleen lainkaan, jotta ei altistaisi heitä. Minulla on omat lapset olleet kuitenkin myös työssäkäyntiajan luonani ja seuraavaksi viikoksi ovat menossa isälleen ( joka hänkin käy työpaikkallaan mutta toimii yksin joten ei tule mitään kontakteja).

Toisaalta ymmärrän hänen kantansa ja toki kunnioitan sitä, mutta tuntuu myös kurjalta parisuhteen kannalta. Voi olla, että joudun käymään toimistolla myös kauemmin kuin pari viikkoa, mahdollisesti ainakin Pääsiäisen yli ja sitten kun pystyn tekemään työni pelkästään etänä, pitäisi olla se pari viikkoa vielä erillään, jotta voidaan varmistua minun olevan terve. Eli seuraavan kerran nähdään toukokuussa?!

En ole ihan varma kuitenkaan mitä tästä pitäisi ajatella... Mitä olette mieltä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla