Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalityö pääsykokeet 2020

Vierailija
24.03.2020 |

Onkos täällä ketään, joka on hakemassa sosiaalityötä opiskelemaan tai ketään joka opiskelee alaa paraikaa, tai jo valmistunut? Kaipailisin kokemuksia ja vinkkejä pääsykokeisiin. Vielä ei ole materiaaleja julkaistu (tulee vasta 30.4.), mutta olisiko jotain mitä voisi jo nyt alkaa preppailemaan?

Tämä on mulle ensimmäinen hakukerta ja haluaisin niin kovasti päästä sisään. Haen itse tampereelle, jyväskylään, kuopioon sekä turkuun. Monessa paikassa lukee, että lappiin kaikista helpoin päästä, mutta en itse ole ehkä valmis sinne muuttamaan...

Tässä ketjussa voitais tosiaan jaella vinkkejä, kokemuksia, tsemppejä sekä kaikkea maan ja taivaan väliltä liittyen tuleviin pääsykokeisiin.

Kommentit (2052)

Vierailija
321/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsimätön kirjoitti:

olisko kohta jo niitä tuloksia

Mulla näkyy jo ne "lisätiedot". Luulisi, että tänään voisi jo tulla, mutta tiedä sitten meneekö kuitenkin huomiselle.

Vierailija
322/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 111,5 pistettä ja hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle, eli Jkylään, Tampereelle, Kuopioon tai Turkuun! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 111,5 pistettä ja hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle, eli Jkylään, Tampereelle, Kuopioon tai Turkuun! :)

Onnea!! :)

Vierailija
324/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä järjestyksessä nuo kaupungit ovat hakukohteenasi?:)

Vierailija
325/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko teillä siis vielä tuo "Opiskelijavalinta kesken"? Hain myös amk ja sieltä tulokset tuli jo aiemmin, hyväksytty mut nyt siinä kohdalla lukee että "Peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Eikai tää täs vaihees voi enää olla mikään bugi vai meinaako oikeesti että mut on tonne hyväksytty?!

Pisteitä mulla on tuo 112.9

Apua....

Vierailija
326/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskoinen kirjoitti:

Lukeeko teillä siis vielä tuo "Opiskelijavalinta kesken"? Hain myös amk ja sieltä tulokset tuli jo aiemmin, hyväksytty mut nyt siinä kohdalla lukee että "Peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Eikai tää täs vaihees voi enää olla mikään bugi vai meinaako oikeesti että mut on tonne hyväksytty?!

Pisteitä mulla on tuo 112.9

Apua....

Kyllä tarkoittaa, että sinut on hyväksytty :) Onnea! Mihin kohteisiin hait?

Vierailija
327/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä tarkoittaa, että sinut on hyväksytty :) Onnea! Mihin kohteisiin hait?[/quote]

Hain 1. Turkuun ja 2. Tampereelle!! Ja Tampereella varmaan kovemmat rajat niin eiköhän se toi 1. vaihtoehto ainaskin ole! Apua.. Kiitos paljon! Todella outoo aatella et se on totta..

Vierailija
328/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ja näemmä en osaa näihin viesteihin kunnolla vastata :D Hehe

Vierailija
329/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alempaan kohteeseen varasijalla mutta siinä ei lue peruuntunt, niin onko toivo menetetty?

Vierailija
330/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on alempaan kohteeseen varasijalla mutta siinä ei lue peruuntunt, niin onko toivo menetetty?

Tässä vaiheessa ainakin on. :( Jonot elävät vielä kyllä!

Paljonko pisteitä?

Vierailija
331/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet hakenut ja millaisilla pisteillä? En usko, että toivo olisi menetetty :) Esim. Rovaniemen kohdalla ei mulla äsken vielä näkynyt sitä lisätiedot-kohtaakaan, joten ehkä niitä tuloksia ei ole vielä edes kokonaan sijoiteltu?

Vierailija
332/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet hakenut ja millaisilla pisteillä? En usko, että toivo olisi menetetty :) Esim. Rovaniemen kohdalla ei mulla äsken vielä näkynyt sitä lisätiedot-kohtaakaan, joten ehkä niitä tuloksia ei ole vielä edes kokonaan sijoiteltu?

Hain vain Tampereelle ja Turkuun pisteillä 111,2.

Vierailija
333/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko edes paikka ns. Peruuntua jos on varasijoilla ja on vielä olemassa pääsykokeen mahdollisuus? Mä olen luullut, että se peruuntuu aikaisemmin vain jos on päässyt johonkin sisään, eikä ole varalla.

Vierailija
334/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko edes paikka ns. Peruuntua jos on varasijoilla ja on vielä olemassa pääsykokeen mahdollisuus? Mä olen luullut, että se peruuntuu aikaisemmin vain jos on päässyt johonkin sisään, eikä ole varalla.

T. Eräs toinen tyyppi kuin tässä aiemmin puhunut

Vierailija
335/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alemmat peruuntuvat, kun saat jonkun ylemmän. Et voi jonottaa varalla alempaan, jos pääset ylempään. Joten sen tilaksi tulee peruuntunut (vaikka valintaa ei olisi vielä edes käsitelty).

Vierailija
336/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ylläolevassa järjestyksessä: Jyväskylä, Tampere, Kuopio, Turku :)

Vierailija
337/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha en näköjään osannut vastata oikeaan viestiin :D.. ylempi siis vastaus kysymykseen "Missä järjestyksessä nuo kaupungit ovat hakukohteenasi?:)" 

Vierailija
338/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette mahtaisiko 113,6 pisteellä päästä Turkuun? :D

Vierailija
339/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lukee vielä hyväksytty toisella alalla, eli ei päästy todistuksella sisään. Harmi!

Täytyy soittaa aikuislukioon ja ilmottautua korottajaksi. Voi eiiii

Vierailija
340/2052 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette mahtaisiko 113,6 pisteellä päästä Turkuun? :D

Sinne tai Tampereelle pääsee varmasti täällä esitettyjen pisteiden pohjalta.

Ketju on lukittu.