Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymarketin hyllyt pursuavat lihatuotteita. Hävikin määrä tekee pahaa.

Vierailija
24.03.2020 |

Erilaisia lihatuotepakkauksia oli röykkiöittäin. Naureskeltiin miehen kanssa että sota-aikaan vissiin valmistaudutaan, koskaan ei olla nähty niin suuria määriä esim. jauhelihapakkauksia hyllyssä.

Sitten hymyni hyytyi, kun aloin miettiä että suuri osa tuosta lihasta menee vääjäämättä hävikkiin. Joko suoraan kaupasta, tai sitten ihmisten jääkaapeista ja pakastimista. Kaupat toki vastaavat vain kasvaneeseen kysyntään...

Voi tätä kulutusjuhlaa. :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihat mätänee pakastimessa?

No ei mätäne, mutta eivät ne siellä missään formaliinissakaan lillu. Eli eivät säily ikuisesti. Tiesitkös sellaista?

Ap

Vierailija
22/28 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pakkasessa 22kg jauhelihaa hamstrattuna. Ei tarvi pitkään aikaan kaupasta ostaa.

Kuin voi ihminen olla näin tyhmä 🤬

Kuinka niin tyhmä?

Meillä on 12 henkeä päivittäin syömässä, kaksi lämmintä ruokaa per päivä. Lihaa menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NNO NYTH ON JOULU NYT ON OIKEA JOULU VAIKKA PÄÄSIÄINEN ON OVELA!

Vierailija
24/28 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mätäne, mutta eivät ne siellä missään formaliinissakaan lillu. Eli eivät säily ikuisesti. Tiesitkös sellaista?

Ap

No ei säily, kun otan sieltä pari pakettia viikossa. Eikä mulla edes ole kuin 4-5 pakettia jauhelIhaa ja pari pakettia broilersuikaleita. Ei näillä paria viikkoa kauempää pärjätä edes.

Vierailija
25/28 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei säily, kun otan sieltä pari pakettia viikossa. Eikä mulla edes ole kuin 4-5 pakettia jauhelIhaa ja pari pakettia broilersuikaleita. Ei näillä paria viikkoa kauempää pärjätä edes.

Jaa. En tiennyt että puhuit nyt juuri omasta pakastimestasi ja siellä olevista lihoista.

ALOITUS PERUTTU; TÄMÄN VOI POISTAA. YKSI KOMMENTOIJA SANOI ETTEI HÄNELLÄ OLE PALJON LIHAA ELI EI MENE ROSKIINKAAN, ILMIÖTÄ EI SIIS OLE OLEMASSA.

Ap

Vierailija
26/28 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että vähärasvainen kokoliha säilyy hyvin, mutta jauhettu rasvainen liha paljon huonommin. Ei puhuta monista kuukauksista.

Vierailija
27/28 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pakkasessa 22kg jauhelihaa hamstrattuna. Ei tarvi pitkään aikaan kaupasta ostaa.

Kuin voi ihminen olla näin tyhmä 🤬

Kuinka niin tyhmä?

Meillä on 12 henkeä päivittäin syömässä, kaksi lämmintä ruokaa per päivä. Lihaa menee.

Ok.. Ei se tyhmyys piillyt niinkään siinä hamstraamisessa sitten.

Vierailija
28/28 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä ap.n ahdistuksen. Itse jo pitkään olen ahdistunut punalappulihoista, joita välillä on paljonkin...

K-kaupassa ja lidlissä menee, S-kaupassa ei mene kun on se -60% loppuunmyynti joka ilta, ja köyhiä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan