Jutellaan niinkuin Muumilaakson asukkaat koronaviruksen aikana
Voi herran tähden, on tämä koronavirus kamala. Meille saa sitten tulla aina syömään jos ruoka on loppumassa. Emme kuulu mihinkään riskiryhmään. Meille ovat kaikki tervetulleita!
Kommentit (26)
Tämä alkaa näyttää pikkuhiljaa pahanlaiselta tilanteelta. Antakaahan, kun mietin hetkisen.
Korona lähestyy meitä hurjaa vauhtia tunnen sen luissani. - Nuuskamuikkunen
Oivoi sentään, onkohan niillä pikkuviruksilla nälkä. Menenkin heti paistamaan niille pannukakkuja.
Voimme kyllä sulkea Muumilaakson mutta nykyinen lainsäädäntö on liian jäykkä Muumitalon sulkemiseen.
- Poliisimestari
Muumimamma: onpa sinulla kuiva ja vinkuva yskä. Nyt tulet tänne, niin annan sinulle höyryhengitystä ja kuumaa teetä.
Kevätretkeni ja seikkailuni pitää siis pysyä vain Muumilaakson sisällä tänä keväänä!
Minä keksin! Alan myydä kasvosuojia. Tulen upporikkaaksi! Kukahan ne kasvisuojat minulle tekisi? Pitänee kysyä muumimammalta. -Nipsu
Meidän käskettiin jäädä kotiin joten lähdetään retkelle!
t. Alma-muumi
Jatkuvaa hössötystä! Minä ainakin vetäydyn riippumattooni lukemaan filosofista teosta Kaiken turhuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa hössötystä! Minä ainakin vetäydyn riippumattooni lukemaan filosofista teosta Kaiken turhuudesta.
-Piisamirotta
Minä kyllä huiskaisen koronaa luudan kanssa takalistoon, jos se uskaltaa näyttää naamaansa täällä!
-Pikku Myy
Lapset. Ei tässä ole nyt mitään syytä paniikkiin. Meillä on nyt loistava mahdollisuus syödä yllin kyllin pannukakkuja. Mamma, voisitko paistaa muutamia. Minä vetäydyn kuistille mietiskelemään muistelmieni kakkososaa - elämää Koronan jälkeen. -Muumipappa-
Mitä mielenkiintosia kasveja kevät tuokaan tullessaan, eikä ketään missään tallomassa niitä jos tulee ulkonaliikkumiskielto, minuahan se ei estä etsimästä harvinaisia lajeja!
Nipsu! Ei saa yskiä kämmeneen!