HEKA Haakoninlahdenkatu 1 ja 3 haku alkanut
Laajasalon Kruunuvuorenrannassa kaksi uudisrakennusta, Haakoninlahdenkatu 1 ja 3 haku alkanut:
https://www.hel.fi/kv/stadinasunnot-fi/hae-asuntoa/hae-ara-asuntoa/haet…
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä olette laittaneet hakemuksen aluetoiveisiin, jos haette vain uudiskohteeseen? ainoastaan sen kyseisen alueen vai myös muita? mietin, että voiko ne tarjota jotain muuta ennen uudiskohteiden jakoa...
Jos olet oikeasti asunnon tarvitsija eli erittäin kiireellinen tai edes kiireellinen asunnontarve. Niin asuntoneuvojan ohje, että mahdollisimman laajalti aluetoiveita. Näin menetellen myös uudiskohde saattaa napsahtaa. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sain jo asuntotarjouksen, kuten jo aiemmin ilmoitin. Mitään syytä huijaamiseen ei ole. Näin nyt vain on et kolmio napsahti. Tosin asun ihan liian isossa kämpässä niin voi olla että se vaikuttaa. Totta kuin rotan potta.
Minä hekalaisena asun yksin 3h+k asunnossa (puoliso lähti vuosi sitten ja lapset muuttivat opintojen perässä pois luotani)
Olen hakenut lukemattomia pienempiä asuntoja hekalta (uudiskohteet, vaihto) ei ole asuntotarjousta tullut!
Olen työssäkäyvä ihminen, en saa asumistukia enkä muitakaan tukia.
Tuo on todella väärin, että yksin joku joutuu asumaan isossa asunnossa ja on perheita jotka asuu ahtaasti. Tuohon pitäisi puuttua ja tarjota pienempää asuntoa pikaisesti.
Meillä teinit tarvitsisivat omat huoneet ja tilaa ei ole ja joku joutuu asumaan yksin kolmiossa!
On tainnut toivo mennä tämänkin haun osalta. Vai onko joku saanut tarjouksia viime päivinä?
Stadin chatissa vastasivat että Haakoninlahdenkadun melkein kaikki asukkaat saaneet jo tiedon valinnasta. Isosaarentielle on valittu noin 30% ja Kyösti Kallion tie asukasvalintaa ei ole aloitettu..
Heheh. Me saatiin sieltä neliö, vaikka meitä on vain kolme henkilöä (kaksi aikuista + vauva)!!!! Mahtavaa.
Ursula 77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä olette laittaneet hakemuksen aluetoiveisiin, jos haette vain uudiskohteeseen? ainoastaan sen kyseisen alueen vai myös muita? mietin, että voiko ne tarjota jotain muuta ennen uudiskohteiden jakoa...
Jos olet oikeasti asunnon tarvitsija eli erittäin kiireellinen tai edes kiireellinen asunnontarve. Niin asuntoneuvojan ohje, että mahdollisimman laajalti aluetoiveita. Näin menetellen myös uudiskohde saattaa napsahtaa. Kokemusta on.
Miksi ihmeessä pitäisi laittaa haku laajalta alueelta, jos haluaa vain uudiskohteeseen?
Ihmeellistä kyykyttämistä ja nöyryyttämistä...
Jaahas, sivu suun meni sitten sekin.
Me saatiin kolmio tänään, peruutuspaikka lienee. Ihanaa! Pariskunta kyseessä.
Milläköhän perusteella näitä pieniä asuntoja jaetaan? Itse ajattelin hakea Isonnevankujan valmistuvia asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän perusteella näitä pieniä asuntoja jaetaan? Itse ajattelin hakea Isonnevankujan valmistuvia asuntoja.
Eikös ne Isonnevankujan asunnot ole senioritaloja? Ikäraja lie siis.
Kruunuvuorenrannassa ei ole oikeastaan mitään palveluja.
Muutettiin sieltä just pois Herttoniemeen, kun lapsen päiväkoti muuttui nyt sinne.
Oletan, että kaikki asukkaat on jo valittu, mutta silti siitä ei ole ollut virallista ilmoitusta. Vai onko jossain?
0.000/5 kirjoitti:
Ei ikinä tuonne asumaan. Alueelle rakennetaan niin paljon että liikenne ruuhka aikaan todella syvältä. Jo herttoniemeen kestää matka pahimmillaan 30min.Tuttu on tuolla rakennuksella töissä niin tiedän mistä puhun.
Ehkä sitten, kun Kruunusillat rakennettu ja ratikka kulkee. Asuin aiemmin Hevossalmessa ja työmatka ruuhka-aikana Ilmalaan kesti 50-60 min. Omalla autolla ulospääsy alueelta myös raivostuttavaa. Hertsikassa monet liikennevalot. Sopii varmasti paremmin niille jotka tuntevat alueen ja ovat tottuneet asumaan Laajasalossa.
Sähköpostiin t.yksiöstä tarjouksen saanut