HEKA Haakoninlahdenkatu 1 ja 3 haku alkanut
Laajasalon Kruunuvuorenrannassa kaksi uudisrakennusta, Haakoninlahdenkatu 1 ja 3 haku alkanut:
https://www.hel.fi/kv/stadinasunnot-fi/hae-asuntoa/hae-ara-asuntoa/haet…
Kommentit (117)
Totta tuokin. Tuli kauhea ahdistus vain asiasta pelottaa taas jäädä ilman asuntoa, kun nykyisessä ei voida asua :(
Käykää katsomassa Kruunuvuorenrantaa. Me käytiin ja jätettiin hakematta.
Huonot on palvelut, parkkipaikat ja ympäristö jatkuvan rakentamisen kohteena
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan jo täällä ja lapset käyvät täällä myös päiväkotia. Nykyinen asunto on vaan asuinkelvoton niin toivotaan että heka tarjoisi meille uuden. Se riippuu mihin on tottunut ja mitä tarvitsee. Itse nautin merimaisemista ja kauppaan pääsee tarvittaessa kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sain jo asuntotarjouksen, kuten jo aiemmin ilmoitin. Mitään syytä huijaamiseen ei ole. Näin nyt vain on et kolmio napsahti. Tosin asun ihan liian isossa kämpässä niin voi olla että se vaikuttaa. Totta kuin rotan potta.
Onnea! Oletko uusi hekalla vai vaihtaja?
Me haettiin tuolta 3-4h, mutta sitten saatiinkin Katajannokalta 4h!
Onko tullut tarjouksia lisää..?
Me haettiin 4h
0.000/5 kirjoitti:
Ei ikinä tuonne asumaan. Alueelle rakennetaan niin paljon että liikenne ruuhka aikaan todella syvältä. Jo herttoniemeen kestää matka pahimmillaan 30min.Tuttu on tuolla rakennuksella töissä niin tiedän mistä puhun.
Eikös sinne tule silta keskustaan ratikalle? Sen jälkeen kyllä aika hyvät yhteydet ainakin Hki keskustaan työmatkalaisille.
Vierailija kirjoitti:
0.000/5 kirjoitti:
Ei ikinä tuonne asumaan. Alueelle rakennetaan niin paljon että liikenne ruuhka aikaan todella syvältä. Jo herttoniemeen kestää matka pahimmillaan 30min.Tuttu on tuolla rakennuksella töissä niin tiedän mistä puhun.
Eikös sinne tule silta keskustaan ratikalle? Sen jälkeen kyllä aika hyvät yhteydet ainakin Hki keskustaan työmatkalaisille.
Tuo ratikka ei tuu olemaan valmis ennen 2030 lukua, vaikka nyt väitetään, että 2026 valmistuisi. Etenkin nyt laman takia tulee ihan varmasti myöhästymään, kun rakentaminen ei ole edes alkanut. 10 v on aika pitkä aika odottaa, joten sen takia ei itse haettu täältä asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin! Minua ei edellä mainitut valitukset kiinnosta. Kiinnostaa ainoastaan mahdollisuus vaihtaa tämä asunnottomuus - asuntoon. Olis ainakin koti!
Ottaakohan ne minuakin. Vapauduin vankilasta kuukausi sitten ja etsinyt sen jälkeen kämppää. Tuntuu että vähän nihkeesti suhtautuvat minuun, vaikka olen muuttanut tapani. Ois kiva saada ns. second change.
Fillari on keksitty. Hei halooooo..sillä voi myös sotkea talvisin. Viis minsaa ja oot jo metroasemal. Voi teitä mammoja.
Meille tuli tänään tarjous kolmiosta, aivan mahtavaa!
Onnea! Oletteko asunnonvaihtajia vai uusia Hekan asukkaita?
Onpa mukava asua Oulussa, jossa vuokrat hiukan pienemmät ;)
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Oletteko asunnonvaihtajia vai uusia Hekan asukkaita?
Ekaa kertaa haettiin, eli uusia ollaan.
Onnittelut asuntotarjouksesta! Jännätään miten käy meidän muiden.
Vihdoinkin 🍀 mie saan kodin elokuun lopussa, jess ☺️
Sain myös asuntotarjouksen 3h+kt+vh. Tarjouksen sain jo 21.4.2020. Liitteet lähetetty ja asunto meille varattuna, 30.6 mennessä pitää vuokrasoppari allekirjoittaa. Kysyin muiden asuntojen tilasta ja kaikki on tarjottu, eli vain jos peruuntuu niin vielä jakavat. Onnea toivottavasti jostain asunnon saatte.
Sehän on vaan mielenkiintoinen tieto! Ei tarvi odottaa varmaankaan sitten ”kesäkuun loppuun”. Jos tänne useampi kertoo et on saanut tarjouksen ja itselle ei oo tullut niin tietää et turha enää odotella! Toivossa on hyvä elää 🤗