HEKA Haakoninlahdenkatu 1 ja 3 haku alkanut
Laajasalon Kruunuvuorenrannassa kaksi uudisrakennusta, Haakoninlahdenkatu 1 ja 3 haku alkanut:
https://www.hel.fi/kv/stadinasunnot-fi/hae-asuntoa/hae-ara-asuntoa/haet…
Kommentit (117)
Menee siihen bussi aika lähelle, pysäkille ehkä noin 300 metriä.
Minä hain 3-4h. Asutaan jo laajasalossa mutta eri firmalla. Kiinnostaisi uudiskohde ja tuo sijainti olisi meille parempi :)
Mä hain yksiötä/kaksiota. Vähän vieras on alue, mutta päätin kokeilla.. jos joku tietää paremmin, kertokaa pliis...
Aion hakea 37,5- tai 41-neliöistä. Ensinmainitussa vain alkoovi ja hyvin vähän säilytystilaa. Isommassa makuuhuone erikseen.
Olen laajasalolainen Hekan kämpässä, mutta kun tässä ei ole hissiä, niin aika hankala liikuntarajoitteiselle.
Haettiin kaksioita ja kolmioita. Työt ja opiskelu Helsingissä. Sijaintinahan toi on tosi kiva ja vielä uudiskohde.
Eipä taida olla varaa muuta kuin 37 neliön alkoovilliseen yksiöön. Kyllä siihen muuten yksin mahdun, mutta säilytystilaa täytyy keksiä jollain virityksillä. harmi, että niissä ei ole parveke iltapäivän aurinkoon päin.
Haku päättyi! Olipa yllättävän paljon hakijoita 😕 nyt odotetaan sormet ristissä 🤞🏻
Joo moni haki sinne. Me odotetaan kanssa jospa tärppäisi 🙏
Haitteko lisäksi myös isosaarentielle?
Asuntohakemus ollut aktiivisena kokoajan. Eipä ole tärpännyt. Asunnottomana kohdistettava hakuja niin Haakoninlahdenkadun kuin Isosaarentie kohteisiinkin. Tää on niin tätä, että toivon ja toivon ja sitten taas petyin...
Ei haettu kuin tänne, sopivampi pohja olisi meille täällä. Milloinkohan ne alkaa ilmoitella näitä 🤓
Mulle tuli tänään asuntotarjous tuosta kohteesta. Jee! 😊
Vierailija kirjoitti:
Voiko tulla jo näin aikasin muka 😳
Vierailija kirjoitti:
Tää on potaskaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on potaskaa!!!
Saattaa tosissaan olla vain trolli, mutta voi myös olla totta. Nyt ei ole minkään muun uudiskohteen valinnat menossa, mutta pian loppuu ison kohteen (isosaarentie) hakuaika. Näissä haakoninlahden kohteissakin on monta asuntoa, joten hyvin voisi olla, että aloittavat jo nyt jakamaan.
Ei ikinä tuonne asumaan. Alueelle rakennetaan niin paljon että liikenne ruuhka aikaan todella syvältä. Jo herttoniemeen kestää matka pahimmillaan 30min.Tuttu on tuolla rakennuksella töissä niin tiedän mistä puhun.
Kyllä minä sain jo asuntotarjouksen, kuten jo aiemmin ilmoitin. Mitään syytä huijaamiseen ei ole. Näin nyt vain on et kolmio napsahti. Tosin asun ihan liian isossa kämpässä niin voi olla että se vaikuttaa. Totta kuin rotan potta.
Onkohan tuossa bussipysäkki kuinka lähellä?