Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tuntea Jumalan

Vierailija
24.03.2020 |

Miten Jumalan voi tuntea mahdollisimman hyvin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Raamattusi on jäänyt kirjahyllylle pölyttymään, ota se sieltä, lue rauhassa ja pyydä Pyhän Hengen valoa luetulle sanalle.

– Ota yhteyttä johonkin tuntemaasi uskovaiseen ihmiseen, ehkä hän voi olla Sinulle hengellisissä keskusteluissa avuksi.

– Hakeudu hengellisiin tilaisuuksiin, missä saat tietoa Jumalan pelastussuunnitelmasta ja ota yhteyttä uskoviin ihmisiin.

Maailman tilanne ei näytä kovin hyvältä

Uskon asia on sitten se, että miten erottaa ihmisen tekeleet aidosta lähteestä. Tämä koskee kaikkea historiallista. Aitoja lähteitä on kristinuskon mukaan mm. luonto, omatunto ja Raamattu, koska Raamattu niin kertoo.

Vierailija
22/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteiden väärinkäyttäjät usein saavuttaa Jumalan kohtaamisia.

Kultaisella 1960-luvulla moni väitti nähneensä Jumalan LSD:n myötävaikutuksella. Osa jäi sille tripille pysyvämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala kysyy muilta kaloilta neuvoa: mistä löytäisin vettä? Joista, sanoo yksi. Syvänteistä, sanoo toinen. Kalaseni, sinun täytyy miellyttää merivirtojen jumalat, sanoo kolmas. Kala jatkaa etsintäänsä. Vielä jonain päivänä löydän veden, kala ajattelee.

Vierailija
24/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta voipi tsekata vaikka Ville Turkkisen kanavan. ..Ja tälleen korona-aikana monet seurakunnat (niin vapaat suunnat kuin luterilaisetkin) lähettävät ohjelmia.

Vierailija
25/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihteiden väärinkäyttäjät usein saavuttaa Jumalan kohtaamisia.

Kultaisella 1960-luvulla moni väitti nähneensä Jumalan LSD:n myötävaikutuksella. Osa jäi sille tripille pysyvämmin.

KRISTITTY MYSTIKKO on käyttänyt lsd:tä

Vierailija
26/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa hengitystäsi tietoisena 20min sieltä se Jumala alkaa löytymään. Seek and you shall find. That what you are seeking is seeking you.

27/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattua lukemalla, rukoilemalla.

Jos haluaa, netistä on saatavilla myös Raamatunopetusta, jota voi seurata samalla, kun lukee. Aloin itse aikoinaan, vähän kuin sattumalta, seurata David Pawsonin Raamatunopetusta samalla, kun luin Raamattua ensimmäistä kertaa järjestyksessä. 

Pawsonin VT avautuu ja UT avautuu -opetussarjat löytynevät edelleen TV7 netti-tv:stä.

Vierailija
28/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kala kysyy muilta kaloilta neuvoa: mistä löytäisin vettä? Joista, sanoo yksi. Syvänteistä, sanoo toinen. Kalaseni, sinun täytyy miellyttää merivirtojen jumalat, sanoo kolmas. Kala jatkaa etsintäänsä. Vielä jonain päivänä löydän veden, kala ajattelee.

missä ne muut kalat oli? skypessä vai?

Vierailija
29/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa, netistä on saatavilla myös Raamatunopetusta, jota voi seurata samalla, kun lukee. Aloin itse aikoinaan, vähän kuin sattumalta, seurata David Pawsonin Raamatunopetusta samalla, kun luin Raamattua ensimmäistä kertaa järjestyksessä. 

Pawsonin VT avautuu ja UT avautuu -opetussarjat löytynevät edelleen TV7 netti-tv:stä.

Löytyy vieläkin. Hyvä sarja.

Vierailija
30/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanneksen ilmestys 16

Jumalan vihan maljat

1 Minä kuulin, kuinka temppelistä sanottiin kovalla äänellä seitsemälle enkelille: ”Menkää! Tyhjentäkää Jumalan vihan seitsemän maljaa maan päälle.”

2 Ensimmäinen enkeli lähti ja tyhjensi maljansa maan päälle. Silloin tuli pahoja märkiviä haavoja niihin ihmisiin, joilla oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

3 Toinen enkeli tyhjensi maljansa mereen. Meri muuttui kuin kuolleen vereksi, ja kaikki meressä elävä kuoli.

4 Kolmas enkeli tyhjensi maljansa virtoihin ja vesien lähteisiin, ja ne muuttuivat vereksi.

5 Minä kuulin, kuinka vesien enkeli sanoi: — Vanhurskas olet sinä, joka olet ja joka olit, sinä Pyhä, joka annoit nämä tuomiot!

6 He ovat vuodattaneet pyhien ja profeettojen verta, ja verta sinä panit heidät juomaan. He saavat ansionsa mukaan.

7 Sitten kuulin alttarin sanovan: — Niin, Herra Jumala, Kaikkivaltias! Oikeat ja vanhurskaat ovat sinun tuomiosi.

8 Neljäs enkeli tyhjensi maljansa aurinkoon, ja aurinko sai vallan korventaa ihmisiä tulellaan.

9 Ihmiset paahtuivat kovassa helteessä mutta herjasivat Jumalaa, jonka vallassa nämä vitsaukset olivat. He eivät kääntyneet, eivät antaneet kunniaa Jumalalle.

10 Viides enkeli tyhjensi maljansa pedon valtaistuimelle, ja pedon valtakunta pimeni. Ihmiset purivat tuskissaan kielensä verille

11 mutta herjasivat taivaan Jumalaa tuskansa ja haavojensa tähden. He eivät kääntyneet, eivät luopuneet pahoista teoistaan.

12 Kuudes enkeli tyhjensi maljansa suureen Eufratvirtaan. Virran vesi kuivui, ja niin aukeni tie idän kuninkaille.

13 Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.

Vierailija
31/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanneksen ilmestys 16

Jumalan vihan maljat

1 Minä kuulin, kuinka temppelistä sanottiin kovalla äänellä seitsemälle enkelille: ”Menkää! Tyhjentäkää Jumalan vihan seitsemän maljaa maan päälle.”

2 Ensimmäinen enkeli lähti ja tyhjensi maljansa maan päälle. Silloin tuli pahoja märkiviä haavoja niihin ihmisiin, joilla oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

3 Toinen enkeli tyhjensi maljansa mereen. Meri muuttui kuin kuolleen vereksi, ja kaikki meressä elävä kuoli.

4 Kolmas enkeli tyhjensi maljansa virtoihin ja vesien lähteisiin, ja ne muuttuivat vereksi.

5 Minä kuulin, kuinka vesien enkeli sanoi: — Vanhurskas olet sinä, joka olet ja joka olit, sinä Pyhä, joka annoit nämä tuomiot!

6 He ovat vuodattaneet pyhien ja profeettojen verta, ja verta sinä panit heidät juomaan. He saavat ansionsa mukaan.

7 Sitten kuulin alttarin sanovan: — Niin, Herra Jumala, Kaikkivaltias! Oikeat ja vanhurskaat ovat sinun tuomiosi.

8 Neljäs enkeli tyhjensi maljansa aurinkoon, ja aurinko sai vallan korventaa ihmisiä tulellaan.

9 Ihmiset paahtuivat kovassa helteessä mutta herjasivat Jumalaa, jonka vallassa nämä vitsaukset olivat. He eivät kääntyneet, eivät antaneet kunniaa Jumalalle.

10 Viides enkeli tyhjensi maljansa pedon valtaistuimelle, ja pedon valtakunta pimeni. Ihmiset purivat tuskissaan kielensä verille

11 mutta herjasivat taivaan Jumalaa tuskansa ja haavojensa tähden. He eivät kääntyneet, eivät luopuneet pahoista teoistaan.

12 Kuudes enkeli tyhjensi maljansa suureen Eufratvirtaan. Virran vesi kuivui, ja niin aukeni tie idän kuninkaille.

13 Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.

14 Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä, ja ne lähtivät kokoamaan maanpiirin kaikki kuninkaat taisteluun, joka käydään Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.

15 ”Minä tulen kuin varas. Autuas se, joka valvoo ja pitää huolen vaatteistaan, ettei joutuisi häpeään, kulkemaan alasti kaikkien nähden.”

16 Henget kokosivat kuninkaat paikkaan, jonka nimi on hepreaksi Harmageddon*. [Nimi merkitsee ’Megiddon vuori’.]

17 Seitsemäs enkeli tyhjensi maljansa ilmaan. Silloin kuului temppelin valtaistuimelta mahtava ääni, joka sanoi: ”Hetki on tullut.”

18 Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, ja tuli ankara maanjäristys, niin ankara järistys, ettei sellaista ole ollut koko sinä aikana, jonka ihminen on ollut maan päällä.

19 Suuri kaupunki hajosi kolmeen osaan, ja joka maassa kaupungit sortuivat. Jumala ei ollut unohtanut suurta Babylonia, vaan se joutui juomaan täyden maljan hänen vihansa ja vimmansa viiniä.

20 Kaikki saaret katosivat, eikä vuoria näkynyt enää.

21 Isoja, järkälemäisiä rakeita satoi taivaalta ihmisten päälle, ja ihmiset herjasivat Jumalaa tämän raevitsauksen tähden, sillä vitsaus oli tavattoman ankara.

Vierailija
32/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan tuntea Lumikin ja Mustanaamion. Ja Joulupukin tietysti!

Vierailija
33/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tuo Harmageddon oikeasti?

Saanko kertoa siitä pienelle lapselleni?

Vierailija
34/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko tuo Harmageddon oikeasti?

Saanko kertoa siitä pienelle lapselleni?

Tapahtuu jos et tottele ja maksa minulle! t. uskovainen

Vierailija
35/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löytyy sinun sisältä, kun tarpeeksi pitkään yrität elää esimerkillisesti, buddhalaisuudessa on helpoimmat ohjeet.

Vierailija
36/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tuntea Lumikin ja Mustanaamion. Ja Joulupukin tietysti!

Nämä ovat tavattavissa samassa paikassa kuin jumalatkin.

Vierailija
37/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaltietoisuus taas ei halua tuntea sinua, sucks to be you.

Vierailija
38/39 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhuli-hullu on ollut hyvin aktiivinen viime päivinä. Liekkö päässyt suljetulta pois vasta. Tällaisia aloituksia on pukannut ihan liukuhihnalta.

Vierailija
39/39 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti.

Onko Jumala kiinnostunut myös minusta?[/quote]

"... ettei yksikään, joka häneen uskoo ... " Mutta entäs jos et usko?! Tuliko Jeesus omien sanojensa mukaan parantamaan terveitä vai sairaita, ja pelastamaan niitä, jotka uskoivat häneen vai niitä, jotka eivät uskoneet? Tuliko hän valoksi niille, jotka valossa vaeltavat, vaiko niille, jotka kuoleman varjon maassa asuvat?

Entä kun hän vertasi Jumalaa paimeneeseen, kenestä hänen kaltaisensa paimen oli kiinnostunut ensisijaisesti? Niistä 99:stäkö, jotka olivat jo omassa tarhassaan vai yhdestä vielä eksyksissä ja kateissa olevasta? Entä kun hänet ristiinnaulittiin, kenen puolesta hän rukoili? Niidenkö, jotka uskoivat häneen, vai niiden, jotka eivät uskoneet vaan hakkasivat hänet nauloilla kiinni ristiin?

Tuliko hän vaatimaan uskoa itseensä, Jumalaan, vai tuliko vääntämään rautalangasta (tai betonista) että Jumala välittää aivan erityisesti siitä, joka ei välitä hänestä? Ei väittämään niin vaan osoittamaan, että se on totta - uskommepa me sitä tai emme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi