Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnellinen parisuhde, mutta jotain puuttuu

Olga
24.03.2020 |

Tämähän on maailman vanhin aihe, mutta kysytään nyt kuitenkin: mitä tekisitte?

Olen onnellisesti naimisissa, elämä on hyvää ja perhearki lasten kanssa sujuu. Ei mitään valittamista tässä kombossa. Minulla ja miehelläni tosin on erilainen maku seksin suhteen, itse pidän kinkymmästä ja mies on perinteisempi. Seksiä on mutta se on yhtä jännää kuin kaurapuuro. Joskus muistelen kaiholla aikaa ennen puolison tapaamista, kun sai kävellä makuuhuoneesta kaula syötynä ja kämmenenjäljet pakaroilla.

No sitten erään työprojektin yhteydessä tapasin aika puoleensa vetävän varatun miehen. Itse olen aika nirso miesten suhteen yleensä, mutta hupsistakeikkaa tämä osui ja upposi, ja fyysinen vetovoima on todella vahva. Näyttää olevan molemminpuolista, ainakin kollegan käytöksestä ja silmäpelistä päätellen. Tulemme turhankin hyvin toimeen, mutta itse yritän välttää liian läheisiä tilanteita ja karkaan jollakin tekosyyllä aina, jos olemme kahdestaan huoneessa.

Sen verran elämänkokemusta on, että tiedän tämän olevan vain fyysistä ihastumista. En halua vaihtaa miestä mutta antaisin vasemman käteni hyvästä seksistä kerran kuussa. Kysymys kuuluu: miten saan sitä?! En pääse ajatuksistani eroon, enkä uskalla ottaa mieheni kanssa asiaa puheeksi, hän loukkaantuisi verisesti ja alkaisi varmaan epäillä että käyn salaa panemassa työkaveria. Puoliso ei syty leluista eikä kinkytouhuista, olen yrittänyt houkutella mutta ei. Haaveilen hotellitreffeistä työkaverin kanssa, mutta oikeasti en pystyisi rikkomaan luottamusta. Olen ihmetellyt, miten monet onnistuvat salaamaan pettämisen puolisoltaan, kun itselleni pelkkä ajatuskin salailusta on kamala. Löytyykö kohtalotovereita? Onko joku onnistunut ratkaisemaan tällaisen ongelman muuten kuin eroamalla (ei ainakaan nyt vaihtoehto)?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ihastuksesikaan välttämättä tykkää kinky-touhuista. Kannattaa pitää se mielessä, kun haaveilet vieraasta miehestä.

Vierailija
2/17 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen tottuu ja voit ajatella, että se on yksityisasiasi ja että hoidat sillä tavalla seksuaaliterveyttäsi. Ei muuta kuin anna palaa ja opettele vaientamaan omantunnon tuskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen tottuu ja voit ajatella, että se on yksityisasiasi ja että hoidat sillä tavalla seksuaaliterveyttäsi. Ei muuta kuin anna palaa ja opettele vaientamaan omantunnon tuskat.

Näin huonoista neuvoista pitäisi sakottaa.

Vierailija
4/17 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ihan ymmärrä miksei jokainen etsisi puolisoa jonka kanssa seksi sujuu. Tai sopisi pelisäännöistä yhdessä, jos haluaa monta erilaista suhdetta. Älä petä, se on luusereiden hommaa.

Vierailija
5/17 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ehdottasit miehellesi että jos pervoilisitte sängyssä vaikka kerran kuussa alkuun? Sitten jos hän alkaa itsekkin pitää siitä niin pikkuhiljaa lisäätte?

Vierailija
6/17 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pystyisi rikkomaan luottamusta? Eikö miehesi ole luvannut sinulle tyydyttävää sänkyelämää? Jos ei ole luvannut, ota asia puheeksi heti, että haluat sellaisen lupauksen nyt ja tässä, ja jos on luvannut, niin hänhän sen luottamuksen on ensin pettänytm,joten on aika lailla sama, noin moralisesti, sinun pettää luottamus myös. Kyllä mä ottaisin asian uudelleen miehen kanssa esiin, mutta toisaalta, kun et ole "vaatinut " kaulasyötynä makkarista tulemista häneltä aiemminkaan, niin voi hyvinkin olla että miestäsi tässä on petetty luulemaan että tällainen s-touhu on sitä mitä haluat. 

Vierailija
7/17 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täysin hetero? Täällä kirjoittaa nainen joka elää myös ihanan miehen kanssa ja elämässä ei ole mitään valitettavaa.

Ikää 40 ja sen myötä tullut myös ajatuksia että jotain kivaa sutinaa olis kiva olla välillä. Pettämään en itse lähde ja meillä on muutamia kertoja peuhasteltu kimppakivaa. Joskus olen myös puhunut että olis aivan ihanaa kun itsellä olis naispuolinen ystävä jonka kanssa voisi toteuttaa silloin tällöin kivoja petipuuhia. Tätä ajatusta ei meillä ole täysin tyrmätty...

Vierailija
8/17 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pystyisi rikkomaan luottamusta? Eikö miehesi ole luvannut sinulle tyydyttävää sänkyelämää? Jos ei ole luvannut, ota asia puheeksi heti, että haluat sellaisen lupauksen nyt ja tässä, ja jos on luvannut, niin hänhän sen luottamuksen on ensin pettänytm,joten on aika lailla sama, noin moralisesti, sinun pettää luottamus myös. Kyllä mä ottaisin asian uudelleen miehen kanssa esiin, mutta toisaalta, kun et ole "vaatinut " kaulasyötynä makkarista tulemista häneltä aiemminkaan, niin voi hyvinkin olla että miestäsi tässä on petetty luulemaan että tällainen s-touhu on sitä mitä haluat. 

Kyllä hän tietää mieltymykseni ja jonkin verran on sitä yrittänytkin, mutta se ei tule häneltä luonnostaan, ja hommasta menee maku jos itse joudun koko ajan ohjaamaan häntä. Joskus suhteen alkuaikoina oli tietty vähän reippaampaa menoa, mutta homma latistui ajan ja lasten myötä. Itse pidän tosi tärkeänä että lapsillamme on hyvä ja turvallinen kasvuympäristö, itsekin olen suurimman osan ajasta tyytyväinen mutta välillä tekisi vain mieli räjäyttää tajunta. Itse olen seksuaalisesti aika vapaamielinen ja pidän naisistakin, mutta mieheni on vähän sellainen siveydensipuli. Täydellistä aviomiesmateriaalia ja paras ystäväni, mutta sängyssä mielikuvitukseton. Tiedän että valitan turhasta, kukaan ei ole täydellinen, mutta kai hyvä seksi on tarve siinä missä ruoka ja juomakin? – AP

Vierailija
9/17 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä mikä on oikeasti tärkeää. Haluatko elää tämän ainoan elämäsi siten, että haluat vain jotain asiaa hautaan asti sitä kuitenkaan saamatta. Puhun tässä myös itselleni, koska olen myös parisuhteessa, josta en kaikkea saa seksin osalta. Jos eroaisin, saisin sellaista seksiä,josta fantasioin, mutta en tiedä ihastuisinko tähän toiseen henkilöön muulla tavoin.. kinkkisiä tilanteita. Tsemppiä

Vierailija
10/17 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä mikä on oikeasti tärkeää. Haluatko elää tämän ainoan elämäsi siten, että haluat vain jotain asiaa hautaan asti sitä kuitenkaan saamatta. Puhun tässä myös itselleni, koska olen myös parisuhteessa, josta en kaikkea saa seksin osalta. Jos eroaisin, saisin sellaista seksiä,josta fantasioin, mutta en tiedä ihastuisinko tähän toiseen henkilöön muulla tavoin.. kinkkisiä tilanteita. Tsemppiä

Vanha viisaushan on että onnellisuuden salaisuus on opetella haluamaan sitä mitä saa... Jossain rajoissa tietysti, täydellisen epätyydyttävää tai vastenmielistä seksielämää ei ehkä pysty eikä kannatakaan opetella haluamaan. Pienemmissä ja yksittäisemmissä asioissa pitää sitten tehdä tuota itsetutkiskelua, että kuinka isosta asiasta loppujen lopuksi onkaan kyse.

Omalta kohdaltani esimerkiksi olen tullut siihen tulokseen, että kunnon suihinotto jää tässä elämässä saamatta ja että vaimoni vain on joissakin muissa asioissa estoisempi kuin itse olen tai toivoisin. Silti olen hyvinkin onnellinen ja tyytyväinen siihen, että niiden rajojen puitteissa seksielämämme on kiihkeää, tyydyttävää ja säännöllistä. En vaihtaisi, vaikka silloin tällöin aina heitän juttuja puolileikilläini, ihan kokeeksi vain.

M50

Vierailija
11/17 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin löytyy kohtalotovereita. Olisin itse voinut kirjoittaa ihan samat sanat. Elämä on mukavaa miehen ja lasten kanssa. Meillä on parhaillaan tapahtumassa isoja positiivisia asioita joiden eteen olemme tehneet työtä. En haluaisi heittää niitä hukkaan eroamalla miehestä. Lapsille haluan myös ydinperheen säilyvän. Suhde miehen kanssa makkarin puolella on niin vaniljaa kuin vain voi olla. Muutenkin tässä ruuhkavuosioravanpyörässä olemme jotenkin ajautuneet kauas toisistamme. Mieskin myöntää meidän olevan kuin kämppiksiä, mutta ei tee elettäkään ehdottaakseen mitä voitaisiin tehdä korjataksemme tilanne. Syytän osittain myös itseäni. Haluan elämältä eri asioita nykyään kuin liittomme alkuaikoina. Mies sen sijaan ei ole muuttunut yhtään.

Minullakin on työkaverina erittäin kuuma mies, jonka kanssa on flirttailtu jo varmaan puoli vuotta. Ja sen saman ajan olen kuunnellut hänen epäsuoria ehdotuksiaan. Ja voi luoja miten nautin niistä, mutta en ole voinut vastata tietenkään. En ole ikinä ajatellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen, mutta jos olisi joku mahdollisuus niin tarttuisin siihen. Se kemia on käsinkosketeltavaa ja uskon että meillä olisi hyvää seksiä. Tällä hetkellä vain haaveilen siitä. Kunpa tähän olisi joku ratkaisu...

Vierailija
12/17 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin löytyy kohtalotovereita. Olisin itse voinut kirjoittaa ihan samat sanat. Elämä on mukavaa miehen ja lasten kanssa. Meillä on parhaillaan tapahtumassa isoja positiivisia asioita joiden eteen olemme tehneet työtä. En haluaisi heittää niitä hukkaan eroamalla miehestä. Lapsille haluan myös ydinperheen säilyvän...

Tämä taitaa olla yleisempää kuin luulinkaan. En ole uskaltanut puhua asiasta edes ystävieni kanssa, tosin minulla ei ole sellaisia ystäviä jotka ymmärtäisivät 100%. Olen joskus miettinyt, että ehkä annan ajan tehdä tehtävänsä. Lapset kasvavat ja sitten voi miettiä, onko vielä jotain syytä pysyä yhdessä. Ja voihan olla että aika tekee tehtävänsä silläkin tavalla, että seksi ei ole enää siinä vaiheessa niin tärkeää. Nyt olisi kyllä mukava saada vielä kokea se ekstaasi. :) – AP

Vierailija
13/17 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen mies kuin sinulla. Kaikki muu toimi paitsi seksi. Jotenkin meillä homma meni siihen, että muutaman kerran kissan pöydälle nostettuani totesin, että joko eroan tai hankin rakastajan.

Rupesin tapaamaan säännöllisesti miestä, joka oli myös varattu. Mitään tunteita ei minulla ollut tähän mieheen ja yhtä hyvin olisin voinut käydä tennistunnilla. Mies taas kävi kuntosalilla.

Minulla oli autoon piilotettuna puhelin prepaid-liittymällä ja muutaman kerran viikossa tarkistin sieltä viestit. Pahaksi onneksi miehen vaimo löysi miehen vastaavan puhelimen ja tietysti tajusi homman. Piti salapano laittaa tauolle ja oltuani puolisen vuotta ilman seksiä jätin erektiohäiriöisen mieheni. Olen miettinyt monta kertaa sitä, että saattaisimme oikeasti olla edelleen yhdessä mikäli oma seksinhimoni olisi sivummalla saatu tyydytettyä.

Vaikeita asioita.

Vierailija
14/17 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen mies kuin sinulla. Kaikki muu toimi paitsi seksi. Jotenkin meillä homma meni siihen, että muutaman kerran kissan pöydälle nostettuani totesin, että joko eroan tai hankin rakastajan.

Rupesin tapaamaan säännöllisesti miestä, joka oli myös varattu. Mitään tunteita ei minulla ollut tähän mieheen ja yhtä hyvin olisin voinut käydä tennistunnilla. Mies taas kävi kuntosalilla.

Minulla oli autoon piilotettuna puhelin prepaid-liittymällä ja muutaman kerran viikossa tarkistin sieltä viestit. Pahaksi onneksi miehen vaimo löysi miehen vastaavan puhelimen ja tietysti tajusi homman. Piti salapano laittaa tauolle ja oltuani puolisen vuotta ilman seksiä jätin erektiohäiriöisen mieheni. Olen miettinyt monta kertaa sitä, että saattaisimme oikeasti olla edelleen yhdessä mikäli oma seksinhimoni olisi sivummalla saatu tyydytettyä.

Vaikeita asioita.

Kommenttina vielä se, että viikon tai parin viikon välein panimme yleensä hotellissa ja homma toimi hyvin pari vuotta.

Vierailija
15/17 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä miksei jokainen etsisi puolisoa jonka kanssa seksi sujuu. Tai sopisi pelisäännöistä yhdessä, jos haluaa monta erilaista suhdetta. Älä petä, se on luusereiden hommaa.

tottakai etsiii ja pariutuuki. tosin tiikerinainen voi muuttua tyyliin ei mun tarvii miestä miellyttää tai suhdetta ylläpitää riittää kyn mies tekee aloitteet

Vierailija
16/17 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeita asioita.

Niinpä, vaikeita asioita eikä näytä ratkaisua olevan tarjolla. Jos kävisi maksullisella miehellä, tuntuisiko se moraalisesti erilaiselta ja olisiko se helpompi perustella itselle? Kyllähän se kuitenkin hyvinvointipalvelu on, ei ole terveellistä antaa tarpeiden patoutua kuin painekattilassa. Mutta maksullinen on hämmentävä ajatus, varsinkin kun itse olen ns. mukiinmenevää sorttia ja pidän itseni kunnossa, eli saisin varmaan seksiä ihan ilmaiseksikin.

Ihmisiä on kai kahta tyyppiä, niitä jotka sotkevat seksin ja tunteet, ja niitä jotka osaavat pitää nämä kaksi asiaa erillään. Kuulun jälkimmäiseen lajiin. En usko olevani mikään tiikeri saati puuma, ehkä vähän tavallista seksuaalisempi ja surullinenkin siitä että en saa toteuttaa itseäni. Hankala tämä länsimainen yhteiskunta sääntöineen. Jossain viidakon heimossa ei tarvitsisi kahta kertaa miettiä, kun mieli tekee. – AP

17/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ihan just sama kuvio kuin aloittajalla; kaikki mallillaan mutta seksin menu minulla laaja ja kokeileva. Vaimolla kattaus ja kokeilunhalukkuus vuosien varrella pikemminkin kaventunut.

Meidän suhde on niin luottoa ja avoimmuutta kunnioittava, että tätäkin asiaa olemme vatuloineet yhdessä hyvin rakentavasti.

Lopputuloksena minulla on lupa hankkiutua myös toiseen suhteeseen, kunhan reilusti kerron asiasta - hersyttelemättä asialla kuitenkaan turhia.

No olenkos tätä vapautta käyttänyt?

Yhden kerran menin tuttavapariskunnalle kolmanneksi - ja ihan vaimoni tieten. Se oli upea kokemus, jonka olisin suonut jatkuvan, mutta tälle parille kyse oli sittenkin vain kertakokeilutyylisestä jutusta...

Sanoisin, että tässä on jo helpottanut avoimmuus ja ”lupa toimia”, jos sopiva tilanne avautuisi - vaikka en olekaan lennellyt ympäriinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi