Miesystävä näki minut ensimmäistä kertaa alasti, myönsi kännissä että häntä kadutti jättää eksänsä joka oli alusvaatemalli
Minä olen lihava ja mies sanoi heti suhteen alussa ettei ulkonäöllä ole hänelle merkitystä. Näki minut ensimmäistä kertaa alasti n. puolen vuoden tapailun jälkeen. Oli siinä tilanteessa kyllä kovassa humalassa, mutta kun näki minut, sanoi " nyt mua kyllä totta puhuen kaduttaa että jätin *Lauran" seuraavana aamuna ei kuulemma muistanut mitä oli sanonut ja selitteli kuinka ei tarkoittanut. Tuo kommentti ja miehen pettynyt katse syöpyi mieleeni niin etten voi ajatella muuta. Pystynkö enää menemään tyypin kanssa sänkyyn, en usko?
Kommentit (33)
Blää blää pölhö höpö. Huonoooooooooooo
Pitäiskö mun juoda känni ja tunnustaa nyxälle että kaduttaa kun vaihdoin miljardööri-filmitähti-astronauttipoikaystäväni, jolla oli 30cm pitkä , ja joka jaksoi rakastella 5h häneen? Mitä olette mieltä?
Sulla taitaa olla vastikekin maksamatta.
Miksi niin moni alapeukuttaa "laihduta"- kommenttia, lihavuushan on terveydelle riski. Olen sitä paitsi itsekin nainen, lihavana voin huonosti ja laihduttaminen paransi monella tavalla elämänlaatua ja tyytyväisyyttä. Ette vain halua myöntää, että niin pitäis ittenkin tehdä, kun valitsette mieluummin mukavuudenhalun ja ruoan. Ymmärrän ainoastaan sairaudesta johtuvan lihavuuden, muu on elämäntavoista johtuvaa ja silloin ei valitettavasti auta kuin katsoa peiliin, vaikka kuinka yrittäs vääntää kehopositiivisuutta itseä koskevaksi.
Sinun tilalla olisin jättänyt miehen yhteisen yön jälkeen. Tai oikeastaan jo sen yön aikana jos olitte miehen luona. Jos mies olisi kysynyt syit, niin olisin vastannut, että ettemme taida oikein sopia yhteen sängyn puolella.
Ehkä hän olikin kännissä ekat puolivuotta.
Suora kysymys ap:lle:
Miksi halusit itseäsi paremman miehen?
On ihan selvää, että mies jonka exä on valokuvamalli, on varsin tasokas mies itsekin. Ylivoimainen enemmistö miehistä kun ei yksinkertaisesti saa tyttöystävää valokuvamallista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni alapeukuttaa "laihduta"- kommenttia, lihavuushan on terveydelle riski. Olen sitä paitsi itsekin nainen, lihavana voin huonosti ja laihduttaminen paransi monella tavalla elämänlaatua ja tyytyväisyyttä. Ette vain halua myöntää, että niin pitäis ittenkin tehdä, kun valitsette mieluummin mukavuudenhalun ja ruoan. Ymmärrän ainoastaan sairaudesta johtuvan lihavuuden, muu on elämäntavoista johtuvaa ja silloin ei valitettavasti auta kuin katsoa peiliin, vaikka kuinka yrittäs vääntää kehopositiivisuutta itseä koskevaksi.
Koska oikea järjestys on ensin jättää moukkamainen mies, ja sitten laihduttaa (jos haluaa).
Perinteinen huonosti kirjoitettu väsynyt läskiprovo. Ja tuo exä oli alusvaatemalli nyt niittasi tämän lopullisesti :D
Mutta pisteet siitä että yritit ap ainakin muusta aiheesta kuin koronasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska oikea järjestys on ensin jättää moukkamainen mies, ja sitten laihduttaa (jos haluaa).
eli syödä lisää
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mun juoda känni ja tunnustaa nyxälle että kaduttaa kun vaihdoin miljardööri-filmitähti-astronauttipoikaystäväni, jolla oli 30cm pitkä , ja joka jaksoi rakastella 5h häneen? Mitä olette mieltä?
Varmaan jos tuo sinua häiritsee, niin tuskin sinun kännejäkään tarvitsee vetää. Sen kun sanot, miten asia on ja lähdet sen exäsi luo takaisin.
Laihdutus maailman helpointa,sillon ei tartte tehä mitään.
Jättää vaan mässyttämisen ja se on siinä, kilot tippuu heti.
Sweet sweat saunavyö sekä muutama purkki rasvasieppareita ja olet pian kuin Pamela Anderson nuorena Baywatch:issa