Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tuonut täysjyvämakaronia ja nyt lapsen päivä pilalla. T: mmattivalittaja

Vierailija
24.03.2020 |

Pyysin miestä tuomaan nimenomaan täysjyvämakaronia töiden jälkeen kaupasta. Itse en lapsen kanssa kauppaan mene koronauhan takia. Nyt mies toi sitten tavallista makaronia, josta lapsi aiemmin tykkäsi mutta nyt oppinut syömään täysjyvää. Siksi pyysin miestä sitä ostamaa kun siinä on paremmat ravinteet.

Tai kai siinä luki täysjyvä mutta se ei ollut sellaista tummaa niinkuin täysjyvä. En tiedä mitä se oli. Nyt lapsen ilta meni eilen pilalle ja mies loukkaantui kun sanoin asiasta. Ei kai tämä minun vikani ole!

T.ammattivalittaja

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitten amatööri tai ammattivalittaja niin jotain täytyy osata kun miehen saa pidettyä. Miehenä oletan että jotain sellaista sen täytyy olla.

Mitä oikein tarkoitat? Ettet vaan vihjailisi jotain tuhmaa ;)

Vierailija
22/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten miehesi jaksaa sinua. Siis vuodesta toiseen samanlaista kiittämätöntä kitinää, minä en ainakaan jaksaisi! Jättäisin puolisoni jo tuossa vaiheessa.

Ap on provo. Ei ole oikeaa ammattivalittajaa nähnytkään. Meillä oli tänään riisiä ja kanakastiketta. T. Ammattivalittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä