Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tuonut täysjyvämakaronia ja nyt lapsen päivä pilalla. T: mmattivalittaja

Vierailija
24.03.2020 |

Pyysin miestä tuomaan nimenomaan täysjyvämakaronia töiden jälkeen kaupasta. Itse en lapsen kanssa kauppaan mene koronauhan takia. Nyt mies toi sitten tavallista makaronia, josta lapsi aiemmin tykkäsi mutta nyt oppinut syömään täysjyvää. Siksi pyysin miestä sitä ostamaa kun siinä on paremmat ravinteet.

Tai kai siinä luki täysjyvä mutta se ei ollut sellaista tummaa niinkuin täysjyvä. En tiedä mitä se oli. Nyt lapsen ilta meni eilen pilalle ja mies loukkaantui kun sanoin asiasta. Ei kai tämä minun vikani ole!

T.ammattivalittaja

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinun vikasi, sillä olet opettanut penskasi pahoittamaan mielensä mitättömistä asioista.

Vierailija
2/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mieheltäsi, ei täysjyvä ole ravinnoltaan yhtään parempaa kuin tavismakaroni. Saattaa olla jopa huonompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On draamaa kerrakseen.

Vierailija
4/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole Ammattivalittaja.

Täysin väärä tyyli. Ammattivalittaja kirjoittaa vain pieniä yksityiskohtia, ei jo aloituksessa selosta ja selosta. Vastaa kysymyksiin samoin.

Vierailija
5/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tulee oppia käsittelemään myös pettymyksiä, eli pieni pettymys silloin tällöin on pelkästään hyvä juttu. Nyt voi olla hivenen haastavaa löytää kaupasta juuri niitä tuotteita, joita on yksinomaan nirsoilussaan opetellut käyttämään. Täysjyvämakaroonit oli yksi tuote joka oli meidänkin kapasta loppunut.

Vierailija
6/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä se teilläkin meni elämä pilalle, lapsi sai trauman ja joutuu terapiaan loppuelämäksi.

Vierailija
7/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok mieheltäsi, ei täysjyvä ole ravinnoltaan yhtään parempaa kuin tavismakaroni. Saattaa olla jopa huonompaa.

Kyllä täysjyvä makaroni ainakin meidän terkkarin mukaan on parempaa kasvuikäiselle

t: ammattivalittaja

Vierailija
8/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekste koko sakki idiootteja?

Vierailija
9/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole Ammattivalittaja.

Täysin väärä tyyli. Ammattivalittaja kirjoittaa vain pieniä yksityiskohtia, ei jo aloituksessa selosta ja selosta. Vastaa kysymyksiin samoin.

Joo, ei ole minun ketjuni. T. Ammattivalittaja

Vierailija
10/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sinun vikasi, sillä olet opettanut penskasi pahoittamaan mielensä mitättömistä asioista.

Millä tavalla minä niin olen tehnyt? Aina on yritetty lapselle antaa mitä hän haluaa, ett tulisi hyvä kansalainen. T: ammattivalittaja

Vierailija
11/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täysjyvä makaroni ainakin meidän terkkarin mukaan on parempaa kasvuikäiselle

t: ammattivalittaja

Ehkä terkkarin mukaan, mutta mitenkä ihmisen elimistön mukaan?

Vierailija
12/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetele sitä kakaraasi ympäri korvia, ja kysy oliko elämä huonommin vai paremmin ennen selkäsaunaa?

Vierailija
13/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla minä niin olen tehnyt? Aina on yritetty lapselle antaa mitä hän haluaa, ett tulisi hyvä kansalainen. T: ammattivalittaja

Vierailija
14/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku esiintyy minuna

Vierailija
15/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja kirjoitti:

Täällä joku esiintyy minuna

Yes meitä on sitten vähintään kolme t. Ammattivalittaja

Vierailija
16/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottekste koko sakki idiootteja?

Ei olla. Harmittaa vaan kun näin korona-aikana kun mies ei tee niinkuin sovitaan t: Ammattivalittaja

Vierailija
17/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjun aloittaja oikea ammattivalittaja?

Vierailija
18/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienestä se teilläkin meni elämä pilalle, lapsi sai trauman ja joutuu terapiaan loppuelämäksi.

Ei mennyt koko elämä pilalle, muutama päivä vain, kun makaroonit täytyy syödä. Kiitos miehen. Toivottavasti lapsi ei mene terapiaan, siitä voi olla enemmän haittaa. T: Ammattivalittaja

Vierailija
19/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten amatööri tai ammattivalittaja niin jotain täytyy osata kun miehen saa pidettyä. Miehenä oletan että jotain sellaista sen täytyy olla.

Vierailija
20/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten miehesi jaksaa sinua. Siis vuodesta toiseen samanlaista kiittämätöntä kitinää, minä en ainakaan jaksaisi! Jättäisin puolisoni jo tuossa vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän