Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opet antaa hirveästi tehtäviä. T. Ammattivalittaja

Vierailija
24.03.2020 |

Koko ajan saa olla lapsen apuna.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne samat tehtävät mitä tunneilla oltaisiin tehty.

Vierailija
2/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tule vähenemään. Mitä isompi lapsi, sitä pidemmät koulupäivät ja enemmän opiskeltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tule vähenemään. Mitä isompi lapsi, sitä pidemmät koulupäivät ja enemmän opiskeltavaa.

Ei varmaan tulekaan. Ap

Vierailija
4/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsesi ei varmaan ole niitä välkyimpiä ja koulussa se opettaja saa olla koko ajan häntä neuvomassa.

Vierailija
5/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lapsesi ei varmaan ole niitä välkyimpiä ja koulussa se opettaja saa olla koko ajan häntä neuvomassa.

No eipä mulla ole suuria suunnitelmiakaan hänen varalleen. Kunhan pääsee peruskoulun läpi. Ap

Vierailija
6/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne samat tehtävät mitä tunneilla oltaisiin tehty.

Itseasiassa ne ovat vähän helpompia. Meillä on ainakin koulussa ohjeistettu antamaan vähemmän ja helpompia tehtäviä kuin koulupäivien aikana, koska muuten vanhemmat valittavat. Olen kuullut oppilailta ja perheiltä, että moni sellainen 9-10 oppilas tekeekin nyt koko päivän tehtävät parissa tunnissa. T.Ope

Vierailija
7/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään sen enempää kuin mitä koulussa tunneilla tehtäisiin.

Vierailija
8/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä mulla ole suuria suunnitelmiakaan hänen varalleen. Kunhan pääsee peruskoulun läpi. Ap

Pelkällä peruskoululla ei Suomessa pitkälle pötki. Vähän nyt parempi tsemppi päälle ja autat nyt lasta mukisematta.

Vierailija
9/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se ole sinun tehtäväsi hänen tulevaisuuttaan suunnitellakaan. Hän tekee sen itse sitten kun on sen aika. Toivottavasti sinulla riittää ymmärrystä kannustaa häntä siihen, mihin hän itse haluaa.

Vierailija
10/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se ole sinun tehtäväsi hänen tulevaisuuttaan suunnitellakaan. Hän tekee sen itse sitten kun on sen aika. Toivottavasti sinulla riittää ymmärrystä kannustaa häntä siihen, mihin hän itse haluaa.

Tottakai kannustan mutta sen jo tiedän, ettei hän mihinkään lukioon mene. Toivottavasti löytäisi jonkun työn urheilun parista. Ap

Vierailija
11/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tähän aikaan päivästä kaikilla vielä tekemistä, mutta lounaan jälkeen alkaa se turhautuneisuus, kun kaikki koulutehtävät on tehty, eikä ole mitään tekemistä. Hiljaakin pitäisi olla, kun vanhempi tekee etätöitä.

Vierailija
12/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kannustan mutta sen jo tiedän, ettei hän mihinkään lukioon mene. Toivottavasti löytäisi jonkun työn urheilun parista. Ap

Mistä tiedät, ettei lukioon mene? Älä siirrä omia asenteita lapselle. Ei peruskoulutodistuksella juuri ole valinnanvaraa.

Vierailija
13/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulutodistuksella joudut ottamaan sen työn, mikä sinulle osoitetaan, tykkäsit tai et. Kannattaa edes ammattikoulu käydä. Kuka tyttö haluaa kouluttamattoman miehen?

Vierailija
14/14 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulutodistuksella joudut ottamaan sen työn, mikä sinulle osoitetaan, tykkäsit tai et. Kannattaa edes ammattikoulu käydä. Kuka tyttö haluaa kouluttamattoman miehen?

Tottakai hän ammattikoulun käy. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi