Oletko nähnyt tällaista videota?
"Hienossa" ravintolassa valmistetaan puolikuolleita sammakoita tai kaloja, sammakko vaan sätkii käristettynä lautasella. Mikä ihme saa ihmisen tekemään tuollaisia tekoja, ei vaan pysty ymmärtämään.
Kommentit (8)
En ole. Missä maassa tuollaista tapahtuu?
Onpa outoa. Ymmärtäisin jos esim. viidakkoon eksyy ja löytää sammakon, niin kyllähän se pitää hengen pitimiksi laittaa ilman että eläin kärsii.
Olen nähnyt. Youtubessa löytyy videoita kiinalaisista (ei Suomen kiinalaisista) ravintoloista jossa kala paistetaan keskeltä ja syödään elävältä samoin kuin sammakoita ym. Siellä syödään myös eläviä mustekaloja joskin osa syöjistä on kuollut kun elävä mustekala tarrautuu kurkkuun.
Youtubeen vaan hakusanaksi
eat live octobus
fish
frog
mouse
tai ihan mitä vaan haluat nähdä elävältä syötynä.
entäpä alaikäisen tytön hyväksikäyttövideoita hakusanalla muslim marriage löytyy
Elävät käärmeet nyljetään ja apinoiden aivot syödään lusikoimalla suoraan kallosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt. Youtubessa löytyy videoita kiinalaisista (ei Suomen kiinalaisista) ravintoloista jossa kala paistetaan keskeltä ja syödään elävältä samoin kuin sammakoita ym. Siellä syödään myös eläviä mustekaloja joskin osa syöjistä on kuollut kun elävä mustekala tarrautuu kurkkuun.
eat live octobus
fish
frog
mouse
Enemmänkin ihmettelen, miksi oikein etsimällä etsit tuollaisia videoita? Nautitko niiden katsomisesta? Ei sitä muutenkaan voi selittää. Itse en todellakaan halua nähdä tuollaisia. Niitä laitetaan sinne, jotta kaltaisesi saavat niitä töllistellä. Sairasta touhua. Mitä päässäsi pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eat live octobus
fish
frog
mouse
Enemmänkin ihmettelen, miksi oikein etsimällä etsit tuollaisia videoita? Nautitko niiden katsomisesta? Ei sitä muutenkaan voi selittää. Itse en todellakaan halua nähdä tuollaisia. Niitä laitetaan sinne, jotta kaltaisesi saavat niitä töllistellä. Sairasta touhua. Mitä päässäsi pyörii?
Eli videon tapahtumat eivät tapahdu, jos niitä ei katso?
Nälkä - mikä ihana tekosyy