Amin Asikainen - tosi epäselvää puhetta ja se tulee liian nopeaan ettei siitä saa selvää
En ymmärrä että tämä henkilö kiertää Suomea puhujana ja kertomassa omasta urastaan. Olin kuuntelemassa työni puolesta ja täytyy sanoa etten saanut puheestaan kunnolla selvää, piti kuutnelemalla kuunnella. Sen ymmärsin että samaa jauhoi monta kertaa.
Onko muita jotka joutuneet väkisin kuuntelemaan Asikaista.
Kommentit (30)
Amin on just ihana ja oli mun suosikki noista 😥 Se Riina oli kaamee tapaus huulineen. Rätykin aika tiukkis 😒 Amin, Jaakko ja Juha Miato 👍
lu6jhv kirjoitti:
Amin on just ihana ja oli mun suosikki noista 😥 Se Riina oli kaamee tapaus huulineen. Rätykin aika tiukkis 😒 Amin, Jaakko ja Juha Miato 👍
Miato oli kyllä aika äijä, vähän liikaakin. Jaakko on hassu hömppä.
Tykkään kyllä Noorastakin, hänestä näkyy päällepäin että voitontahtoa löytyy.
Aminilla selvästi jokin aivovamma. Vaikuttaa motoriikkaankin. Hitautta havaittavissa ja silmät ei ota käskyjä kunnolla, tulevat jälkijunassa.
Riina on kun luuranko, pelottavan näköinen ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä urassa ei ole kyllä paljoakaan puhumista.
Asikaisen saavutukset ovat kovemmat kuin sinun suvulla yhteensä.
Tuskinpa.
🤣
Vaikka puhe voi olla vähän epäselvää niin järjen juoksussa ei ole mitään vikaa. Todella sympaattisen oloinen kaveri <3
Tänne kommentoivien henkilöiden viesteistä/kommenteista voi päätellä, että peruskoulun tai kansakoulun äidinkielen oppitunneilla on ollut mielessä kaikkea muuta kuin itsensä sivistäminen tai kirjoitussääntöjen opiskelu ja oppiminen. 😅
Tuskinpa.