Miten parisuhteet kestävät koronan aikana?
Joutuu katselemaan toista vähän tavallista enemmän
Kommentit (49)
Korona oli mulle hyvä syy päättää vuoden seurustelu! Eipä tarvitse enää kestää huonoa kohtelua ikinä.
Ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Haluamme viettää aikaa yhdessä, puolisoni on paras ystäväni ja viihdyn kaikista parhaiten hänen seurassaan. Tulee aina ikävä häntä kun olen ystävien kanssa. Välillä ärsyttää ja tekisi mieli lähteä hetkeksi muualle mutta eihän kukaan ja. Ikään ole aina auvoista ja ihanaa. Itse olen puolisoni valinnut ja teen joka päivä töitä sen eteen että meidän suhde pysyisi hyvänä. Minulla on ihana mies.
Me ollaan oltu puoli vuotta tiivisti kotona miehen sairauden vuoksi. Ihan kivasti on mennyt tähänkin asti. Nyt tosin miehellä alkaa taas työt, joten koronasta tulee isompi riski.
Hyvin!
Vietämme paljon aikaa keskenämme muutenkin, mutta nyt erityisesti. Viihdymme toistemme seurassa paremmin kuin kenenkään muun, joten paljon hellyyttä, läheisyyttä, keskusteluja, olemme läheisiä!
Mikä ihme tää parisuhdekriisi-vouhkaus on, jos pitää oman puolison seurassa viettää aikaa? Millä perusteella te oikein olette kumppaninne valinneet?
Puoliso tekee kotona etätöitä ja minä joudun ravaamaan työpaikallani. Olen huomannut että etätyö sopii hänelle paremmin ja meillä elämä mukavampaa nyt. Ymmärrettävää kun hänellä jää tunnin työmatka suuntaansa päivittäin pois. Tänäänkin oli ehtinyt jo ruuan tehdä kun ehdin kotiin. Normaalisti minä olen ollut lähes aina arkisin se kokkaaja. Minäkin nautin sillä hän laittaa paljon parempaa ruokaa kuin minä. Muutoinkin ollaan ainakin vielä nautittu ylimääräisesti ajasta kahdestaan.
En kestä puolisoani yhtään, varmaan ero tulee koronan takia!
😂