Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parisuhteet kestävät koronan aikana?

Vierailija
23.03.2020 |

Joutuu katselemaan toista vähän tavallista enemmän

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tärkeintä on se, että NÄKEE toisen! Muutama jenkkilän tyhjänpäiväinen lause siihen päälle, niin elämä on ihkua!

Toki vaimoni on kyllä syönyt mielialalääkkeitä jo pitkään...

Vierailija
22/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tärkeintä on se, että NÄKEE toisen! Muutama jenkkilän tyhjänpäiväinen lause siihen päälle, niin elämä on ihkua!

Toki vaimoni on kyllä syönyt mielialalääkkeitä jo pitkään...

Mielialalääkkeet ovat parasta, kun ihminen huomaa, että se NÄKEMÄNSÄ tyyppi onkin täysi mulkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa on, kun voin rakastaa.... itseäni.

Vierailija
24/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhde toimii, molemmilla on omat puhelimet!

Vierailija
25/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi vuonna 1944 oli täynnä elämää uhkuvia ihmisiä, jotka olivat fyysisesti hyvässä kunnossa ja elämänusko oli kova.

Suomi vuonna 2020 on täynnä ihraa uhkuvia ihmisiä, jotka ovat sekä fyysisesti että henkisesti huonossa kunnossa.

Elämänusko perustuu netin tubettajiin, instagramiin, vauvapalstaan ja muuhun tärkeään.

Vierailija
26/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin valitsin puolisoni siksi että HALUAN katsella häntä. Pidän vähintäänkin erikoisena, jos joku on valinnut puolison, jota ei halua katsella. 

Valinta siis perustuu siihen, että HALUAA nähdä toista. Miksei hanki siis Brad Pittin kuvaa akvaarioon?

Millä perusteella sinä sitten puolisosi valitsit (jos sinulla sellaista on)? Silläkö, että et halua nähdä häntä. Jos näin, miten hoidatte arjen niin, että ette näe toisianne. 

Valitsin missikisoista vaimoni. Sovittiin, että puhutaan vasta 5 vuoden päästä ensimmäisen kerran.

Mukava oli rakastella viisi vuotta!

T: minäminätietäjä

Harrastitteko rakastelua aina pimeässä tai silmät kiinni vai miten hoiditte näkemättömyyden?

Ei, vaan näimme toisemme koko ajan, mutta emme puhuneet.

Keskustelu on yliarvostettua.

En minäkään välittäisi puhua kanssasi.

Vierailija
27/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin valitsin puolisoni siksi että HALUAN katsella häntä. Pidän vähintäänkin erikoisena, jos joku on valinnut puolison, jota ei halua katsella. 

Valinta siis perustuu siihen, että HALUAA nähdä toista. Miksei hanki siis Brad Pittin kuvaa akvaarioon?

Millä perusteella sinä sitten puolisosi valitsit (jos sinulla sellaista on)? Silläkö, että et halua nähdä häntä. Jos näin, miten hoidatte arjen niin, että ette näe toisianne. 

Valitsin missikisoista vaimoni. Sovittiin, että puhutaan vasta 5 vuoden päästä ensimmäisen kerran.

Mukava oli rakastella viisi vuotta!

T: minäminätietäjä

Harrastitteko rakastelua aina pimeässä tai silmät kiinni vai miten hoiditte näkemättömyyden?

Ei, vaan näimme toisemme koko ajan, mutta emme puhuneet.

Keskustelu on yliarvostettua.

En minäkään välittäisi puhua kanssasi.

En minäkään sinun kanssasi, vaikka kiinnostusta siellä päässä selvästi onkin!

Vierailija
28/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon etäsuhteessa, niin koronarajoitusten takia pääsen näkemään häntä vain puhelimen välityksellä. Ei tässä muuten mitään, mutta ahdistaa kun ei tiedä että kestääkö tää kaksi vai kuusi kuukautta. Toisaalta jos kestäisi kuusi, niin ehkä en haluaisi tietää tässä vaiheessa...

Vierailija
29/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi vuonna 1944 oli täynnä elämää uhkuvia ihmisiä, jotka olivat fyysisesti hyvässä kunnossa ja elämänusko oli kova.

Suomi vuonna 2020 on täynnä ihraa uhkuvia ihmisiä, jotka ovat sekä fyysisesti että henkisesti huonossa kunnossa.

Elämänusko perustuu netin tubettajiin, instagramiin, vauvapalstaan ja muuhun tärkeään.

Aijjjjai, Suomiporsas alapeukuttaa! Lets go ty insta eller vauva!

Vierailija
30/49 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessa on varmasti koettu vaikeampiakin aikoja kuin tämä korona6, ihan jokaisessa parisuhteessa..

En nyt näe miksi tämä korona olisi se kynnyskysymys tai kamelin selän katkaisija..

Varsinkin lapsiperheissä toisen pärstää joutuu pakostakin katselee liiaksikin.. Kyllä se kasvattaa ja opettaa niitä keinoja millä saada parisuhde pysymään kunnossa.

Lenkille voi lähteä, oleskella eri huoneissa, keskittyä omiin juttuihin, töissä käydään edelleen.. Ei ole pakko tuijottaa toista 24/7 niinkuin ei tähänkään asti.

Vierailija
31/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aamukahvilla naiseni, uuh, ihanaa. 

Vierailija
32/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Nautin mieheni seurasta ja meillä on hauskaa yhdessä. Hän on ollut ihana ja auttavainen nyt, mutta valitettavasti taas tuli tilanne joka romuttaa luottamuksen ja kuvastaa sitä kuinka arvottomana hän minua pitää, en ole lupauksen tai sopimuksen arvoinen.

Olimme sopineet ihmiskontaktin vähentämisestä minimiin, vähentäneet kauppareissuja, kuinka järjestelmällisesti huolehdimme kahvojen ja pintojen hygieniasta yms. Kuitenkin hän toimi eri tavalla, meni vanhemmilleen kylään ja mitään sanomatta siitä tuli kotiin. Vanhemmilla ramppaa muutakin porukkaa ja kyläilevät muilla, käyvät töissä joissa tapaavat ihmisiä, erittäin todennäköisesti levittävät tautia jossain vaiheessa epidemiaa jos ei jo nyt, kun olivat kipeiden kanssa kontaktissa. Minä ja lapset suurella todennäköisyydellä sairastettaisiin tauti lievänä, mutta voinko elää itseni kanssa jos niin ei olekaan enkä ole tehnyt mitään tartunnan ehkäisemiseksi. Luottamus meni taas ja tunnen itseni arvottomaksi. Nukutaan nyt eri huoneissa eikä halailla, pussailla tai harrasteta seksiä jos siitä jotain hyötyä olisi taudin ehkäisyssä. Pari viikkoa näin miehen tahallisen altistumisen takia. Kyllä harmittaa, olen surullinen ja vihainen yhtäaikaa. Kaipaan miestäni lähelleni ja hänen kosketustaan.

Vierailija
33/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme muutenkin yhdessä tosi paljon, monta vuotta oltu kotitoimistolla töissä.

Ei häiritse yhtään:)

Vierailija
34/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä juntit kertovat uskottavasti, että se ulkonäkö on tärkein asia.

Jokainen aikuiseksi kasvanut tietää, ettei ole.

Vierailija
35/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ainoa tämän tilanteen hyvä puoli! Ihanaa kun turhat kiireet on pois ja joka päivä on kiireetöntä aikaa koko perheenä. Tästä voi jäädä pysyvä käytäntö. Kannattaa valita se puoliso vähän paremmin.

Vierailija
36/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähyt näitä pareja, joissa tyhmä agressiivinen nainen valitsee juopon rahamiehen.

Voi tehdä tiukkaa nyt, kun pitäis tutustua toisiinsa.

37/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteellisinta on pitää kasassa pari suhdetta.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
38/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähintään pari suhdetta on oltava ;)

Vierailija
39/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vahvana yksikkönä tallustetaan kuin viimeiset 15 v. Molemmat riskiryhmäläisiä, joten otetaan tilanne vakavasti. Viihdytään yhdessä ja kotona, mukavasti menee.

Vierailija
40/49 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Nautin mieheni seurasta ja meillä on hauskaa yhdessä. Hän on ollut ihana ja auttavainen nyt, mutta valitettavasti taas tuli tilanne joka romuttaa luottamuksen ja kuvastaa sitä kuinka arvottomana hän minua pitää, en ole lupauksen tai sopimuksen arvoinen.

Olimme sopineet ihmiskontaktin vähentämisestä minimiin, vähentäneet kauppareissuja, kuinka järjestelmällisesti huolehdimme kahvojen ja pintojen hygieniasta yms. Kuitenkin hän toimi eri tavalla, meni vanhemmilleen kylään ja mitään sanomatta siitä tuli kotiin. Vanhemmilla ramppaa muutakin porukkaa ja kyläilevät muilla, käyvät töissä joissa tapaavat ihmisiä, erittäin todennäköisesti levittävät tautia jossain vaiheessa epidemiaa jos ei jo nyt, kun olivat kipeiden kanssa kontaktissa. Minä ja lapset suurella todennäköisyydellä sairastettaisiin tauti lievänä, mutta voinko elää itseni kanssa jos niin ei olekaan enkä ole tehnyt mitään tartunnan ehkäisemiseksi. Luottamus meni taas ja tunnen itseni arvottomaksi. Nukutaan nyt eri huoneissa eikä halailla, pussailla tai harrasteta seksiä jos siitä jotain hyötyä olisi taudin ehkäisyssä. Pari viikkoa näin miehen tahallisen altistumisen takia. Kyllä harmittaa, olen surullinen ja vihainen yhtäaikaa. Kaipaan miestäni lähelleni ja hänen kosketustaan.

Ei taida kovin hyvä suhde olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi