Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervetuloa minun elämääni!

Vierailija
23.03.2020 |

-Olen köyhä, käyn osa-aikatöissä. En käy lomalla kotipihaani pidemmällä, kun ei ole rahaa. En käy ulkona, en syö ulkona, en shoppaile huvikseni.
-Minulla on keväisin siitepölyallergia, enkä voi liikkua ulkona ilman hengitysteiden oireita. Vahvoja lääkkeitä voi syödä max 2 viikkoa, oireet kestävät koko kevään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asiat alkaa menee sullakin paremmin, I feel you

Oon monipäihdeongelmainen, alkoholistin ja epävakaan äidin lapsi,lapsena isäpuolen taholta raiskatttu ja huväkskätetty skitsofreenikko joka sai ensimmäisen rajun psykoosin lapsena ja oli sairaalahoidossa lepositeisä piikki persuuksissa 10 vuotiaana, koulukodit ja sairaalat käynyt läpi ja ikinä pystynyt mihinkään, uskon että ihmiset haluu tuhota mut enkä uskalla luottaa tai tutustua kehenkään koska alan jossain vaiheessa aina uskomaan että aikovat tehdä jotain pahaa tai pahimmillaan tappaa. Miehille olen pelkkä reikä ja monesti huomaan että aidot tunteet heidän kohdalta tulevat kun he säälivät. Näkevät miten rikki oon, säälivät mutta käytävät hyväksi ja puhuvat selän takana kuinka säälittävä ja vainoharhainen ja helppo oon. Parhaaseen mies puoleisenn kaveriin joka on vuosien jälkeenkin parhain kaveri, tutustuin niin että toinen oli sanonut että tossa on sen numero, juota sitä,ja kehu sitä niin se on aika helppo. Ja täin sai kuulla jälkeenpäin. Meidän jutusta ei mitään tullut mutta ystävinä ollaan pysytty vuoden jälkeen. En tajua vaaratilanteissa olevani vaarassa vaan luulen kaikista hyvää ja oon meinannut kuolla 3 kertaa sen takia. Elämä on iloista mutta tosi vaarallista ja välillä ahdistavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme