Lue keskustelun säännöt.
Ennen söin salaa, nykyään kuntoilen salaa(kin)
28.06.2006 |
Enkö opi ikinä kohtuutta? Ennen ahmin salaa ja piilottelin käärepapereita ties minne, nyt on pakko huhkia sairaslomallakin, ja miehelle esitän maanneeni koko päivän flunssan kourissa. Töihin en siis mennyt, kun kuumetta on melkein 39 astetta, mutta pakko oli vetämässä (pakosta puolitehoiset) treenit päivällä kotikuntosalilla. Itsesäätelyn keinot näköjään kokonaan hukassa. Huoh.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla