Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen söin salaa, nykyään kuntoilen salaa(kin)

Vierailija
28.06.2006 |

Enkö opi ikinä kohtuutta? Ennen ahmin salaa ja piilottelin käärepapereita ties minne, nyt on pakko huhkia sairaslomallakin, ja miehelle esitän maanneeni koko päivän flunssan kourissa. Töihin en siis mennyt, kun kuumetta on melkein 39 astetta, mutta pakko oli vetämässä (pakosta puolitehoiset) treenit päivällä kotikuntosalilla. Itsesäätelyn keinot näköjään kokonaan hukassa. Huoh.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi