Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kotiorja, onko muita?

Vierailija
28.06.2006 |

Aloin tehdä keikkatyötä, että jäisi lapsille aikaa ja saataisiin kuitenkin vähän tuloja lisää, kun mies hankkii niin huonosti, ettei ne riitä edes normaaleihin laskuihin. Mies hoitaa lapsia ne 2 pvää/vko, kun olen töissä. Nyt vaan on niin, että niiden päivien aikana, kun olen kotona, teen kaikki viikon kotityöt! Käyn kaupassa, laitan ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä, hoidan pihaa... olen ihan lopussa ja kypsä! Mies sanoo, ettei hän voi niinä päivinä mitään tehdä, kun on kotona, koska pitää vahtia 2 pientä lasta. No, niinhän munkin pitää, kun olen kotona, ja silti pitää tehdä ne kotityötkin. Ehdotin, että luovutaan ok-talosta ja muutetaan helpompaan asuntoon, kun ei kerran jakseta tätä huoltaa ja rahatkin on noin tiukilla koko ajan. Mies sanoi siihen, ettei hän mihinkään halua muuttaa, että minä olen vaan itsekäs ja minulle ei mikään riitä. Jos ei huvita tehdä kotitöitä, voin kuulema jättää tekemättä. Musta se ei ole ihan niin yksinkertaista. Pakkohan ne on jonkun tehdä, eihän tässä p*kaan voida elää ja ilman ruokaa! Lapsille olen valitettavasti nyt se kärttyinen, väsynyt äiti, joka ei jaksa mitään ja tekee vaan koko ajan hommia... olen tosi surullinen ja tunnen itseni täydelliseksi kotiorjaksi. Ulospääsyä tilanteesta en näe, jos mies ei kerran suostu muutoksiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä puolen vuodenkin päästä mitään ei ole tapahtunut, niin tilanne on toivoton.

Vierailija
2/3 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskenkin soitti ja kysyi että olenko väsynyt kun mutisin vaan puhelimeen. Ja käski mennä nukkumaan. Jooh, sanoin vaan ettei nukkumiset pahemmin tätä mun väsymystä poista. :' (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisinkin tekemättä, jos ei olisi lapsia eikä tarvis itse kärsiä... nyt koen, etten voi, koska lapset ja minä ansaitaan puhdas ympäristö, puhtaita vaatteita ym. Miehen vaatteet jätän kyllä pyykkikoriin enkä enää pese enkä tuo narultakaan pois, jos joskus sattuu itse pesemään. Ja on kyllä huomannut, että välillä on sukat tai kalsarit loppu.

Nro 3: sinulla kuitenkin mies tekee yhteisen perheenne eteen, kun rakentaa teille taloa! Ehkä teillä on vaan väliaikainen vaihe. Meillä kun tuo mies ei hoida niitä ns miestenkään hommia. Autoa pitäis korjata, talo kaipais remonttia tms, mutta ei vaan mitään tapahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi