Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksin ratkaisun taloustilanteeseen! Säädetään laki, joka kieltää väliaikaisesti kaikkien laskujen ja maksujen perinnän!

Vierailija
23.03.2020 |

Ostot ja velat toki kirjataan ylös, mutta niitå ei makseta nyt vaan joskus myöhemmin. Konkurssit jäävät toteutumatta, kun yritysten ei tarvitse maksaa kulujaan ilman myyntiä jne.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi mut lomautettaisiin... :(

T. Laskuttaja

No eihän lomautettaisi, jos ne merkitään ylös ja laskutetaan myöhemmin. Sehän vain lisäisi työtä, kun tulisi enemmän reskontraseurattavaa. 

Hölmöläisten peitonjatkamista. Ei se minun työtäni lisää, kun teen tosiaan vaan niitä laskuja. Samalla tavalla voisin vaan lomailla pari viikkoa ja kun palaan töihin, on minulla paljon enemmän töitä.

T. Laskuttaja

Niin, eli miksi sinut lomautettaisiin? Ja sinulleko ei kuulu niiden laskutettavien seuranta ollenkaan? Sinä vain lähetät laskuja eikä sinun tarvitse seurailla eräpäiviä, perintään meneviä tai tehdä maksujen kohdistuksia? 

Ei tarvitse. Olen töissä isossa firmassa ja ihan vaan teen laskuja. Työkaveri tekee noita reskontrajuttuja. En edes varsinaisesti lähetä laskuja, vaan teen ne valmiiksi ja laitan laskutettaviksi. Toinen sitten pistää ne eteenpäin järjestelmässä ja ulos asiakkaille.

T. Laskuttaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla