JULKKIKSET tunkee Lappiin Jari-matti, Alma, Suvi!! Vaikka korona voi levitä!
Ensin Jari meni Lappiin
https://www.is.fi/ralli/art-2000006442259.html
Sitten Almakin meni Lappiin
https://www.is.fi/viihde/art-2000006449130.html
Myös Suvi meni Lappiin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f9142fb4-6e25-4164-bbb1-60a6b2…
Miksi julkkikset änkeää Lappiin, vaikka Korona voi levitä heistä sinne? Käsittämätöntä toilailua!
Sinne ei pitäisi mennä!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Lapissa on kyllä tilaa välttää lähikontakteja.
Koeta saada sinäkin jo selväksi itsellesi se, miksi kukaan vastuuntuntoinen ja empatiakyvyn omaava ihminen ei matkusta Etelä-Suomesta Lappiin. Lue vaikka muutama lehti niin sivistyt. Asiaa on tolkutettu useassa eri lähteessä. Raivostuttaa nämä piittaamattomat tyhjäpäät.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskukin on tosin en muista koska sinne meni. Taitaa siitä olla jo pari viikkoa.
Tuisku meni jo viikkoja sitten vanhempiensa luokse. Siellä se huuhtelee murtsikkaa ja iskä teki latuja. Antti julkaissut Spotifyssa paljon. Eli meni ennen varoituksia. Toisaalta hän tuli Espanjasta, miten lie karanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskukin on tosin en muista koska sinne meni. Taitaa siitä olla jo pari viikkoa.
Tuisku meni jo viikkoja sitten vanhempiensa luokse. Siellä se huuhtelee murtsikkaa ja iskä teki latuja. Antti julkaissut Spotifyssa paljon. Eli meni ennen varoituksia. Toisaalta hän tuli Espanjasta, miten lie karanteeni.
Hiihtelee tietty, voi jotain kyllä huuhdellakin 😁.
onhan maisallakin instassaan neljä päivää sitten laitettu kuva lapista.
Vierailija kirjoitti:
onhan maisallakin instassaan neljä päivää sitten laitettu kuva lapista.
Kenen kanssa se siellä on? Ja miksi???
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi käsittää tätä ihmisten tyhmyyttä. Se on näköjään pohjaton. Joka helkkarin tuutista tulee että pysykää kotona, niin nämä vähä-älyiset pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja läksii levittämään virusta läpi Suomen. Kyllä näistäkin naamatyrkyistä on takuulla jokainen käynyt pärskimässä matkan varrella joka toisessa abc:ssä vähintään. Ja ihan turha selittää että ovat pissaamatta ajaneet sen kahdeksan-yhdeksän tuntia, sallikaa mun nauraa. Itsekkäitä minä minä ihmisiä, joiden kuuluisi hävetä, mutta eivät taida kyvetä siihen. Kertoo kyllä millaisia narsistipellejä ovat, mikäli joku ei vielä ollut sitä tajunnut. Itse aion kyllä boikotoida jokaikisen näiden kyseisten minäminäminä tyyppien yhteistyökumppaneita. Kun taitaa se oma lompakko olla ainut kieli, mitä nämä ymmärtää. I d i o o t i t.
No aivan varmasti. Hytönenkin selitti että suoraan ovat ajaneet.. aivan varmasti. Koirat ja Alma 12 tuntia kusematta. Toooosi uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai sinne levittämään tautia? Sieltähän se alun perin tuli Suomeen 😂.
Eikö se lähtenytkään Pohjois-Italiasta tulleilta hiihtolomalaisilta vai oliko yksi kiinalaisturisti Lapissa? Menee jo pää sekaisin, mistä kaikki lähti.
Mutta tilastollisesti eniten tapauksia HUS:n alueella, jonka vuoksi harkitaan Uudellemaalle matkustusrajoituksia, joita hallitus valmistelee. Ollaan viisaampia klo 15.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen tapaus suomessa taisi olla kiinalainen turisti lapissa, mutta ei ole tietoa, että tauti olisi lähtenyt leviämään juuri sieltä. Moni suomalainen matkailija toi sen tietojen mukaan tuliaisena ulkomailta. Virus kun leviää myös oireettomana, niin moni ei edes tiennyt itsellään olevan tartunta.
E I näköjään suostu oikeinkirjoituksenkaan enää. Tietty Suomessa ja Lapissa isolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se lähtenytkään Pohjois-Italiasta tulleilta hiihtolomalaisilta vai oliko yksi kiinalaisturisti Lapissa? Menee jo pää sekaisin, mistä kaikki lähti.
Mutta tilastollisesti eniten tapauksia HUS:n alueella, jonka vuoksi harkitaan Uudellemaalle matkustusrajoituksia, joita hallitus valmistelee. Ollaan viisaampia klo 15.
kiinasta tuli lappiin mutta saatiin hallintaan ja nyt tulee muialta suomesta lappiin ja ei saada hallintaan. Että kiitti vaan turistit!
Mun sukulainen on töissä abc:llä, ja on ollut ihan kauhuissaan rallista. Pohjoiseen päin on ollut menossa linja-autolasteittain mummoa, pappaa, vähän nuorempaa väkeä ja nämä naamatyrkyt päälle. Mitä ihmiset oikein ajattelee, ilmeisesti ei mitään??! Lisäksi ovat todella huonotapaisia hygienian suhteen, pärskivät kassan naamalle, käsidesiä ei käytetä, käyttäydytään muutenkin kuin joku hyeenalauma. Osa työkavereistaan on joutunut jäämään pois, kun heillä on perheissään riskiryhmäläisiä, ja väen tungos töissä on kuin maailmanlopun edellä. Mutta ajatteleeko nämä "someperhoset" sitä? No ei. Kun minä, minä ja mun mielihalut.
Törkeää käytöstä ja rikkovat hallituksen ohjeita. Lappilaiset tuskin haluavat että tauti leviää sinnekin. Eikös italiassa käynyt samoin??? (lähettii karkuu maalle ja vietii tauti mukana)
Vierailija kirjoitti:
Törkeää käytöstä ja rikkovat hallituksen ohjeita. Lappilaiset tuskin haluavat että tauti leviää sinnekin. Eikös italiassa käynyt samoin??? (lähettii karkuu maalle ja vietii tauti mukana)
Törkeetä
Tyhmyydellä ei mitään rajoja! Pakkomielle on ilmeisesti vielä postata nettiin kuvan kera jokainen kyljenkääntäminenkin missä se tapahtuu?
Mikä nykyihmisiin on mennyt? Minä, minä, minä!!! ......
"Ei ole huonoa julkisuutta". Nyt pääsee varmasti otsikoihin tyhminkin bimbo kun tekee kaikkea vastoin ohjeistusta ja oikein leveilee sillä. Seuraavaksi varmaan instaavat kuvia, kuinka ovat suurten kaupunkien marketeissa nuolemassa ruokapakkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää on saanut niin paljon alapeukkuka? Antti Tuisku oli muutama viikko sitten Espanjassa bilettämässä ja nyt lapissa. Antin tullessa Suomeen ei ollut vielä karanteenimääräyksiä mutta on hyvin mahdollinen taudin kantaja kun katsoo miten tilanne on Espanjassakin räjähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Alma ketju lukittiin
Hyvä. Ehkäpä sitä tarkistellaan parhaillaan. Törkeimmät kommentoijat olivat sitä mieltä että poliisilla on muuta tekemistä juuri nyt joten voi jatkaa samaa linjaa.
Ja hän saa kyllä omat sakkonsa tai tuomionsa jos niin katsotaan aiheelliseksi mutta niinpä nämä palstahullutkin tulevat saamaan, aikanaan :) Se on sitä karmaa myös
Minä en voi käsittää tätä ihmisten tyhmyyttä. Se on näköjään pohjaton. Joka helkkarin tuutista tulee että pysykää kotona, niin nämä vähä-älyiset pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja läksii levittämään virusta läpi Suomen. Kyllä näistäkin naamatyrkyistä on takuulla jokainen käynyt pärskimässä matkan varrella joka toisessa abc:ssä vähintään. Ja ihan turha selittää että ovat pissaamatta ajaneet sen kahdeksan-yhdeksän tuntia, sallikaa mun nauraa. Itsekkäitä minä minä ihmisiä, joiden kuuluisi hävetä, mutta eivät taida kyvetä siihen. Kertoo kyllä millaisia narsistipellejä ovat, mikäli joku ei vielä ollut sitä tajunnut. Itse aion kyllä boikotoida jokaikisen näiden kyseisten minäminäminä tyyppien yhteistyökumppaneita. Kun taitaa se oma lompakko olla ainut kieli, mitä nämä ymmärtää. I d i o o t i t.