Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut potkut tai lomautuksen korona takia? Tunnetko ketään joka on saanut?

Vierailija
22.03.2020 |

Ihmeen vähän ääntä tuosta ollaan pidetty. Onko se nyt niin ettei se olekaan juuri vielä vaikuttanut työmarkkinoihin?

Jos tiedät jonkun, niin mitä hän teki työkseen?

Jos olet työnantaja, olethan jo perunut rekryt?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekryt peruttiin meillä ja lomautusuhasta kerrottiin. Vielä en siis ole lomautettu, mutta enköhän ekana mene. En ole ns. kriittinen.

Vierailija
2/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yt:t alkamassa, lomautuksia tulossa. Palvelualoilla sääntö eikä poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The upcoming job losses will be unlike anything the US has ever seen

The coronavirus crisis is likely to result in layoffs on a scale that the U.S. has never seen before.

Economists expect April to be the first reporting month when the damage starts to show up.

Forecasts for that month range from 500,000 to 5 million.

The worst month during the financial crisis saw nonfarm payrolls decrease by 800,000.

Weekly jobless claims numbers are expected to be so bad that the White House has reportedly asked state officials to delay releasing precise counts.

Vierailija
4/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähennettiin tunteja. Teen nyt puolikasta työviikkoa. Sama monella työkaverilla. Yritetään näin välttää kokonaiset lomautukset.

Vierailija
5/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pomo tai muu insideri jossain yrityksessä niin kerro montako % ollaan irtisanomassa? Tuleeko mitään irtisanomispaketteja vai onko se vaan heippa?

Vierailija
6/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksinkuljettajia on lomautettu runsaasti.

Ravintola ja kahvilatyöntekijöitä myös.

Vierailija
7/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei palkata nyt lisää, vaikka viimeiset 2 vuotta ollaan tasaisesti pystytty palkkaamaan keskivertona yksi työntekijä kuukaudessa lisää.

Tiedän 2 lomautettua. Pienmyymälöiden myyjiä.

Lisäksi tiedän n. 10,joiden työnkuva muuttuu ensi viikolla. Osa-aikaistetaan tai siirretään toisiin tehtäviin ravintola-alalta.

Vierailija
8/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut lomautettiin heti, kun kokoontumiset ja tapahtumat kiellettiin. Huomenna eli maanantaina astuu voimaan. Olen tapahtumatuotannossa teknikkona, työnantajalta lähti kaikki kevään työt ja kesällekään ei nyt mitään varata.

Vierailija
9/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta opiskelija, niin muhun ei vaikuta. Ei myöskään kehenkään tuttavaani tai perheenjäseneeni. Siskosta olen huolissani. Tekee vuokrafirmalla työtä. Toissalta ala on sellainen, ettei korona siihen vaikuta. Mutta jos pitää alkaa säästämään, niin vuokrafirmalaiset potkitaan tietenkin ekana ulos. Kaverin kavereita on lomautettu.

Vierailija
10/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etlan ennusteen mukaan bkt supistuisi pahimmillaan jopa viisi prosenttia.

5% kuulostaa aika vähältä. Itselläni kulut on -30%. Syön kotona omaa ruokaa, en enää ollenkaan ulkona. En aja minnekään koska etätyö eikä ole enää minne ajaa kun harrastukset on lakkautettu.

Olin ostamassa autoa juuri ennen koronaa. Sinne meni nyt sitten 40 tonnin ostos sivun suun autokauppiaalle.

Vierailija
11/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa kesäloman heti 15.5 alkaen

Vierailija
12/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldman Sachs now says US GDP will shrink 24% next quarter amid the coronavirus pandemic - which would be 2.5 times bigger than any decline in history

Ja suomessa vaan -5% vaikkei täällä mitään tonnin shekkejä kirjoiteta . LOLOLOLOLOOLOLOTROLLOOLOO!!!!!

Vierailija
13/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautuksia max 90 pv alkaen mulla huhtikuusta. Hotelliala on kriisissä...

Vierailija
14/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteplan aloittaa yt-neuvottelut: kaikkia 2 100:aa työntekijää Suomessa uhkaa lomautus

Vincit. Neuvottelut koskevat yhtiön koko henkilöstöä Suomessa, yhteensä noin 450 henkilöä

Vierailija
15/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai lomautusilmoituksen, heti 1.4. alkaen, hotelli / ravintola-ala.

Vierailija
16/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai lomautusilmoituksen, heti 1.4. alkaen, hotelli / ravintola-ala.

Sama tilanne täällä.

Vierailija
17/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut lomautettiin heti, kun kokoontumiset ja tapahtumat kiellettiin. Huomenna eli maanantaina astuu voimaan. Olen tapahtumatuotannossa teknikkona, työnantajalta lähti kaikki kevään työt ja kesällekään ei nyt mitään varata.

Sama puolisolla, onneksi mulla työt jatkuu toistaiseksi ainakin.

Vierailija
18/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.nbcnews.com/business/business-news/coronavirus-could-lead-2…

Coronavirus could lead to 25 million layoffs, U.N. labor organization says

By comparison, some 22 million jobs were lost around the world in 2008-09, during the global financial crisis.

Jaha, eli tää on pahempi kuin 2008!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
19/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18% of U.S. workers have lost jobs or hours since coronavirus hit, poll finds

Kohta suomeen tulee 25% työttömyys!!

Vierailija
20/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kriisialoista ravintola, palvelu & matkailu. Leviää viiveellä sitten oikeastaan kaikikke aloille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi