Olisko Doom Eternal hyvä peli?
Vanhat Doomit oli legendaarisia mut entäs tää uus? Kolmonen oli jotenkin kökkö eikö pyörinyt kunnolla millään penalla.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin videota eikä oikein napannut. Mieluummin pelaisin vanhojen doomien pohjalle tehtyjä fanien tekemiä seikkailuja
Tule jo 2020-luvulle sieltä rupuiselta ysäriltä. Pelit on olleet aika paskoja viimeset kymmenen vuotta myönnetään mutta megaherkkuja on tulossa ja ajat muuttuu!
Pelit ei todellakaan ole olleet paskoja. Ei ole pakko pelata sitä AAA-hypetrain-shaibaa, kun tarjontaa on yllin kyllin. Minulla ainakin ongelmana on pelkästään se, että ei ehdi pelata kaikkia hyviä pelejä, kun niitä on niin paljon.
Antaapa kuulua nimiä. Mitään 1 napin paskaa en katso sekuntia kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin videota eikä oikein napannut. Mieluummin pelaisin vanhojen doomien pohjalle tehtyjä fanien tekemiä seikkailuja
Tule jo 2020-luvulle sieltä rupuiselta ysäriltä. Pelit on olleet aika paskoja viimeset kymmenen vuotta myönnetään mutta megaherkkuja on tulossa ja ajat muuttuu!
Pelit ei todellakaan ole olleet paskoja. Ei ole pakko pelata sitä AAA-hypetrain-shaibaa, kun tarjontaa on yllin kyllin. Minulla ainakin ongelmana on pelkästään se, että ei ehdi pelata kaikkia hyviä pelejä, kun niitä on niin paljon.
Laitahan listää hyvistä peleistä.
Vähän vaikea laittaa, kun en tiedä millaisista tykkäät.
Itse olen viimeksi pelannut seuraavia: Yes your Grace, Stoneshard (open beta), Age of Wonders: Planetfall, Civilization 6 (vaikka se onkin jo vanha), Police Stories, Quantum League (oli open beta, tällä hetkellä ei taida olla avoimena).
Hyi helvetti. Ei kiinnosta tuommonen aivojen tuhoaminen ja nysvääminen. Pitää olla hektistä mättöä ja combattia ja yli 60+ keybindia ennenkuin edes pidän sinua ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitahan listää hyvistä peleistä.
Itse olen viimeksi pelannut seuraavia: Yes your Grace, Stoneshard (open beta), Age of Wonders: Planetfall, Civilization 6 (vaikka se onkin jo vanha), Police Stories, Quantum League (oli open beta, tällä hetkellä ei taida olla avoimena).
Baskaa baskaa. Olen modannut 2kk skyrimiä putkeen joka päivä ja kohta korkkaan dark soulssin ja skyrimin hybridiksi modatun pelin.
Sex Games (C64). Paras peli. Jonnet ei muista.
Muuten hyvä, mutta tasohyppely kiristää hampaita. Doomguy ei ole super mario.
Vierailija kirjoitti:
Doom 2016 on erinomainen ja sen saa halvalla. Doom Eternal on jatkoa sille.
Tällä hetkellä tuntuu siltä, että Doom 2016 oli tätä parempi. Jotenkin tiukempi pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä tuntuu siltä, että Doom 2016 oli tätä parempi. Jotenkin tiukempi pakkaus.
Onks se 2016 hyvä? Mä kuulin että olis ollut löysää kakkaa, mut pitää pelata nää molemmat niin sit voi sanoa kumpi rapettaa lujempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks se 2016 hyvä? Mä kuulin että olis ollut löysää kakkaa, mut pitää pelata nää molemmat niin sit voi sanoa kumpi rapettaa lujempaa.
Siinä vanhassa alkaa vähän puuduttaa se itseääntoistava "ympäri ympäri kunnes mikään ei enää liiku" taktiikka joka tepsii melkein joka taistelussa. Ehkä pienempinä annoksina kuin parilla istumalla läpi se voisi mennä. Samoin jos on tällainen pakkomielteinen "kerää joka esine ja salaisuus" pelaaja niin noiden hakeminen on joskus vähän hankalaa (jos ei katso netistä ohjeita).
Uudessa ihmetyttää tää retrokäyttöliittymä. Sai aluksi ihmetyttämään onko ajurit todella pielessä mutta itse peli näyttää ihan siistiltä kunhan ajurit on kunnossa.
2016 Doom on hyvä koska on aika old school mättöä hyvällä soundtrackilla. Alussa otat heti haulikon käteen ja alat lahtaamaan demoneita. Ei mitään turhia tarinavideoita ja tylsiä npc-hahmoja lörpöttelemässä ja pitkästyttäviä tutoriaaleja neuvomassa miten hyppäät ja kyykistyt. Tähän Eternaliin on ilmeisesti lisätty just tuota kaikkea turhaa ja lisäksi tasohyppelyosioita. Täytyy pelata sitten kun hinta laskee.