Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö edelleen koko perheenä kaupassa vai käykö vain joku teidän perheestä kaupassa?

Vierailija
22.03.2020 |

Meillä käydään vielä isommat ostokset tekemässä yhdessä isommassa kaupassa, mutta pienemmät ostokset kipittää joku meidän perheestä hakemassa lähikaupasta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole koskaan käyneet kaupassa koko perheen voimin. Ei siis tyypillisesti, toki muutaman kerran vuodessa näin on voinut tapahtua. Käyn kerran viikossa edelleen niin kuin ennenkin. Ei muutosta.

Vierailija
2/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä koskaan haluaisin mennä koko perheen kanssa ruokaostoksille? Ilman lapsia selviää kapasta sata kertaa nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa käytiin eilen. Tänään menen yksin.

Vierailija
4/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy ollenkaan kaupassa. Tilaamme netin kautta kotiovelle kaiken. Jo ennen koronaa tehty näin. Säästää aikaa ja voimia.

Vierailija
5/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ollaan käyty miehen ja lasten kanssa yhdessä tai minä yksin. Nykyään minä käyn aina yksin. Minä siksi, koska pyöritän tätä meidän taloutta ja ruokahommaa.

Vierailija
6/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme käy ollenkaan kaupassa. Tilaamme netin kautta kotiovelle kaiken. Jo ennen koronaa tehty näin. Säästää aikaa ja voimia.

Samoin meillä.

Vierailija
7/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yksin kaupassa mahdollisimman harvoin. Hoidan samalla omat ostot ja parin sukuun kuuluvan riskiryhmäläisen ostot.

Vierailija
8/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä?

Myö mennään koko suvulllaaaaa.

Kyösti

Vierailija
9/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä (mies ja minä) jompikumpi käy autolla kerran/kaksi viikossa ja ostaa suunnitellun listan mukaiset tarvittavat ruoat. Samalla käymme naapurin mummolle ruoat jotka jätämme hänelle ovelle. Muualla emme käy, apteekkiin on pakko ilmeisesti löhiviikkoina mennä mutta yritän tilata lääkkeeni netistä.

Vierailija
10/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä koskaan haluaisin mennä koko perheen kanssa ruokaostoksille? Ilman lapsia selviää kapasta sata kertaa nopeammin.

Riippuu lapsista. Esiteinien kanssa menee kyllä todella ripeästi ja kantavat osan ostoksista. 

Vierailija
11/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ja ostan samalla vanhemmilleni myös.

Vierailija
12/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Ja pääsee edullisemmin. Lapset jämähtää murohyllyn, mehuhyllyn, vanukashyllyn tai leluhyllyn kohdalle lähes aina.

Meillä lapset 9 ja 12. Parin viimeisen vuoden aikana ovat päässeet kauppaan muutaman kerran esim. Ostaa kaverisynttärilahjaa, valitsemaan viikonloppukarkit, ostamaan marketista vaatteita. Yksi lapsi kerrallaan.

Eivät edes pyydä päästä kauppaan mukaan.

Eli nytkin joko mies tai minä käyn kaupassa yksin.

Vierailija
13/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rappuun oli tullut ilmoitus jos joku haluaa apteekit ja kaupat hoitaa eikä kykene itse, niin voin hoitaa ja laita rohkeasti viestiä. Meillä soi ovikello, niin siinä oli noin 25v nainen ja ojensi kauppakassin. Mies oli krapulassa pistänyt tämän hakemaan olutta, kun on lomalla. Olin suu auki siinä ovella ja mies tuli kiittämään. Olin voi vtttuuuuuuuu ja mies antoi 20e hakupalkkaa ja sanoi, että mukavaa kun naapurit välittää.

Vierailija
14/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt, mikä vitsi on lähteä koko perheen voimin viikonloppuisin ruokaostoksille.   

Vierailija
15/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Ja pääsee edullisemmin. Lapset jämähtää murohyllyn, mehuhyllyn, vanukashyllyn tai leluhyllyn kohdalle lähes aina.

Meillä lapset 9 ja 12. Parin viimeisen vuoden aikana ovat päässeet kauppaan muutaman kerran esim. Ostaa kaverisynttärilahjaa, valitsemaan viikonloppukarkit, ostamaan marketista vaatteita. Yksi lapsi kerrallaan.

Eivät edes pyydä päästä kauppaan mukaan.

Eli nytkin joko mies tai minä käyn kaupassa yksin.

Ei ne lapset mihinkään murohyllylle jämähdä kun oppivat käymään kaupassa. Hyllyllä tehdään valinta jos on sovittu että muroja ostetaan ja jatketaan eteenpäin.

Vierailija
16/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn yksin ruokakaupassa. Ajatukset pysyy kasassa ja homma hanskassa. Hyvin harvoin lähtee mies mukaan, tai sitten se käy yksin. Ei me olla koskaan koko perheen kanssa tehty kauppareissuja. Mitähän siitäkin tulisi? Kamala sirkus!

Vierailija
17/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kerroksessa asuu n.60v ja 90v naiset vierekkäin. Tämä 60v oli esiintynyt tekstiviestinä 90veenä ja pyytänyt opiskelijapoikaa hakemaan hänelle 4viinitonikkaa alkosta. Pojalla oli siis heippalappu ilmotustaululla että auttaa tarvittaessa. Nainen oli jättänyt rahan mummon oven eteen ja poika tonikat mistä nainen oli ne äkkiä napanut kämppänsä kun luuli ettei kukaan nää. Poika luulee varmasti vieläkin että juoksi mummon asioilla eikä mummoakaan ole näkynyt joten tuskin hänkään tietää mitään tapauksesta. Naisen selitys oli että häntä niin hävettää käydä alkossa:D

Vierailija
18/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompikumpi aikuista käy yksin. Mahdollisimman harvoin ja nopeasti. Onneksi olen löytänyt kaupan jossa ei ainakaan tiettyihin aikoihin ole ruuhkaa, valikoima hyvä, ovet aukee automaattisesti ja käsienpesupaikka löytyy.

Vierailija
19/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt tilattu kerta viikkoon kuljetuksella isomman satsin. Viikolla, jos tulee joku yllättävä tarve, niin mies hakee pikkukaupasta työmatkallaan. Itse ja lapset ollaan oltu etähommissa kotona.

Vierailija
20/37 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy. Ei voida tilata netistä, koska toimitusaika tällä hetkellä noin 2 viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi