G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?
Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.
Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.
Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.
Kommentit (412)
Näen lapsen lapseni ensi kuussa pitkästä aikaa ♥️♥️
Koivuallergikkona ilahduttaa sade ja se että siitepölytiedotteen mukaan koivun kukinta on runsasta, muttei enää erittäin runsasta! Parempaan päin ollaan menossa! 🤗
Pääsen työhaastatteluun. Jes, 56v.
Persut sai nenilleen ja hintalappu ei ollut kuin 4 miljardia euroa. Jess.
Puoli viideltä aamulla ulkona tuoksui kesälle. Kaupunki oli hiljainen ja utuisen kaunis. Ja salille olin menossa, en baarista tulossa :)
Koiran kanssa ulkoilu heti herätessä viideltä. Hiljainen kaupunki, pieni sateen ropina.
Jälkiruoka jäätelö.
Yhteinen nauru puolison kanssa. Joskus on ollut vaikeita hetkiä, jolloin luulin ettemme koskaan enää pysty tällaiseen yhteisen hetken jakamiseen.
Sain maton laitettua likoamaan, että pääsen sitä pesemään mattolaiturille. Yksi matto on jo pesty. Ihanasti aurinko paistoi ja sai rauhassa roiskutella letkusta vettä matolle, kun muita ei ollut paikalla. Varmaan kaupungin vesivarastot vähän hupeni. Nautin vedestä ja sen loiskeesta. Myös matonpesusta juuriharjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakka ilahdutti. Mun kissalla oli ollut jo päiviä vatsa kovalla, papanamaista kovaa ulostetta. Nyt ei ollut kakannut ollenkaan kahteen vuorokauteen. Kissa käyttäytyikin levottomasti. Olin huolissani mahdollisesta suolitukoksesta. Tänään aamulla heräsin mojovaan paskanhajuun ja ilahduin suuresti nähdessäni valtavan hyväkoostumuksellisen kakkapötkön hiekkalaatikossa!
Vähän samansuuntaisia tunnelmia täälläkin: oma suoritus ilahdutti kyllä. Ummetus on pirullinen olotila. Sitä tekee kaikki mahdolliset kommervenkit, että lähtisi tavara liikkeelle!
Kysyin aikanaan elänlääkäriltä ohjetta ongelmaan. Vastaus 1 millilitra Duphalacia saa kissan suolen toimimaan.
Hieno tuoksu ulkona sateen jälkeen, koivut vihertää isosti, puoliso sanoi, että ovat korvanlehdillä...hih...
Lemmikit kukkii kukkapenkissä
Saksasta tilaamani erikoisoluet tulivat tänään.
Kierukan poistosta kotiin kävellessä (hiukan lääkepöllyissä ja apeana) tuli vastaan ilmeisesti koulusta juuri päässyt n. 10v tyttö, joka hymyili leveästi, aidosti onnellisena pyöräillessään ohitseni. Tuli niin hyvä mieli siitä, apeus kaikkosi hyväksi aikaa.
Tulin kolonoskopiasta ei löytyt mitään pahaa. Päivän ensimmäinen kahvikuppi ja suolalohileipä. Ahhh.. Olen onnellinen
No ehkä viileä sää ja sade. En tykkää kesästä paitsi jos on viileää ja sataa.
Sain tehtyä kaikkea. Ilmassa oikein kesän tuoksu. Muutoinkin hyvä olo.
Sain koronarokotteen. Kiitosssss
Sain koronatestistä negatiivisen! Olin jo pelännyt sairastuneeni, koska henkeä ahdistaa. Ehkä se johtuukin siitepölystä vaan.
Ylioppilaskirjoitusten tulokset.
Säätiedotuksen vesisade. Sateen jälkeen raikas tuoksu ja kukat, kasvit tykkää.
Kotihoidosta kävi ihana Niina hoitaja auttamassa minua.