Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?

Vierailija
22.03.2020 |

Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.

Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.

Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.

Kommentit (412)

Vierailija
241/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade. Viileä ilma. En pidä kuumuudesta ja siitepölylle olen allerginen. Ihana raikas kevätsade! Öisin on mukavaa kuunnella sateen ropinaa ja päivällä on kiva katsella ulos sateen läpi.

Vierailija
242/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta nyt, vaikka aloitettu reipas vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennu

Vierailija
244/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä, että valtaosa ihmisistä olisi steriilejä

Vierailija
245/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain koronarokotteen (ensimmäisen).

Vierailija
246/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Croissantti + aprikoosimarmeladi

Vierailija
247/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syömishäiriöinen lapsi laittoi ruokaansa kermaa.

Vierailija
248/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ulkomaan sijoitusasuntoon oli tullut varauksia! Jee kyllä tää helpottaa, ja itse varattiin lennot aurinkoon myös!

Vierailija
249/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari päivää kylässä kaverin luona ja pyöräilin äsken sateessa kotiin litimärkänä. Ihanaa olla omassa kodissa. :)

Vierailija
250/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljussa vettä tarpeeksi ja nyt pystyi laitaan tulet, palavan tuohen tuoksu mmm.

Vierailija
251/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihasaunaan laituin juat tulet. Aurinko pilkistelee. Naapuri poikkesi pihassa ja parannettiin maailmaa...vitsailtiin...naurettiin. KYLLÄ MAALLA ON MUKAVAA

Vierailija
252/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pääsi euroviisu finaaliin😀🎶🇫🇮

Vierailija
253/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemä ylläriaamiainen eli vihreää Shakshukaa. Oli uusi ruoka mulle, todella hyvää. Auringon paiste ja se, että sain tehdä pientä puuhastelua pihalla. Villakoira, joka nukkuu nyt jalkojeni päällä. Kylään tuleva ustävä, jonka kanssa lähdemme lenkille.

Vierailija
254/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupasta hyönteishotellin. Ihana päästä seuraamaan että onko siitä jotain hyötyä eläimille ja itselle iloa.

Vierailija
255/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että olen saanut pudotettua painoa paljon ja onnekseni sain eilen kuulla, että verenpaineeni on laskenut ja verensokeri on laskenut niin paljon, että saan lopettaa insuliinin pistämisen.

Olen ollut reippaasti ylipainoinen jo vuosia, lihoin lasten ollessa pieniä, kun en jaksanut huolehtia itsestäni keskittyessäni vaan kotiin ja lapsiin. Pitkästä aikaa moneen vuoteen olen energinen ja onnellinen myös itsestäni. Suosittelen kaikille, jotka välttelevät lääkäriin menoa, että menkää ja hakekaa sieltä se into elämäntapamuutoksen. Mulle oli pamahtanut ylipainon kanssa todella monia vakavia sairauksia.

Onnittelut! Itse samalla matkalla, lääkitykset aloitettu just ja ennen kaikkea kilpirauhasen vajaatoimintaan sain viimein lääkkeen. Vajaassa viikossa olo jo kohentunut, vaikka kaukana vielä terveestä energisyydestä. Painoakin pudonnut kuin itsestään. Ihme pilleri!

Vierailija
256/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku sain nukkuu tänään pitkään. ✨

Vierailija
257/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hymyt.

Vierailija
258/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemäni unet, heräsin 10 min.sitten, täysruisleipä, leivottu juureen, päivänpaiste.

Vierailija
259/412 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tehtyä pari pientä asiaa, joita olen vetkutellut.  :) Kaunis päivä, vaikka aamulla oli kylmää ja harmaata! Oli mukava käydä tunnin kävelyllä ja katsella muitakin ihmisiä, jotka olivat liikkeellä. Poika kävi lounaalla, tekemäni moussaka onnistui paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Hyvä ruoka, hyvä mieli molemmilla muutenkin. ;) Lisäksi hän auttoi ikkunanpesussa - kiva katsella puhtaiden lasien läpi.

Ei ollenkaan huono päivä!

Vierailija
260/412 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin oli onni onnettomuudessa: puoliso ajoi hirvikolarin äsken ja itse on vahingoittumaton. Avoauto, onneksi katto päällä. Tuulilasi mäsä, veressä. Oikea puoli autosta täysin lommoilla, hirvi ikäänkuin yritti hyökätä auton yli. Kääntyi loukkaantuneena takaisin metsään. Soitto poliisille, hirvimiehille, vakuutukseen.

Lohdutin, että pelti on peltiä. Pääasia ettei ihmisiin sattunut. Auton pahoista jäljistä päätellen olisi voinut käydä pahasti. 80 rajoitus.

Huh, vieläkin vapisen kun näin auton.

Onnea oli matkassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän