Voi prkl, läksin koronaevakkoon Hgistä ja roskapussi jäi eteisen lattialle. Aaargh
Miltähän lihaton lohennahka haisee 3 kk päästä. Vai kuivuukohan siististi.
Kommentit (27)
Ei varmaan enää haittaa se haju. Luulen että ne kärpäset on ikävämpi juttu siinä kohtaa.
Tyhmyydestä on aina saanut maksaa kovan hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan enää haittaa se haju. Luulen että ne kärpäset on ikävämpi juttu siinä kohtaa.
Mistä ne kärpäset sinne löytäs? Banaanikärpäsiä ehkä.
Kyllä ne madot ja toukat sen sitten kantaa siitä ulos.
Hajun perusteella asuntoon mennään tekemään tarkistus ja kustannuksista vastaat itse. Jos ylimääräinen turvalukko, niin sen kalliimpi sulle.
Kokemuksesta voin sanoa että roskis missä on kalanperkeet rupeaa haisemaan hyvin äkkiä ja samassa koko kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala. Voitko soittaa isännöitsijälle, että kävisi hakemassa sen pussin sieltä maksua vastaan?
Niin ja samallahan isännöitsijä voisi imuroida ja pestä ikkunat...
Ettekö te tosiaankaan tiedä, mitä isännöitsijän tehtäviin oikeasti kuuluu?
Jos et saa ketään hakemaan sitä, sun pitää mennä itse.
Heh, palaa takaisin viemaan se roskiin. Muuten et voi sinne enää nokkaasi pistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala. Voitko soittaa isännöitsijälle, että kävisi hakemassa sen pussin sieltä maksua vastaan?
Niin ja samallahan isännöitsijä voisi imuroida ja pestä ikkunat...
Ettekö te tosiaankaan tiedä, mitä isännöitsijän tehtäviin oikeasti kuuluu?
No hehheh. En puhunut tässä mistään isännöitsijän tehtävistä, vaan mietin, kenellä on asuntoon avain. Tietenkään se ei KUULU TEHTÄVIIN, mutta voishan sitä kysyä, voisiko hän tällaisessa erityistilanteessa tulla apuun maksua vastaan. Ei ne isännöitsijät ole mitään yli-ihmisiä.
Lähditkö Lappiin viemään koronaa?
Vierailija kirjoitti:
Heh, palaa takaisin viemaan se roskiin. Muuten et voi sinne enää nokkaasi pistää.
Juu, ei siinä muu auta kuin palata Lapista takaisin Helsinkiin, viedä roskapussi jäteastiaan ja lähteä uudelleen Lappiin koronakaranteeniin, ettei levitä tautia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et saa ketään hakemaan sitä, sun pitää mennä itse.
Kaipa mun pitää sitten mennä se hakemaan. Ärsyttävintä on, etten 100% muista, kippasinko sen sittenkin vai en.
Ap
Helpoin tapa on soittaa taloyhtiön huoltoyhtiöön ja pyytää joku käymään hakemassa roskat. Maksat tietysti pavelumaksun, joku 50€, tms. Eipähän tarvitse sitten desinfioida kämppää ja ausa hotellissa sen aikaa kun tulet takaisin.
Miksi sulla on biojätettä roskapussissa eikä biojätteessä?
Älä hermoile, Sun naapuri pitää huolen että lukko murretaan, menevät kattoo mikä raato siellä haisee näin korona-aikoina.
Voisin maksaa jos joku kävisi viemässä roskat huoneiston ovelta, avaimen luovutus vain kinkkisempi sillä roskakatos lukollinen.