Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: kadutko pettämistä ihan aidosti vai oliko se jotain aivan ihanaa josta et olisi halunnut jäädä paitsi?

Vierailija
22.03.2020 |

Neutraali kysymys otsikossa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun ja en

Vierailija
2/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Nuori olin ja ihanat muistot jäi.

Vierailija
4/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikinä mitään ihanaa ole ollut. En kadu, en ole ikinä katunut enkä anteeksi pyytänyt. Se on tietoinen toista ihmistä mitätöivä ja halventava teko, ei mikään vahinko.

Vierailija
5/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun vain sitä että olen pakotettu pettämään. Kun toista ei kiinnosta, ei halua, ei koe tarpeelliseksi, on yksipuolisesti päättänyt näin ja minä tarvitsen ja haluan. Kuitenkin tämän ihmisen kanssa haluan olla ja vanheta.

Vierailija
6/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu

Vierailija
7/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nykyistäni pettänyt. Parikymmentä vuotta yhdessä. Edellistä menin pettämään eikä se hyvää muistoa jättänyt eikä ollut sen väärti. Ei siinä mitkään taivaanpasuunat autuudesta soineet. Taisinpa vaan olla liian huppelissa.

Vierailija
8/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu.

Se mitä saan on se, minkä voimalla jaksan elää.

Suhde ei ole pelkkää seksiä vaan niin paljon muuta.

Toisessa elmässä me olisimme pari, tässä elämässä se ei vain onnistu.

Vierailija
9/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin varmaan katuisin, ellei sitten pääsis ........ jotain Marilyn Monroeta tai sitä vastaavaa.

Vierailija
10/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että mitä ihmisiä maa päällään Kantaa, toivotaan että korona löytää jokaisen pettäjän.

Vierailija
11/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Se oli minulle silloin tarpeellista ja antoi paljon henkisesti. Siitä on jo monia vuosia enkä ole sen jälkeen pettänyt. Enkä tee sitä koskaan enää.

Vierailija
12/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Opin siitä paljon ja ymmärsin että en voi elää silloisen puolison kanssa, vaan tarvitsen rakkautta.

Vierailija
13/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kertoja olen katunut ja toisia en. Yksi pitkäaikaisempi sivusuhteeni oli tosi ihana ja olin häneen aivan lääpälläni. Nykyisen mieheni kanssa ollut uskollisesti 15v.

Vierailija
14/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, olin tyhmä ja nuori, lisäksi idiootti.

Vierailija
15/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin en kadu. Mutta olisi saanut jäädä tapahtumatta.

Vierailija
16/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun vain sitä että olen pakotettu pettämään. Kun toista ei kiinnosta, ei halua, ei koe tarpeelliseksi, on yksipuolisesti päättänyt näin ja minä tarvitsen ja haluan. Kuitenkin tämän ihmisen kanssa haluan olla ja vanheta.

Ehkäpä tämä ihminen pettää sinua toisen kanssa ja siksi et kiinnosta. Haluat silti vanheta tämän ihmisen kanssa? Ei helv, mitä luusereita maa päällään kantaa.

Vierailija
17/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, koska siitä lähti aukeamaan oman suhteen monet solmut. Tuli ilmi kaikenlaista puolin ja toisin. Siitä alettiin rakentaa yhdessä uutta, ja yhdessä ollaan vieläkin, onnellisempina kuin ennen pettämistä.

Vierailija
18/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta osaa en kadu, mutta jotkut kyllä sellaisia panoja, että olisi voinut jäädä tekemättäkin. Nykyään pyrin vähän edes pitämään tasoa, kenen kanssa tulee touhuiltua.

Vierailija
19/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt tasan kerran joskus nuorena. Se oli vain keino päästäkseni pois suhteesta. Siitä silloinen poikaystäväni sai marttyyrinsädekehän päänsä päälle ja sai kaiken sälytettyä minun syykseni, eikä tarvinnut analysoida asiaa eikä miettiä miksi halusin pois, saipa vielä haukkua minua ympäriinsä sukulaisilleen. Jännää että vaikka tämä pettämiseni oli hänelle niin hirvittävä järkytys, niin uusi hoito oli kierroksessa jo melkein heti, koska hän ei pystynyt olemaan hetkeäkään yksin.

Ei mikään paras keino, mutta se oli pakko tehdä, kokemattomana en tiennyt että minulla olisi ollut oikeus sanoa että en halua tätä enää ja vain lähteä. Nykyään tiedän paremmin enkä ole koskaan sen jälkeen enää pettänyt. Aikuinen vastaa valinnoistaan.

Vierailija
20/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadu, koska siitä lähti aukeamaan oman suhteen monet solmut. Tuli ilmi kaikenlaista puolin ja toisin. Siitä alettiin rakentaa yhdessä uutta, ja yhdessä ollaan vieläkin, onnellisempina kuin ennen pettämistä.

Sama minulla tai oikeastaan meillä. Petettiin molemmin puolin, koska muutaman vuoden vanhaan parisuhteeseen oli hiipinyt tylsä arki. Juteltiin asiat halki puolen vuoden aikana ja todettiin, ettei kumpikaan halua luopua tästä suhteesta. Nyt on helpompaa olla, kun kumpikin panostaa juuri Tähän suhteeseen. Ei pettäminen kaatanut maailmaa eikä tätä suhdetta, vaan muutti sen lopulta paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme