Uskooko muut että jumala lähetti viruksen?
Miettikää oikeasti: ihminen sotii, tappaa eläimiä sukupuuttoon, tuhoaa koko maapalloa härkisti välittämättä mistään. Nyt yhtäkkiä kuin tyhjästä ilmestyy virus joka on vain lapsille vaaraton ja aikuisia tappaa joukkioittain...?
Kommentit (66)
Jumala vois vähitellen ottaa vastuuta sekoiluistaan. Raamattu on niitä täynnä. Ei tarvi enää todistella nerouttaan.
Olen ainakin rukoillut pitkään muutosta maailman menoon ja herättelyä itsekeskeisille, julmille,luontoa ja muita kanssaihmisiä, "heikompiaan"eli köyhiä, sairaita, yksinäisiä sorsiville ja tuhoaville m*lkuille. Tuskin olen ainoa.
Miksi ihmisen tekemästä viruksesta pitäisi Jumalaa syyttää?
S¤¤tana tämän on tehnyt. Tai kiinalainen viruslabra eli toisenlainen s¤¤tana.
Vierailija kirjoitti:
Jumala vois vähitellen ottaa vastuuta sekoiluistaan. Raamattu on niitä täynnä. Ei tarvi enää todistella nerouttaan.
Kyllä se on ihminen jonka pitäisi ottaa vastuuta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pidemmän aikaa ajatellut, että itsekeskeinen ja narsistinen meno on maailmassa sellaisella tasolla, että jonkinlainen loppu sille on tultava. Se tuli nyt tällä tavalla.
Tämän jälkeen tulee vieläkin paljon pahempia aikoja. Ilmestyskirjan tekstit ovat alkaneet toteutumaan. Toivottavasti en ole ihan niitä viimeisiä aikoja täällä näkemässä.
Ei.
Virus on todellinen (vaikutukset todettavissa),
Jumala ei todellinen (vaikutuksia ei todettavissa, paitsi hurahtaneiden toiminnassa)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata herjata Jumalaa..
Ei se sattumaa ole, että lapset pääsevät helpolla, ja esim. Japani ja Afrikka. Tällaista ravistelua kaipasivat ja suorastaan kerjäsivät narsistiset länsimaalaiset minäminä-ainavaanminä-kuspäät. Tälle oli tilaus. Miettikää.
Ei uskovat ole yllättyneitä. He ovat tienneet että jotain täläistä alkaa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Virus on todellinen (vaikutukset todettavissa),
Jumala ei todellinen (vaikutuksia ei todettavissa, paitsi hurahtaneiden toiminnassa)
Koko maailma on jumalan vaikutusta, hyvinkin todettavissa siis.
Jahve on kiivas kostaja eikä mikään rakastava nössö. Jumala on luvannut kostaa isien pahat teot lapsillekin aina seitsemänteen polveen asti. Lukekaa Raamattua, pölvästit.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Trumpin hallitus on tämän takana
Ai että Trump olis jotenkin kiinalaisten kanssa juoninu koko jutskan, niin että kiinalaisii ensin niinku kuolis joku tuhat ja sitten Eurooppaan, Aasiaan ja Amerikkaan samat jutut... Jep jep.
Siis tosi hyvin taas päätelty. Huoh....
Wanha pilveä polttava rontti kirjoitti:
Jahve on kiivas kostaja eikä mikään rakastava nössö. Jumala on luvannut kostaa isien pahat teot lapsillekin aina seitsemänteen polveen asti. Lukekaa Raamattua, pölvästit.
KUN lukisitkin Raamattua, tajuaisit, miten hyvä Jumala onkaan.
2 Moos 20:
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Uskon että tämän myötä ihmisiä kutsutaan Jumalan puoleen. Osa kääntyy, osa ei. Ilmestyskirja alkaa toteutumaan.
Täsmennän: Ilmestyskirja jatkaa toteutumistaan kohti loppuaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Jumalako lähetti jonkun kiinalaisen idiootin syömään uhanalaista eläintä? Oletteko tosissanne? Toivon nimenomaan että moinen älyttömyys loppuisi tämän mukana ja ihmiset tajuaisivat että kaikki maailman hyvät ja huonot asiat ovat ihmisten tekemiä asioita. Kuten raamattu. Ei sitä jumala kirjoittanut...
Ei. Kyllä Raamattu on kokonaan Kaikkivaltiaan Jumalan inspiroima, mutta ihmisten kautta. Hän tekee paljon asioita pienten ihmisten kautta ja ihan omasta halustaan.
Vierailija kirjoitti:
Wanha pilveä polttava rontti kirjoitti:
KUN lukisitkin Raamattua, tajuaisit, miten hyvä Jumala onkaan.
2 Moos 20:
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
Kukaan ei pidä kaikkia käskyjä, joten jahven vihaa lankeaa päällemme syvänä ja katkerana.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Jumalako lähetti jonkun kiinalaisen idiootin syömään uhanalaista eläintä? Oletteko tosissanne? Toivon nimenomaan että moinen älyttömyys loppuisi tämän mukana ja ihmiset tajuaisivat että kaikki maailman hyvät ja huonot asiat ovat ihmisten tekemiä asioita. Kuten raamattu. Ei sitä jumala kirjoittanut...
Ei kannata ihan joka juttua uskoa mitä mediassa kirjoitetaan, tuota lepakkojuttua paljon uskottavampi versio on amerikkalaiseten erikoisjoukkojen liittyminen Koronaan liikkeelle laittamiseen. Asiasta on kehkeytymässä kova riita Kiinan ja USA:n välille jos huhu pitää paikkansa. Ihan turha Jumalaa syyttää ihmisten kieroilusta.
Ihmiset näköjään jo menettämässä järkeään. Ja vasta nyt. Mikähän on tilanne keväällä.
Mikä mukas estää tulemasta uskoon? :) rukoilen sun puolesta! T. Uskova