Uskooko muut että jumala lähetti viruksen?
Miettikää oikeasti: ihminen sotii, tappaa eläimiä sukupuuttoon, tuhoaa koko maapalloa härkisti välittämättä mistään. Nyt yhtäkkiä kuin tyhjästä ilmestyy virus joka on vain lapsille vaaraton ja aikuisia tappaa joukkioittain...?
Kommentit (66)
Poika on saapunut kotiin kirjoitti:
Uskon että Jumala päättää KAIKESTA. Aivan kaikesta.
Niin minäkin. Jumala päättää, kuka tapetaan tai kuka raiskataan. Jumala on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Ei lähettänyt, eikä virus ole Jumalan rangaistus. Jumala on hyvä Jumala.
Et ole Ilmestyskirjaa avannut? Jumalan hyvyydestä samaa mieltä, mutta ei se ole samanlaista kuin höperön isoisän hyvyys.
Jumala kuuli rukoukseni, ettei tarvitsisi olla eräässä työpaikassa töissä. Nyt voi kaiken hoitaa kotoa käsin.
Olematon ei voi lähettää yhtään mitään. Ihmiset (ja vähän huono tuuri) ovat ihan itse tämän aiheuttaneet.
Näin ateistina en usko, mutta sanottakoon että jos olen tämän asian suhteen väärässä ja se jumala tosiaan onkin olemassa niin, noh, ei tuollainen jumala ole minkään palvomisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Jumalako lähetti jonkun kiinalaisen idiootin syömään uhanalaista eläintä? Oletteko tosissanne? Toivon nimenomaan että moinen älyttömyys loppuisi tämän mukana ja ihmiset tajuaisivat että kaikki maailman hyvät ja huonot asiat ovat ihmisten tekemiä asioita. Kuten raamattu. Ei sitä jumala kirjoittanut...
Mistä sinä tiedät että mitään lepakon syömistä on edes tapahtunut? Kun iltapulussa luki niin?
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan Jumala on aika paljonkin käyttänyt kovia keinoja
Vierailija kirjoitti:
Näin ateistina en usko, mutta sanottakoon että jos olen tämän asian suhteen väärässä ja se jumala tosiaan onkin olemassa niin, noh, ei tuollainen jumala ole minkään palvomisen arvoinen.
Harva meistä jumalaa ”palvoo”. Tai en minä ainakaan, minä vaan uskon kun en voi olla uskomattakaan. Minun aivoni vain uskovat kaiken minulle tapahtuneen jälkeen.
Jumala on siis syyllinen. Kuka rankaisee Jumalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan Jumala on aika paljonkin käyttänyt kovia keinoja
Aiheen tiimoilta jätän tämän tähän: https://rationalwiki.org/wiki/Examples_of_God_personally_killing_people
Vierailija kirjoitti:
Jos Jumala on niin se et taida olla sinä joka määrittelet mitä Jumala voi tehdä.
Ei lähettänyt. Ihmettelee vaan että mitä vttua nyt taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jumala on niin se et taida olla sinä joka määrittelet mitä Jumala voi tehdä.
En tietenkään voi, en edes usko koko jumalaan. Sanoin vain että tuo perinteikäs raamatussa kuvattu jumala ei ole palvomisen arvoinen (jos siis olen väärässä ja hän okin olemassa). Eihän tässä ollut puhetta siitä mitä (kaikkivoipa) jumala voi tai ei voi tehdä.
Tässähän karsiutuu pois paljon sellaisia ihmisten epäjumalia.
Ihmisen on pakko jälleen nöyrtyä tunnustamaan, ettei ihminen viime kädessä hallitse tätä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei lähettänyt. Ihmettelee vaan että mitä vttua nyt taas...
:D
Näinä aikoina on turvallista voida tietää että on jokin suurempi mihin turvata. Että jollakin on näkemys mitä on tapahtumassa ja suunnitelma.
Virus tuli koska ihmiset ovat vieraantuneet jumalasta ja maan täytyy suojella itseään ihmisen tuhoilta.
Jumala puhdisti ainakin Venetsian kanaalit Koronalla.
Vierailija kirjoitti:
Näinä aikoina on turvallista voida tietää että on jokin suurempi mihin turvata. Että jollakin on näkemys mitä on tapahtumassa ja suunnitelma.
En tiedä onko se kovin lohdullista jos suunnitelma on tyhjentää maa ja aloittaa alusta. Meidän kannaltamme siis. Kukahan on uusi Nooa??
Minä uskon että Jumala rankaisee sinua kun väität hänen tauteja levittelevän.