Ruotsi kaivaa omaa hautaansa tämän koronapandemian suhteen
Kaivavat tässä omaa hautaansa, kuten ovat kaivaneet "eräissä toisissa" asioissa omaa hautaansa jo pitkään. Tässä käy vielä niin, että meillä Suomessa alkaa epidemia jossain vaiheessa jo hellittämään, kun länsinaapuri on vielä korviaan myöten koronan kourissa.
Sitten Suomelle on ensiarvoisen tärkeää, ettei länsiraja vuoda. Tosin ei sen avaamisella ole mikään kiire koronapandemian jälkeenkään.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Laumaimmuniteetti -ajatus on typerä. Terveydenhuolto romahtaa kun potilaita on liikaa. Nykytiedon perusteella tauti on lievä lapsille ja nuorille mutta sitä ei tiedetä varmasti että on KAIKILLE lievä. Minä en suostu siihen että lastani oltaisiin käytetty kilpenä tässä taudissa. Sapettaa että Vapaavuori sellaista edes suunnitteli. Menkööt itse tuonne koronan keskelle jos haluaa immuniteetin. Vai pelottaako että sairastuu vakavasti? Niinpä.
Ruotsissa vihataan jo laajasti heidän johtavaa epidemiologia Anders Tegnelliä. Jos joku lapsi kuolee tautiin on ko. herralla sitten turvamiehet ympärillään loppuelämäksi.
Myös paljon nuoria on joutunut tehohoitoon. Heillä on vaan paremmat mahdollisuudet selvitä siitä hengissä. Hengityskoneessa oleminen ei ole nuorellekaan mikään pikku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Norjassa siis hurjat määrät verrattuna väkilukuun
Mihinkään tilastoon ei kannata luottaa. Ruotsissa testataan nyt todella vähän ja Suomessa jo tilanteen alussa oli testit lähes loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjassa siis hurjat määrät verrattuna väkilukuun
Mihinkään tilastoon ei kannata luottaa. Ruotsissa testataan nyt todella vähän ja Suomessa jo tilanteen alussa oli testit lähes loppu.
Lopputulos on ainoa tilasto jota kannattaa katsoa ja se ei ole vielä tiedossa. Ruotsissa uskotaan, että heidän strategia on tilanteessa paras vaikka arvostelijoitakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laumaimmuniteetti -ajatus on typerä. Terveydenhuolto romahtaa kun potilaita on liikaa. Nykytiedon perusteella tauti on lievä lapsille ja nuorille mutta sitä ei tiedetä varmasti että on KAIKILLE lievä. Minä en suostu siihen että lastani oltaisiin käytetty kilpenä tässä taudissa. Sapettaa että Vapaavuori sellaista edes suunnitteli. Menkööt itse tuonne koronan keskelle jos haluaa immuniteetin. Vai pelottaako että sairastuu vakavasti? Niinpä.
Ruotsissa vihataan jo laajasti heidän johtavaa epidemiologia Anders Tegnelliä. Jos joku lapsi kuolee tautiin on ko. herralla sitten turvamiehet ympärillään loppuelämäksi.
Lapsille korona ei ole sen suurempi riski kuin muutkaan influenssat.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-7-kuisella-vauvalla-…
https://www.cnn.com/2020/03/22/us/georgia-coronavirus-girl-hospitalized…
Vähän toisenlaisia merkkejä maailmalta. Erityisesti alle 1 v. vauvat voi olla vaarassa.
Ruåtsalaista tulettia. Sama asia kuin venäläinen ruletti, ainoana erona että pelataan revolverin sijaan pistoolilla.
Turussa on vielä rauhallinen tilanne, ehkä ne meinaa lennättää ruotsalaisia TYKSiin tehohoitoon. Måste hjälpa.