Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko törmänneet tällaiseen?

Vierailija
28.06.2006 |

Yh-äitejä kadehditaan, kun saavat kahden viikon välein kaksi päivää vapaata, kun lapsi isällään. Kyllä yh-äidillä on asiat hyvin kun saa vapaapäiviä!

Kuka kadehtii isää, jolla on aina välissä kaksi VIIKKOA vapaata!

Koskaan ei puhuta siitä, että isä hoitaa lasta vain parina viikonloppuna kuussa, ja omaa aikaa on muu osa kuukaudesta.

On tietenkin poikkeuksia, isiä, jotka huolehtivat lapsesta vuoroviikoin tai muullatavalla ovat enemmän osallisena lastensa elämässä...

Tarkoitan tekstissäni niitä ISIÄ, jotka MIELELLÄÄN OVAT VIIKONLOPPUISÄN ROOLISSA, tapaavat siis lapsiaan joka toinen viikonloppu.

Itse olen onnellinen, että minä huolehdin pääsääntöisesti lapsestani ja saan elää arjen hänen kanssaan! Niin kuin varmasti muutkin yh-äidit.

Ajan aloituksella takaa sitä, että miksi yh-äidille ei haluta suoda näitä muutamaakaan vapaapäivää ja isiä vaan paapotaan ja hyysätään.

Että sellasta asiaa tällä yh-äidillä:)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiaa kyllä löytyy, mutta kateutta ei.

Vierailija
22/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 3-v. pojan ja 6kk kaksosten äiti, toisella kaksosista oli 3kk koliikki. Eikä ole mies 24/7 kotona. -26-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei väsy mistään ja aina pitää olla jotain tekemistä koskaan se ei vaan ole paikallaan ja vaikka lue lehteä...

Vierailija
24/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan tavallinen kotiäiti. -26-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme