Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö sinne kauppaan raahata koko perhe

Vierailija
21.03.2020 |

Kävin tänää Lidlissä, onneksi oli sen verran hiljasta että käytävillä pystyi rauhassa haahuilla, mutta kun menin kassalle niin, että siellä olevat olivat jo pakkaamassa, vitkuttelin tarkotuksella, niin eikö minun taa tunkenut joku isä kahden pienen kakaran kanssa. Yritin työntää kepin mahdollisimman kauas, mutta eipä se mitään auttanut, kaksi kermaperseisän tenavaa ohiteli minua monta kertaa ihan osuen.
Eikä ollut isällä aikomustakaan itsekään pitää väliä. Oli selvästi ns."parempi ihminen" olevinaan, juuri sellanen jotka ramppaavat ulkomaan lomilla ja Lapissa, joten kivat mulle.
Joku päivä tuttuni somessa kertoi että kävivät koko perhe kaupassa, hänellä syöpähoidot kesken, ei todellakaan saisi mennä kauppaan. Tuumasi että samahan se on meneekö sinne yksi vai kaikki. :((((((
EI SE NYT IHAN SAMA OLE. RISKI KASVAA HUOMATTAVASTI MITÄ ENEMMÄN SAMASTA TALOUDESTA ON KAUPASSA KÄVIJÖITÄ.

Lapsia tunnutaan vievän kauppaan ihan nyt kuin jonnekin huvipustoon, eikö todellakaan järki raksuta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niiden äiti oli töissä tai kipeänä tai jos sitä ei ole ollenkaan. Itse vien lasta kauppaan silloin kun puoliso on töissä. Monet tekee vuorotöitä. Pieniä lapsia ei voi jättää kotiin ilman valvontaa.

Vierailija
2/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne lapset jättäkää kotiin kaupoista ihan oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on karju, emakko ja porsas, karju ja emakko pysyköön lätissään ja antaa porsaan mennä. 

Vierailija
4/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niiden äiti oli töissä tai kipeänä tai jos sitä ei ole ollenkaan. Itse vien lasta kauppaan silloin kun puoliso on töissä. Monet tekee vuorotöitä. Pieniä lapsia ei voi jättää kotiin ilman valvontaa.

No tuokin isä tuli autolla kauppaan, minusta tällä hetkellä olisi pienempi riski jättää muksut siksi aikaa autoon kuin että ottaa kauppaan mukaan.

Tiedän ettei lapsia saisi jättää keskenään autoon, mutta minusta se olisi pienempi riski.

Ja ymmärrä kyllä jos lapset on pakko ottaa mukaan kauppaan, mutta tarkoitan niitä jotka ottavat vaikkei tarvitsisi.

Vierailija
5/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seli seli, ei korona syitä kysele

menköön toinen kauppaan silloin,  kun toinen on kotona lasten kanssa

Vierailija
6/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole vaihtoehtoa. Lapsia voisi kuitenkin etukäteen ohjeistaa miten siellä kaupassa ollaan ja miksi. Aika pienikin lapsi ymmärtää kyllä selkeät ohjeet kun kerrotaan että nyt täytyy pysyä ihan isän vierellä, ei saa koskea mihinkään eikä mennä muiden ihmisten lähelle. Voi kertoa että on liikkeellä pöpöjä jotka sairastuttavat helposti ihmisiä jos on liian lähellä.

Vierailija
7/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole vaihtoehtoa. Lapsia voisi kuitenkin etukäteen ohjeistaa miten siellä kaupassa ollaan ja miksi. Aika pienikin lapsi ymmärtää kyllä selkeät ohjeet kun kerrotaan että nyt täytyy pysyä ihan isän vierellä, ei saa koskea mihinkään eikä mennä muiden ihmisten lähelle. Voi kertoa että on liikkeellä pöpöjä jotka sairastuttavat helposti ihmisiä jos on liian lähellä.

Kauppakassi-palvelun saa lapsiperhekin.

Joko tartutatte tai saatte tartunnan.

Ihme jästipäitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä