Uskotko työpaikkasi säilyvän?
Uskotko saavasi pitää työpaikkasi? Millä alalla työskentelet?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Lääketeollisuudessa apukätenä. Todellakin säilyy työpaikka, mennee suorastaan säännöllisiksi ylitöiksi.
Olet siis "lääketeollisuudessa apukätenä", eli istut pienessä häkissä alasti ja sinulla on kuonokoppa. Päivittäin valkopukuiset sedät ja tädit käyvät pistämässä käsivarteesi erilaisia lääkkeitä.
Good for you!
Vierailija kirjoitti:
Työkkärissä on ihmeen paljon töitä seuraavien 2 vuoden aikana.
juuri näin
Ei säily. Lomautusta niin pitkään, että määräaikainen sijaisuus päättyy. Sopimusta ei jatketa.
Säilyy, ruuhkaa on ja pahenee päivä päivältä. Olen etuuskäsittelijä työttömyyskassassa.
Vierailija kirjoitti:
Säilyy, ruuhkaa on ja pahenee päivä päivältä. Olen etuuskäsittelijä työttömyyskassassa.
No teillä juu, kiirettä pitää.
Säilyy niin kauan kun vainajia syntyy ja nyt näyttää hyvältä töiden suhteen. Muutoin ei ehkä niinkään.
Säilyy, opettajankouluttaja AMK:ssa
Säilyy varmasti. Opettajan virka lukiossa isossa kaupungissa. Ja työt etänä niin ei lomautuksia, ja kesäksi ei voi lomauttaa.
Säilyy ainakin määräaikaisuuden ajan, eli melkein 3 vuotta vielä. Käsittääkseni eivät voi irtisanoa, vaikka tahtoisivat.
Säilyy, välinehuoltaja sairaalassa
Vierailija kirjoitti:
Säilyy ainakin määräaikaisuuden ajan, eli melkein 3 vuotta vielä. Käsittääkseni eivät voi irtisanoa, vaikka tahtoisivat.
Miksei voisi? Voihan vakituisia tyntekijöitäkin irtisanoa jos työt loppuu. Omassa työpaikassani lähtee ensimmäisen vuokratyöläiset ja määräaikaiset.
Mielenkiintoiset prosentit. Korona vaikuttaa 1/3 työntekijöihin.
It-alalla konsulttina. Teen osin lakisääteisiä töitä, eli seuraavat puoli vuotta ainakin, mulla on varmasti töitä
Kriisin ajan säilyy. Sen jälkeen lomautus syntyneiden kulujen takia, kuten kaikille muillekin julkisen puolen terveydenhuollon parissa työskenteleville. Myös irtisanominen mahdollinen, koska olen ns.tukipalveluiden työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirppiksellä töissä, ja alkuvuosi oli kaikkien aikojen paras myynti, olisi ollut paras vuosi varmasti ilman tätä koronaa. Nyt laitettiin paikka kiinni asiakkailta, mutta luulen että kun korona väistyy, myynti jatkuu vielä parempana. Kun lama tulee niin asiakasmäärät lisääntyy, ja meillä on hyvää tavaraa hyvällä hinnalla, kuin oikeassa kaupassa kävisi, ihmiset ostaa meiltä eikä kaupasta uutta, ja luontokin kiittää.
Kilpailijoita nousee
tulee PALJON tyhjiä liiketiloja
joku vuokraa sellaisen HALVALLA ja perustaa kirppiksen:)
siitäs sait
'
Just konmaritettiin ja kuolinsiivottiin kamat veke. Eipä ole varastoja. Tilaa kiinasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketeollisuudessa apukätenä. Todellakin säilyy työpaikka, mennee suorastaan säännöllisiksi ylitöiksi.
Olet siis "lääketeollisuudessa apukätenä", eli istut pienessä häkissä alasti ja sinulla on kuonokoppa. Päivittäin valkopukuiset sedät ja tädit käyvät pistämässä käsivarteesi erilaisia lääkkeitä.
Good for you!
Eläin ei voi syödä ihmistä ja ihminen ei voi syödä eläintä?
Just allekirjoitin vuosisopparin. Tuntuu pahalta kollegoiden kanssa joiden sopimus piti uusia nyt tai pitäisi pian uusia, ainakin yhdeltä kuulin jo että ei ole tarpeeksi töitä sopparin uusimiseen :(
Säilyy. Olisi ihme jos ei säilyisi. Teen töitä digitaalisen auttamistyön kehittämisen parissa.