Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko työpaikkasi säilyvän?

Vierailija
21.03.2020 |

Uskotko saavasi pitää työpaikkasi? Millä alalla työskentelet?

Uskotko työpaikkasi säilyvän?

Vaihtoehdot

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy, tosin lomautuksia firma suunnittelee. Olen siivooja.

Vierailija
62/137 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne elää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/137 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy, yliopistollisessa sairaalassa.

Voi tosin olla, että itse vaihdan alaa kun tämä mylly on ohitse.

Vierailija
65/137 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
66/137 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Ei ole kauheasti menetettävää elämässä :)

Vierailija
67/137 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilyy, kokoonpanotyö tehtaassa. Varmaan toiminta supistuu jonkin verran, mutta puolet työntekijöistä on lähdössä ennen minua.

Miksi ennen sinua?

Vierailija
68/137 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy. Ajan työkseni rekkaa ja kuljetan kauppoihin ruokaa. Työtunnit ovat vain lisääntyneet koronan takia.

Vierailija
69/137 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiesä. Pitää kysyä persuilta, he tietävät.

Vierailija
70/137 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta näyttää.Vuokratyöläisenä teollisuudessa.Oon yrittänu päästä moneen otteeseen k.o firmaan talon kirjoille että pääsisin vuokrafirmasta eroon ja että olis edes joku suoja.Aina tulee joku kriisi joka estää rekryt.Tod.näkösesti lomautukselle lähiaikoina.

Vierailija
71/137 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonolta näyttää.Vuokratyöläisenä teollisuudessa.Oon yrittänu päästä moneen otteeseen k.o firmaan talon kirjoille että pääsisin vuokrafirmasta eroon ja että olis edes joku suoja.Aina tulee joku kriisi joka estää rekryt.Tod.näkösesti lomautukselle lähiaikoina.

Valitettava tilanne, monella..

Vierailija
72/137 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti säilyy. Työskentelen julkisessa terveydenhuollossa. Yli 30 vuotta samassa työssä. Muutama vuosi vielä eläkeikään.

Vierailija
73/137 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut tulossa, ikää 53, se oli siinä. Kiitos kaikille mukana olleille. Harmittaa vaan, että on vielä muutama tonni maksettavaa , joita joutuu ansiosidonnaisesta repimään. 

Vierailija
74/137 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy mutta voi tulla lomautus tai siirto toisiin hommiin väliaikaisesti.

Vierailija
75/137 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautus

Vierailija
76/137 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanotaan 1-2 kk koronakriisin jälkeen  Kansainvälisessä yhtiössä töissä ja jo ennen tätä oli keskusteluissa suomen toimintojen lakkautus/hallittu alasajo. Nyt se varmasti toteutuu kun omistajat on ulkomaalaisia ja kuluja pitäisi leikata tulevaisuudessa.  Tällä hetkellä töitä kuitenkin riittää, koska tuotanto jatkuu kun tuotetta tarvitaan koronakriisissä. Suurin osa uusista tilauksista ohjataan kuitenkin muiden maiden yksiköille jo tällä hetkellä ja ensivuodelle ei ole yhtään tilausta tiedossa, vuosi sitten täsäs vaiheessa oli jo tiedossa tälle vuodelle tilauksia. Kaikki uudet tilaukset ohjataan konsernin muihin yksiköihin, joten tästä voi jo jotain päätellä.

Vierailija
77/137 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirppiksellä töissä, ja alkuvuosi oli kaikkien aikojen paras myynti, olisi ollut paras vuosi varmasti ilman tätä koronaa. Nyt laitettiin paikka kiinni asiakkailta, mutta luulen että kun korona väistyy, myynti jatkuu vielä parempana. Kun lama tulee niin asiakasmäärät lisääntyy, ja meillä on hyvää tavaraa hyvällä hinnalla, kuin oikeassa kaupassa kävisi, ihmiset ostaa meiltä eikä kaupasta uutta, ja luontokin kiittää.

Kilpailijoita nousee

tulee PALJON tyhjiä liiketiloja

joku vuokraa sellaisen HALVALLA ja perustaa kirppiksen:)

siitäs sait

Vierailija
78/137 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy, olen virassa oleva aineenopettaja. Lomautus tosin voi huonolla tuurilla tulla.

Vierailija
79/137 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään syytä miksi ei säilysi. ICT-konsultti.

Niin minäkin ja jo lomautettu. Asiakkaat on peruneet ihan hullun lailla jo sovittuja projekteja koska korona on vienyt heiltä oman ydinliiketoiminnan ja tulot. It-kehitykseen ei panosteta kun yritys kamppailee selviämisestä.

Isommatkin alan firmat on jo lomauttaneet ja irtisanoneet esim CGI lomauttanut 10% henkilöstöstä.

Vierailija
80/137 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saan jatkoa sopimukseen, mutta itsekin lähdin mukaan vain väliaikaisesti.

Lievästi harmittaa, että juuri kun alkoi olla ns hyvät ajat. Olin vuodenvaihteessa työnhakijana 1 kk ja peruin jopa 3 tulevaa haastattelua saatuani työtarjouksen. Aiemmin työttömyys kestänyt 5-6 kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi