Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset loppuneet kokonaan

Vierailija
21.03.2020 |

Kun paino on noussut 17kg vuoden aikana. Huhhuh tuleekohan ne ikinä takaisin, vissiin hormonitoiminta sekaisin kun ei tule. En oo uskaltanu lääkäriin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Mikä BMI?

Vierailija
2/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäriin kannata mennä. Saisit vain tietää olevasi raskaana/vaihdevuosissa/hormonitoiminta pielessä.

Anoreksiaa ei nyt voi ottaa lukuun.

(Palstalta saa tällaisia pätevämpiä diagnooseja kuin lääkäriltä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 ja 39bmi...

Vierailija
4/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27 ja 39bmi...

Samassa tilanteessa ollaan paitsi että olen 20v..

Vierailija
5/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt ihmeessä gynellä. Tiedä vaikka munanjohtimesi ovat kasvaneet läskistä tukkoo ja  munasarjat mätänevät, kun eivät pysty toimimaan.... No ehkä nyt ei ihan noin, mutta itse kyllä varaisin ajan kohtuullisen ajan kuluessa.

Vierailija
6/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltähän se syy löytyi. Ihan hyvä näin. Tuolla painolla raskaus olisi vakavasti hengenvaarallista.

Vierailija
7/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sieltähän se syy löytyi. Ihan hyvä näin. Tuolla painolla raskaus olisi vakavasti hengenvaarallista.

Minä olen tullut raskaaksi BMI 43:lla ja synnyttänyt terveen lapsen. Nyt toki olen laihduttanut reilusti noista ajoista, mutta ei tuossakaan BMI:ssä minulla ollut edes korkeaa verenpainetta, pikemminkin matala.

Vierailija
8/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tullut raskaaksi BMI 43:lla ja synnyttänyt terveen lapsen. Nyt toki olen laihduttanut reilusti noista ajoista, mutta ei tuossakaan BMI:ssä minulla ollut edes korkeaa verenpainetta, pikemminkin matala.

Lisään: Minulla oli ehkäisynä kierukka ja silti tulin raskaaksi. Sairaalloinen ylipaino ei tietenkään ole ideaali tilanne tulla raskaaksi, mutta pointtini on, että sekään ei aina poissulje raskauden mahdollisuutta.

Vierailija
9/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesi (jos siis raskaus on elämäntilanteessasi mahdollinen). Sitten suosittelen menemään lääkäriin ja pyydä ottamaan kilpirauhaskokeet.