Jos korona olisi ihminen, millainen ihminen se olisi?
Kommentit (17)
Laiska joukkovoimaan uskova hyvin ravittu länsimainen pullamössöilijä. "Ei mun oikeestaan tartte itse tehdä paljon mitään. Kunhan hengaan muiden mukana esittäen tehokasta."
huumeita käyttävä työtön väkivaltainen antifasisti
Tautipesäkkeinen setämies Aasian tuonnista.
Päättäväinen henkilöstöpäällikkö, joka panee peesailijat liksoilta pois.
Sellainen kuin minä: erittäin huomaamaton, tapettiin sulautuva, harmittoman oloinen opportunisti, joka on selän takana äärettömän myrkyllinen ja jauhaa koko ajan kaikista pskaa. Ei halua kellekään mitään hyvää vaan että kaikilla muilla menisi huonosti.
AV mamman peruskuva: piikikäs rasvapallo jolla huonot proteiinihiukset. Passiivinen kulkee tuulen mukana ja takertuu tosiaan toisiin herkästi. Parantaa tapansa vasta ja hajoaa kun suu pestään saippualla.
Kiusallinen, takertuva ja pälättäjä kuten kaikki ekstrovertit yleensäkin ärsyttämiseen asti.
Maisa Torppa ketjussa ja minäenkylläsuojaudujaolekaranteenissa ketjussa länkyttävä viha-automaatti, joka ei näe missään hyvää ja on ottanut oikeudekseen tuomita kaikki ja väittää ylläpitävänsä moraalia. Siis aikansa palstalla viettävä av mamma.
Se olisi kuin Jani Mäkelä - ihminen, josta et halua kuulla mitään, mutta jonka ulostulot aina tavalla tai toisella löytävät tiensä some-virtaasi.
Kiltiltä näyttävä passiivis-aggressiivinen boomeri, naispuolinen. "Minä olen harmiton, näkymätön ja haluan vain, että kaikilla on kaikki kivasti, mutta oikeastaan voit minun puolesta kuolla, jaahas onpas nätti päivä, pitäiskö keittää kahvit, terveiset Ritvalle perheineen, toivottavasti kidut pitkään ja on sulla soma pusero.."
Vierailija kirjoitti:
Tautipesäkkeinen setämies Aasian tuonnista.
Tämä.
AV-palstalainen: Ärhäkkä ja vihainen takertuja.