Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo reilu viikon kurkku ollut kipeä. Menenkö maanantaina töihin?

Vierailija
21.03.2020 |

Niih. Viikon jo ollut saikulla mutta ei tämä ohi mene. Ei tämä koronaa ole mutta vetääkö jengi herneen nenään jos lähden töihin vai vetääkö ne siitä että jään pikku kurkkukivusta kotiin? Kriittiseksi luokittelulla alalla olen töissä mutta en pidä työpanistani tärkeänä yhteiskunnan kannalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että tauti leviää, kun työnantajat suhtautuvat noin! Koronaa tai ei, jokainen leviämään pääsevä pikkuflunssa hidastaa nyt yhteiskunnan toimintaa. Eikö sairaalassa työskentelevää kurkkukipuista testata? Jos taas levität jotain muuta, kun koronaa, kuormitat testaustoimintaa edelleen, kun muutkin tautisi saaneet työtoverisi ja potilaat pitää testata jne...

Vierailija
22/22 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kurkku kipeänä 2 vko, rintakehällä ajoittain kipua. Töissä olen, koska koronapuhelimessa saamani ohjeen mukaan minulla ei ole koronaa, pelkkä tavisflunssa.

Minulle saikun antanut hoitaja antoi ohjeeksi jos oireet muuttuu ja on pahat niin soita. Jos taas samat jatkuu niin tule takaisin. Eli siis jos en maanantaina mene töihin menen ruuhkauttamaan terveyspalveluja pelkän kurkkukivun takia. Onko se nyt sitten oikea ratkaisu?

Ap

Sä soitat terkkarille. Et mene minnekään!

Ei mikään ihme että siellä hoitohenkilökunta palaa kohta loppuun kun jengi joka pikkuvaivasta nyt hysteerisenä soittamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan