Jo reilu viikon kurkku ollut kipeä. Menenkö maanantaina töihin?
Niih. Viikon jo ollut saikulla mutta ei tämä ohi mene. Ei tämä koronaa ole mutta vetääkö jengi herneen nenään jos lähden töihin vai vetääkö ne siitä että jään pikku kurkkukivusta kotiin? Kriittiseksi luokittelulla alalla olen töissä mutta en pidä työpanistani tärkeänä yhteiskunnan kannalta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kurkku kipeänä 2 vko, rintakehällä ajoittain kipua. Töissä olen, koska koronapuhelimessa saamani ohjeen mukaan minulla ei ole koronaa, pelkkä tavisflunssa.
Minulle saikun antanut hoitaja antoi ohjeeksi jos oireet muuttuu ja on pahat niin soita. Jos taas samat jatkuu niin tule takaisin. Eli siis jos en maanantaina mene töihin menen ruuhkauttamaan terveyspalveluja pelkän kurkkukivun takia. Onko se nyt sitten oikea ratkaisu?
Ap
Sä soitat terkkarille. Et mene minnekään!
Ei mikään ihme että siellä hoitohenkilökunta palaa kohta loppuun kun jengi joka pikkuvaivasta nyt hysteerisenä soittamassa.
Ei ihme, että tauti leviää, kun työnantajat suhtautuvat noin! Koronaa tai ei, jokainen leviämään pääsevä pikkuflunssa hidastaa nyt yhteiskunnan toimintaa. Eikö sairaalassa työskentelevää kurkkukipuista testata? Jos taas levität jotain muuta, kun koronaa, kuormitat testaustoimintaa edelleen, kun muutkin tautisi saaneet työtoverisi ja potilaat pitää testata jne...