Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokakauppaan lähdössä, tod epämiellyttävää kun "pelottaa" sekin.

Vierailija
21.03.2020 |

Elämän normiasia ja inhottaa mennä🤔 😟

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kahdet kertakäyttöhanskat päällekkäin käteen. Riisu päällimmäiset lähtiessä kaupan ulkoroskikseen. Alimmaisilla kotia, jotka otat pois kädestä kuin kirurgi, sitten käsienopesulle.

Pura ostokset, kassi pesuun tai roskiin.

Päähine ulos, samoin takki. Joksikin aikaa.

Kun tekee tällaisia rituaaleja, ne vahvistaa aivojen ei tartu -puolustusta.

Kaupassa jätä ne hyllyvälit rauhaan jossa on people. Palaa myöhemmin niihin kun ei porukkaa.

Oviaukolla hyökkäät kun kukaan muu ei ole siinä silloin hönkimässä.

Pelko on paha. Mutta vahvista itseäsi näillä. Pelko vetää puoleensa.

Vierailija
2/2 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pelottaa joka kerta ulos mennessä. Olen alkanut nyt hokemaan siinä tilanteessa mielessäni "pelko on hyvä, pelko on hyvä", koska oikeasti on hyvä tuntea pelkoa. Se auttaa muistamaan varomisen. Tuon hokeminen rauhoittaa minua sen verran, että pystyn lähtemään ovesta ulos käsineet käsissä ja huivi kasvoilla.

Kaupassa käytän kertakäyttökäsineitä, jotka riisun kaupan ulkopuolella roskikseen ja tottakai pesen käteni huolellisesti heti kotiin päästyäni. Kauppaan menen kauppalistan kanssa ja jos unohdan jotakin, en palaa kaupassa takaisin vaan kierrän kaupassa rauhallisesti vain yhden mahdollisimman lyhyen kierroksen. Olen varannut sen verran elintarvikkeita, että unohtuneen tuotteet voi ostaa sitten seuraavalla viikolla. Ruokaa ostan noin keskisuuren Ikea-kassillisen per henkilö, osa tuotteista pitkään säilyviä, ettei tarvitse käydä kuin korkeintaan kerran viikossa kaupassa. Osan tuotteista myös pakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla