Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Onko teillä videokamera? ev

Vierailija
28.06.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitimme pois, kun emme ikinä niitä videoita katso.

Vierailija
2/5 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on oikein hienoista hienoin digivideokamera, mutta niin se vaan on että joko se ei ole mukana, tai sitä ei muista käyttää. Ja joskun kun on jotain kuvattu niin niitä ei ole koskaan katsottu.

Mun mielestäni ihan turha hankinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset ovat pieniä (0-5 v) tuli kuvattua aika paljon. Nyt, kun aikaa on kulunut muutama vuosi, lapset itse tykkäävät välillä katsella itseään nauhoilta.

Oikeastaan se on aika kivaa minustakin : ). Mä en niissä kovasti näy, kun olen paljon kuvannut.

Suosittelen video- tai digivideokameran hankintaa kaikille, varsinkin niille joilla on pieniä lapsia.

Vierailija
4/5 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canonin digi-videokamera, ollut hyvä peli, suosittelen!

Vierailija
5/5 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta digikamera, jolla voi ottaa myös videopätkää muutaman minuutin. Olen vissiin aika pihalla, mutta tuo ei taida olla digivideokamera kuitenkaan.. naurakaa vaan vapaasti tietämättömyydelleni..

Joo, mies on ottanut digikameralla pätkää lapsesta ja tehnyt niistä elokuvaa, jota on koostanut pikkuhiljaa. Liittänyt kuvaan musiikkia, lisännyt väliin valokuvia yms. tehosteita. Täytyy sanoa, että kotivideoksi ihan kiva pätkä! Mukava muisto lapselle sitten joskus!

Mäkillä saa kyllä tehtyä vaikka mitä vipstaakeja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi