Kuuluisiko aikuisen ihmisen ulostaa joka päivä?
Kommentit (17)
Ja kivunlievitykseen kacqua-kuulat.
Aina kun runkaa niin paska vaan tulee itestään perseestä voisiko joku auttaa minua ? Ja kertoa apu keinoja
Toisinaan pari kertaa viikossa, toisinaan sitten joka päivä. Yleensä parin päivän välein, nyt raskaana vielä harvemmin.
kuinka nopeasti menee paskalle, kun tuntuu siltä että jotain saattaisi tulla. Mun mies esim käy monta kertaa päivässä, pusertaa puoli tuntia kakkaa että saa pienen pirpanan ulos. Mä taas en jaksa puserrella, vaan odotan kakkahädän ilmenemisesä pari-kolme päivää, ennenkun menen vessaan, sitten tulee itekseen pissan yhteydessä eikä mene minuuttia kauampaa. Keskimäärin käyn kakalla noin kerran viikossa, joskus menee 1,5 viikkoakin, joskus vain pari päivää, eikä ole ummetusta, saisin kylä paskottua vaikka joka päivä jos välttämättä haluaisin kuluttaa aikaani siihen että naama punaisena puserran paskaa.
hetikohta heräämisen jälkeen tai viimeistään aamupalan syötyäni suolessa tuntuu vastustamaton paine ja se on siinä. Eipä todella tarvi mitään puserrella.
"Normaali suolen
toiminta voi vaihdella kolmesta
kerrasta päivässä kolmeen
kertaan viikossa."
kuin olisin ummella. Tämä on tuskaa.
ja ihan normaalia on, ei kovaa, eikä vetelää..
Ruoka-ajat myös täsmälliset. Mies on samaan aikaan tulossa. Se menee ensin joka ehtii.
aineenvaihdunta, ruokavalio jne on kunnossa, niin 2 krta / päivä on normaalia. Eli terve ihminen joka syö järkevästi ja jolla muutenkin on terveelliset elämäntavat käy keskimäärin 2 kertaa päivässä.
Itse tosin väh 3-4, stressi, kahvi, tupakka jne pitää siitä huolen...
Ei kerran päivässä ole mikään määre. Meillä on erilaisia suolistoja ja aineenvaihduntoja. Minulla 2-3 x vko on ihan normaali, ei ummetusta.
Miksi vessakäynteihinkin tarvitaan joku ohjeistus? Kas kun ette kysy asiantuntijalta.
Eiköhän se oo aika yksilöllistä. Olen paraikaa sairaalassa ja päiväkierrolla hoitsut kysyy, onko vatsa toiminut.
vielä EU ehtiä laatia direktiiviä tähän on: ja kaikki direktiivistä poikkeavat sitten kansallisen tuen piiriin... :-)