Olen muuttanut suhtautumistani coronaan
Kannan vastuuni ja käyttäydyn kuten kuuluu.
Aluksi olin huolissani siitä kuinka moni tähän sairastuu ja jopa kuolee. Olin tyytyväinen hallituksen tekemiin koviin rajoituksiin.
Mutta nyt olen kuullut monelta kuinka joutuvat lomautetuksi, irtisanotuksi ja yritykset tekevät konkursseja.
Mutta kun virus on ohi, mitä Suomelle tapahtuu? Meillä on todella paljon työttömiä, masentuneita, alkoholisteja, itsemurhia.
Ja kaikki talouden takia!!
Moni ei tunnu ymmärtävän kuinka moneen asiaan talous vaikuttaa. Luullaan että se on liikemiesten toimintaa mutta valitettavasti huono taloustilanne vaikuttaa jopa sinne kotiäidin arkeen!
En enää tiedä oliko tämä yritysten alasajo sittenkään järkevää. Pelkään että Suomi on tämän jälkeen todella pohjalla ja pitkään tätä seuraavien ongelmien takia.
Enkä puhu virukseen sairastuneista ihmisistä vaan siitä massatyöttömyydestä joka tästä seuraa.
Ihmiset tulevat voimaan henkisesti todella pahoin! Paljon pahemmin kuin corona-viruksessa.
Kommentit (43)
Lemuavat venetsian kanaalit ovat kristallinkirkasta vettä täynnä nyt.
Kiinan saastepäästöt eivät aikoihin ole olleet näin alhaalla. Puhumattakaan hiilidioksidi ja saastepäästöistä ympäri maailmaa. . .
Luonto on pitkään ollut saasteiden vuoksi ylikuormittunut ympäri maailmaa. Ainakin se sai hetkeksi huokaista ja vetää henkeä.
Miksiköhän italiassa tapauksia paljon? Koska siellä ollaan niin suuripiirteisiä hygienian kanssa ettei turisti löydä vaivatta edes käsienpesuallasta !
Ehkä vuoden tyhmin vuodatus. Ai että korpeaa kaltaisesi. Taidat olla THL:ssä töissä. Tosiasiat ovat hysteriaa ja sinunkin hankala tilanteesi on meidän syytä. Menepä urpo kertomaan noita idioottijuttujasi vaikka Italiaan tai Iraniin. Tämä niin sanottu "hysteria" olisi pitänyt aloittaa paljon aikaisemmin, niin sinunkin tilanteesi olisi paljon parempi nyt.