Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevan flirttailu muiden kanssa

Vierailija
21.03.2020 |

Olen jo ollut pitkään suhteessa miehen kanssa. Elämäntilanteemme on vienyt meitä erilleen jo kauan ja nyt olen alkanut huomaamaan, että flirttailen erään miehen kanssa melko paljonkin. Hän on sinkku ja on flirttaillut takaisin, vähän jotain ehdotellutkin, minkä olen torpannut. Mieheni tietää, että juttelen tämän toisen miehen kanssa, mutta ei tiedä mitä puhumme. Toinen mies on vanha tuttuni ja tietää, että 90% asioista joita hänelle sanon, on sanottu vitsillä eikä ole tarkoitus toteuttaa. Jos mies nyt lukisi viestiketjumme, hän ei tätä ymmärtäisi ja varmasti suuttuisi ja loukkaantuisi.

Lähinnä nyt haluaisin herättää keskustelua, onko ok flirttailla muiden kanssa, kun mitään aikomusta tapaamiseen tai pettämiseen ei ole?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kai on: miksi olet siinä parisuhteessa edelleen?

Vierailija
2/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä on lapsi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta.

Vierailija
4/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulen, että haen lähinnä jännitystä tällö hetkellä tylsään elämääni.

Ap

Vierailija
5/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä on lapsi.

Ap

No onko sille lapselle parasta vanhempien falski yhdessäolo?

Vierailija
6/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä on lapsi.

Ap

Todennäköisesti joo, koska muuten joutuisin muuttamaan todella kauas nykyisestä asuinpaikastamme ja lapsi joutuisi kulkemaan pitkää matkaa joko minun tai miehen luo.

Ap

Vierailija
7/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä on lapsi.

Ap

Todennäköisesti joo, koska muuten joutuisin muuttamaan todella kauas nykyisestä asuinpaikastamme ja lapsi joutuisi kulkemaan pitkää matkaa joko minun tai miehen luo.

Ap

Jaa. Riippuu tietysti lapsesta, mutta minua ainakin ahdisti lapsena nähdä vanhempien huonoa suhdetta ja joskus toivoin, että se päättyisi.

Vierailija
8/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai flirttailu on sallittua ja myös toivottua. Se piristää myös omaa parisuhdetta. Rakastellessa oman miehen kanssa on piristävää kuvitella hänet siksi toiseksi jonka kanssa on juuri flirttaillut ja ehkä jopa puhunut vähän tuhmia. Ei tällainen ole pois keneltäkään.

Vierailija
9/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulen, että haen lähinnä jännitystä tällö hetkellä tylsään elämääni.

Ap[/quote

Tässähän meillä järjen jättiläinen?!]

Vierailija
10/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai flirttailu on sallittua ja myös toivottua. Se piristää myös omaa parisuhdetta. Rakastellessa oman miehen kanssa on piristävää kuvitella hänet siksi toiseksi jonka kanssa on juuri flirttaillut ja ehkä jopa puhunut vähän tuhmia. Ei tällainen ole pois keneltäkään.

No tämä on pitkälti se, mitä on tapahtunut. Mutta mies ei ole välttämättä halunnut seksiä, jonka johdosta turhaudun entisestään ja välimatkamme vain kasvaa.

Ap

Vierailija
11/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä on lapsi.

Ap

Ap

Jaa. Riippuu tietysti lapsesta, mutta minua ainakin ahdisti lapsena nähdä vanhempien huonoa suhdetta ja joskus toivoin, että se päättyisi.

No määrittele huono suhde? Meillä ei ole riitelyä tai muutakaan näkyvää ongelmaa, pelkkä läheisyyden puuttuminen. Ja miehen naama on alkanut ärsyttää entisestään. Mutta lapsi on vielä leikki-ikäinen eikä varmastikaan huomaa ongelmiamme, koska suhteemme ei ole ns huono vaan olemme lähinnä kämppiksiä. Vähän vaikea selittää tätä.

Ap

Vierailija
12/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä, kauanko jaksan tätä tilannetta, mutta lapsi menee nyt etusijalle.

Vierailija
13/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tiedä, kauanko jaksan tätä tilannetta, mutta lapsi menee nyt etusijalle.

Ap

Vierailija
14/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä on lapsi.

Ap

Ap

No määrittele huono suhde? Meillä ei ole riitelyä tai muutakaan näkyvää ongelmaa, pelkkä läheisyyden puuttuminen. Ja miehen naama on alkanut ärsyttää entisestään. Mutta lapsi on vielä leikki-ikäinen eikä varmastikaan huomaa ongelmiamme, koska suhteemme ei ole ns huono vaan olemme lähinnä kämppiksiä. Vähän vaikea selittää tätä.

Ap

Lapset aistivat todella herkästi sen, jos perhesysteemissä jokin on pielessä. Monet sisäistävät ongelman itseensä ja kärsivät siitä myöhemmällä iällä, vaikka hänen vanhempansa eivät edes huomaisi tai tajuaisi yhteyttä asiassa. Varsinkin herkät lapset helposti ajattelevat, että tämä tilanne on varmaan jotenkin hänen vikansa.

Vierailija
15/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieti miten haluaisit miehesi toimivan. Onko sinulle ok jos hän toimii samalla tavalla ? 

Vierailija
16/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mieti miten haluaisit miehesi toimivan. Onko sinulle ok jos hän toimii samalla tavalla ? 

Minä olisin halukas avoimeen suhteeseen, mies ei.

Ap

Vierailija
18/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olisin helpottunut, jos mieskin löytäisi jonkun muun, niin voitais jatkaa yhteiseloa ilman stressiä seksistä yms.

Vierailija
19/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan olisin helpottunut, jos mieskin löytäisi jonkun muun, niin voitais jatkaa yhteiseloa ilman stressiä seksistä yms.

Ap

Vierailija
20/65 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä, että onko syy yhteen jäämiseen teidän yhteinen lapsi vai ihan vain rehellisesti raha? Hänellä on sitä enemmän kuin sinulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi